Jump to content

Wat ik gelezen heb online of in een blad! III

Duck-Twacy
 Share

Recommended Posts

23 minutes ago, carl said:

Welke dan Jack? 

Ik wil niet flauw doen, maar denk zelf maar eens na @carl

Vergeet ik in ieder geval nog meerdere merken uit  Engeland.

Merken die het enkel van hun naam moeten hebben, niet meer de kwaliteit leveren van voorheen, zullen ophouden te bestaan.  

36 minutes ago, Duclaasie said:

Schitt high end? Qua prijs in ieder geval niet, want een set die bestaat uit voor en eindversterker doet maar $4600,- als je hem van alle accessoires en opties voorziet. 

Natuurlijk is er een relatie: "prijs/kwaliteit" maar dat zegt niet altijd alles. Er zijn merken die m.i. bewust de prijs voor een groot publiek betaalbaar houden. 

4 hours ago, Ruud said:

Fout geraden Jack, bel Cock maar voor zijn bevindingen.

Je mag het niet ook posten hoor Ruud. Maar ik denk dat ik kies voor de Ares en de meerprijs besteed aan andere audio spullen ..

1 hour ago, Duclaasie said:

Schitt high end? Qua prijs in ieder geval niet, want een set die bestaat uit voor en eindversterker doet maar $4600,- als je hem van alle accessoires en opties voorziet. 

Dat high-end synoniem zou zijn aan dikke prijzen is geloof ik al in de jaren 90 van de vorige eeuw debunked.

17 minutes ago, Vinyl_Fuchs said:

Werk(t)en hier helaas niet. Kan alleen nog via reeds geopende tabbladen gebruik maken van internet. Vreemd.

Schijnbaar alleen exemplarisch op mijn nieuwe tablet, want op mijn smartphone werkt google wel. 

1 hour ago, audiofreak said:

Leuk om je weer te lezen op je website. Goed geschreven stukje ook met duidelijke foto's. Maakt mij in ieder geval nieuwsgierig.

Dank je. :) Ik heb de draad weer opgepakt en een nieuwe server geïnstalleerd.

Ik kan helaas nog niet tillen, maar er staat leuke apparatuur klaar om gerestaureerd te worden.  

8 hours ago, leobus said:

Daar wordt je niet vrolijk van als je dit ziet. De mens vergiftigt zichzelf.
groet,

Leobus 

Zag je maar wat https://www.pwn.nl/samenstelling-van-het-drinkwater

Andijk als waterlab

https://www.pwn.nl/api/cms/files//2025-05/Drinkwater PWN - Andijk - Wettelijk 2025 - 1e kwartaal.pdf