Jump to content
High-End Forums
carl

AZ 2020

Recommended Posts

Ik kom definitief niet. De verwachting is dat het Corona virus hier naar toekomt en dan kan je beter evenementen vermijden. Ik pak toch al elke griep die in de lucht hangt.

Edited by carl

10 minutes ago, carl said:

Ik kom definitief niet. De verwachting is dat het Corona virus hier naar toekomt en dan kan je beter evenementen vermijden. Ik pak toch al elke griep die in de lucht hangt.

Tja, wat laten we ons toch ongelofelijk bang maken.... Je hebt meer kans om een andere (dodelijke) ziekte onder je leden te hebben dan van een beurs Corona op te lopen. Of om te overlijden aan de complicaties van griep.

Over een paar maanden is er een vaccin beschikbaar, de industrie wrijft nu al in zijn handen, miljoenen mensen willen dan graag betalen voor een prikje...

Ik ga ook niet naar de AZ show, maar dat is alleen maar omdat het voor mij 14.000 km vliegen is...

Ik hoorde toevallig net dat er bij een bepaald medisch bedrijf voorzorgsmaatregelen werden genomen. Ik ben normaal niet zo paniekerig, maar ik twijfelde eigenlijk al een beetje. Dat geeft dan de doorslag. 

Edited by carl

Tja, en op een paar miljard Chinezen valt het daar eigenlijk ook best mee. De gevolgen van de legionella uitbraak na beursbezoek in Bovenkarspel destijds was ook niet mis: 28 doden. Dus waar kun je dan nog naar toe? Belgie? Zoals Het Goede Doel ooit bezong?

Moet je vooral doen Jack. Op TV zeiden ze net dat er iets van 2700 mensen waren gestorven van de 76000 besmette. Dat vind ik toch wel veel. En ik val al jaren voor elke griep. Waarschijnlijk in mij jeugd te weinig ziek geweest 😀

3 minutes ago, carl said:

..........................................................En ik val al jaren voor elke griep. Waarschijnlijk in mij jeugd te weinig ziek geweest 😀

Nope, is genetisch bepaald zeggen ze :D