Jump to content

Welke muziek staat er nu op (deel7)


Seed7
 Share

Recommended Posts

Het zal een na bewerkte opname zijn, vermoedt ik zo maar.

Het beeld klopt niet zo, maar het ging meer om de sfeer, combi van Rod Stewart en de Corrs.

Edited by HansP
Link to comment
Share on other sites

Controleer het toch maar. Ik heb zelf Qobuz erop betrapt gewone cd's te upsamplen naar 24 bit 96 kHz en dat dan als "HD" aan te bieden. Toen ik hen daarover contacteerde, kwamen ze uit de lucht vallen en beweerden ze dat ze dat zo binnenkregen. Maar de platenfirma's die ik contacteerde vertelden me dat zij 24 bit 96 kHz studiomasters in FLAC leveren aan iedereen die dat van hen vraagt en er uiteraard voor betaalt. Geen geüpsamplede dingen. Dus wie loog? Ik vertrouw Qobuz in elk geval niet meer en doe geen zaken meer met hen.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Bloom said:

Controleer het toch maar. Ik heb zelf Qobuz erop betrapt gewone cd's te upsamplen naar 24 bit 96 kHz en dat dan als "HD" aan te bieden. Toen ik hen daarover contacteerde, kwamen ze uit de lucht vallen en beweerden ze dat ze dat zo binnenkregen. Maar de platenfirma's die ik contacteerde vertelden me dat zij 24 bit 96 kHz studiomasters in FLAC leveren aan iedereen die dat van hen vraagt en er uiteraard voor betaalt. Geen geüpsamplede dingen. Dus wie loog? Ik vertrouw Qobuz in elk geval niet meer en doe geen zaken meer met hen.

 

Ik vertrouw ze wel hoor. Net als de BBC 🙋‍♂️ https://mqs.link/vangelis-nocturne-2019-flac-24bit96khz/

A peerless pioneer… capable of producing enduring masterpieces” (BBC)

 

Edited by Tubejack
Link to comment
Share on other sites

Vertrouwen is iets dat je als bedrijf moet verdienen en héél moeilijk terug te winnen eenmaal dat je het verloren hebt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...