Jump to content

Welke muziek staat er nu op (deel7)

Seed7
 Share

Recommended Posts

Mijn oudste zoon van 16jr moest vandaag nog halsoverkop een verslag schrijven over een muzieknummer en wat kiest ie: "Money for Nothing". Op de vraag van mij, waarom? Kreeg ik als antwoord: "omdat het leuk deuntje is".  Zucht: muzikale opvoeding!?! Anderzijds wel weer positief dat ie zich niks aantrekt van mijn mening.

P.s.: "Money for Nothing"  is niet bepaald mijn favoriete DS-nummer.

Vandaag tevens de playlist doorgestuurd gekregen van de muziek die gedraaid werd op de begrafenis van mijn oude (school-)kameraad. Met hem fietste ik 5 jaar lang naar onze middelbare school, deelde ik mijn prille puberschrede, kocht ik in onze middelbare schooltijd de eerste ceedeetjes en plaatjes en zette ik op 16-jarige leeftijd als zijnde een laatbloeier de eerste stapjes in het uitgaansleven (jeugdsozen  waren mij te min), dus een legendarische, lokaal bluescafé werd het...., mochten we op 5VWO als een stel infantielen van 14 tot 18 vrij rondwaren in de wereldstad  London. Onvergetelijke momenten.....

7 minutes ago, Vinyl_Fuchs said:

Thnx. Het zijn echter vooral zijn ega, zijn 9-jarige dochter en zijn moeder (haar enigste kind),  die knuffels nodig zullen hebben. Fuchs is ondergeschikt.

Hi (slechts 49jr. mogen worden) had reeds bij leven (zijn laatste fase)  zijn laatste rustplaats (op een steenworp van ons dorp/ met uitzicht over ons dorp en op dezelfde natuurbegraafplasts als waar zijn vader begraven ligt) uitgezocht)  zijn begrafenisceremonie  van 2 uur met 19 muzieknummers georchesteerd.