Jump to content

Weer een grote naar de eeuwige jam


The Koosjer connection
 Share

Recommended Posts

 

David Lindley is helaas ook al niet meer. Jaren tachtig had je RockPallast op Duitse TV, zag hem daar voor het eerst. Prachtig optreden en dit nummer was voor mij wel het hoogtepunt van die avond. 

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, René N. said:

Jeemig ja, hij heeft toen op mij ook veel indruk gemaakt.....

Waren destijds prachtige evenementen, hele nacht live optredens van zeer respectabele bands/performers. Paar weken terug in Groningen kocht ik nog LP van hem: El Rayo-X, in perfecte staat voor paar euro. Jammer dat die RockPallast feestjes op TV er niet meer zijn.

Edited by 33RPM
Link to comment
Share on other sites

Goede tip, ik zal nog eens beter de Duitse TV in de gaten houden, moet bekennen dat ik inderdaad meestal op de Engelstalige zenders blijf steken, Netflix, internet etc. Dat is ook een verschil met vroegere tijden, het aanbod is gigantisch geworden.

Link to comment
Share on other sites

763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca12

 

Weliswaar geen artiest, maar een vakman in zijn vak en bekend als presentator van het tv programma Wintertijd en Lingo, diversen gefilmde concerten als Pink Floyd in Venetië en ook organisator van Popnacht en nog veel meer.

Harry de Winter. 

Ik heb Harry ooit eens ontmoet bij een vriend toen Harry nog niet echt bekend was en net was begonnen met zijn productiebedrijf IDTV in 1979. Zeer amicale man en een gewone jongen gebleven, zonder sterallures.  

Edited by audiofreak
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

De Telegraaf memoreert onder meer hun radio-optredens als de 'Klisjeemannetjes'. Maar in de daaraan voorafgaande periode trad het duo op zaterdagavond op in café 'De Sport' (uit te spreken als 'De Spogt') in de Haagse Kazernestraat. Ik heb ze daar vaak horen en zien optreden. Ik zat namelijk toch al in dat café ('In mijn jonge jaren', haastte hij zich er aan toe te voegen). 

Link to comment
Share on other sites

Ik stoor me mateloos aan de meldingen dat Wim de Bie overleden is. Zowel op elk forum als op social media wordt je ermee dood gegooid. Totaal overdreven. Eerlijk gezegd kon ik niet om ze lachen. Ik vond het vervelende humor, slecht geacteert. Dan mag ik satire misschien niet snappen volgens jullie, maar geloof me, dat doe ik wel. Maar ja, als Limburger heb je sowieso meer moeite met "Hollandse humor".

 

(P.S.: ik heb het nog netjes gehouden en het mijn reactie niet in mijn eigen bewoording gezet)

Edited by Sodejuu
edit
Link to comment
Share on other sites

Gewoon lekker doorscrollen op die sociale media, Roger. Je eraan ergeren geeft nog meer ergenis, bij wijze van spreken. 

Ik heb ze vaak gezien in Bussum, als ze aan het opnemen waren. Bleef ik altijd even kijken van een afstandje. Ze hadden favoriete plekjes en als getogen Bussummer herkende je die plekken gelijk als je het zag op de TV. Ik ben altijd groot fan van ze geweest. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...