Seed7 Posted 22 mei Report Share Posted 22 mei 1 hour ago, Tubejack said: Aphrodite's Child '666' is een fenomenaal album. Vangelis solo, Dragon, L'Apocalyse d'Animaux en Heaven and Hell, daarna kon het me niet meer echt boeien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 22 mei Report Share Posted 22 mei (edited) 3 hours ago, Seed7 said: '666' is een fenomenaal album. Vangelis solo, Dragon, L'Apocalyse d'Animaux en Heaven and Hell, daarna kon het me niet meer echt boeien. Ik heb 666 op een dubbel CD. Alléén gekocht voor het nummer "break" de rest vond ik "herrie". Heaven and Hell op vinyl vind ik op een paar nummers ook niet zo geweldig. Er is een periode geweest dat ik elk album van Vangelis kocht. Soms had ik daar meteen een klik mee, anderen na een aantal keer draaien. Dat ging zo in de 70..80..90e jaren. Tegenwoordig sap je (ik) via Spotify al gauw door naar iets anders. Toen ging je nog zo'n album echt ontdekken. Ik ga 666 opzetten misschien valt het mee Edited 22 mei by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 26 mei Report Share Posted 26 mei Alan White, Yes and John Lennon drummer, dead at 72 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 26 mei Report Share Posted 26 mei Toetsenist Andy Fletcher van Britse band Depeche Mode overleden Link to comment Share on other sites More sharing options...
aurelius70 Posted 26 mei Report Share Posted 26 mei Andy zo jong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 26 mei Report Share Posted 26 mei Ja, ik ben sinds enkele jaren Depeche Mode serieus aan het draaien. Dit jaar nog een documentaire gezien. Jammer. In de jaren 1990 natuurlijk vaak hun muziekvideo’s gezien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 27 mei Report Share Posted 27 mei 23 hours ago, Ivan10 said: Ja, ik ben sinds enkele jaren Depeche Mode serieus aan het draaien. Dit jaar nog een documentaire gezien. Jammer. In de jaren 1990 natuurlijk vaak hun muziekvideo’s gezien. Op Qobuz een playlist met 50 tracks van Depeche Mode Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 11 juli Report Share Posted 11 juli De componist van de James Bond theme is overleden: Monty Norman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted zaterdag om 19:35 Report Share Posted zaterdag om 19:35 Awwww...Wat kon ze prachtig zingen. Judith Durham, lead singer of Australia's The Seekers, has died - CNN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 20 hours ago Report Share Posted 20 hours ago Recentelijk nog een cd van The Seekers gekocht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 15 hours ago Report Share Posted 15 hours ago Olivia Newton-John op 73-jarige leeftijd overleden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts