Jump to content
High-End Forum
Seed7

Welke muziek staat er nu op (deel7)

Recommended Posts

9 hours ago, René N. said:

Sterkte Peter.....😥

Dank je.
Carl ook bedankt.

Zappa ‘ 88 staat nu aan. Ga eens kijken of ik die op vinyl kan krijgen.

Het zal een na bewerkte opname zijn, vermoedt ik zo maar.

Het beeld klopt niet zo, maar het ging meer om de sfeer, combi van Rod Stewart en de Corrs.

Edited by HansP

Misschien oubollig, maar mijn ouders hebben hier speciale herinneringen aan. Werd ook daarom gedraaid tijdens de dienst van mijn wijlen vader.

Edited by Vinyl_Fuchs

Vangelis Nocturne. "the piano album" Een prachtig album om een cursus boek bij te lezen of gewoon om te verdwalen in de muziek. 🥰

R-13116613-1548350181-8672.jpeg.jpg

Edited by Tubejack

Yep, vind ik ook en heb ik ook liggen en dit weekend nog afgespeeld.

Controleer het toch maar. Ik heb zelf Qobuz erop betrapt gewone cd's te upsamplen naar 24 bit 96 kHz en dat dan als "HD" aan te bieden. Toen ik hen daarover contacteerde, kwamen ze uit de lucht vallen en beweerden ze dat ze dat zo binnenkregen. Maar de platenfirma's die ik contacteerde vertelden me dat zij 24 bit 96 kHz studiomasters in FLAC leveren aan iedereen die dat van hen vraagt en er uiteraard voor betaalt. Geen geüpsamplede dingen. Dus wie loog? Ik vertrouw Qobuz in elk geval niet meer en doe geen zaken meer met hen.

6 minutes ago, Bloom said:

Controleer het toch maar. Ik heb zelf Qobuz erop betrapt gewone cd's te upsamplen naar 24 bit 96 kHz en dat dan als "HD" aan te bieden. Toen ik hen daarover contacteerde, kwamen ze uit de lucht vallen en beweerden ze dat ze dat zo binnenkregen. Maar de platenfirma's die ik contacteerde vertelden me dat zij 24 bit 96 kHz studiomasters in FLAC leveren aan iedereen die dat van hen vraagt en er uiteraard voor betaalt. Geen geüpsamplede dingen. Dus wie loog? Ik vertrouw Qobuz in elk geval niet meer en doe geen zaken meer met hen.

Ik vertrouw ze wel hoor. Net als de BBC 🙋‍♂️ https://mqs.link/vangelis-nocturne-2019-flac-24bit96khz/

A peerless pioneer… capable of producing enduring masterpieces” (BBC)

Edited by Tubejack

Vertrouwen is iets dat je als bedrijf moet verdienen en héél moeilijk terug te winnen eenmaal dat je het verloren hebt.