Jump to content

Wat ik gelezen heb online of in een blad! III

Duck-Twacy
 Share

Recommended Posts

52 minutes ago, Tubejack said:

Ik weet het niet Ivan, tijden niets van hem vernomen. 

Via een forumgenoot vernomen dat hij ziek was, onze homeopatische hififan. #gehakt

Edited by Ivan10

Dat is jammer, voor een zoon is het overlijden van een moeder een precaire situatie, daar moet je mee kunnen omgaan, zonder je verdriet in beschadigend gedrag om te zetten. Of je echtgenoot of echtgenote te verliezen, dat is ook een klote situatie. (Algemene opmerking)

Op Mumsoft moge hij audionirvana hebben gevonden, met of zonder experimentele middelen, zoals kurk, trollensnot of gehakt.

Mocht je dit lezen Mum laat nog wat van je horen. 

Ik heb een hele tijd gedacht dat hij de beheerder was, maar nee dus. Ik heb vaak aan hem gedacht.

Nee maar serieus. Ik heb nog nooit een defecte zekering gehad. Waarom zou je die zekering houder er niet uit solderen dan en een brugje van koperdraad erin...Voor die 1300 euro kan je echt wel al een serieuze reparatie uit laten voeren eens in de 50 jaar ofzo.

On 16-4-2024 at 20:09, Tubejack said:

Ik hoop dat hij springlevend is, maar gewoon -zoals velen hier-  iets anders is gaan doen.  Bijzonder mens, goed klinkende  installatie ook.  @mumsoft laat wat van je horen. 

Had oktober 2021 nog even message contact met hem. Hij had toen een ongeval gehad met de fiets en was aan het kwakkelen. 

In juni verhuist mijn kantoor naar Leiden. Wellicht probeer ik eens aan te bellen.

Hopelijk geniet hij nog van muziek en vrienden/famillie/huisdieren

12 hours ago, Duck-Twacy said:

Had oktober 2021 nog even message contact met hem. Hij had toen een ongeval gehad met de fiets en was aan het kwakkelen. 

In juni verhuist mijn kantoor naar Leiden. Wellicht probeer ik eens aan te bellen.

Hopelijk geniet hij nog van muziek en vrienden/famillie/huisdieren

Heb Marc voor het laatste gesproken in november 2022. Had een afspraak bij hem thuis in Leiden, maar toen ik aanbelde en hij de deur opende herkende hij me niet. Daarna nog wel een uurtje of zo samen op zijn zolder gezeten en gekletst. Hij maakte een broze indruk: ook geen muziek gedraaid overigens.

Edited by Ove Rickland

20 hours ago, Ove Rickland said:

Heb Marc voor het laatste gesproken in november 2022. Had een afspraak bij hem thuis in Leiden, maar toen ik aanbelde en hij de deur opende herkende hij me niet. Daarna nog wel een uurtje of zo samen op zijn zolder gezeten en gekletst. Hij maakte een broze indruk: ook geen muziek gedraaid overigens.

Ik had veel contact met hem tot 2018, daarna niets meer gehoord. Geen idee ook of hij nog leeft cq actief is met muziek.

Woonde trouwens wel op leuke plek in centrum Leiden

Hij zal best wel goed zijn, maar als ik een top DT zou willen hebben, dan zou ik liever de top Rega kopen (Naia of Naiad). Dat spreekt me veel meer aan dan zo'n bling bling ding