Jump to content

Recommended Posts

  • 2 years later...

Oké. Kun je iets zeggen over hoe je de modificatie nu ervaart? En welke arm en element gebruik je? En hoeveel kostte dat eigenlijk die modificaties? (de prijs mag je ook per  PM sturen).
 Ik vraag het, omdat ik met Eddy Driessen het al vaker over het modden van een Fat Bob heb gehad. Gebruik je ook een betere losse voedingsturing van Transrotor? Ik ben zelf ook bezitter van een Fat Bob en naar volle tevredenheid. Ik gebruik een SME 3500JR arm en op dit moment een Goldring 2500 mi element. Ik wil nog een 2e arm (12 inch) en element (MC) erbij gaan kopen t.z.t. en een losse motorsturing.

 

Link to comment
Share on other sites

Als je 2,5 jaar geleden had gereageerd, had ik het je precies kunnen vertellen. Nu staat de Fat Bob tijdelijk in de ruststand. Ik heb ook een 3500 arm, met Machiavelli MC element van Gold Note. En een Dr.  Fuss voeding. Kosten moet ik op zoeken.  Eddy kan je het zo vertellen. Ik hoop binnenkort de Fat Bob weer te kunnen opstellen. 

Link to comment
Share on other sites

Onno, Roger zal zijn Fat Bob nu wel gaan verkopen. Als je geluk heb wil de koper alleen maar het rechter armboard en kan je het linker armboard van Roger overnemen.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, audiovorden said:

Als je 2,5 jaar geleden had gereageerd, had ik het je precies kunnen vertellen. Nu staat de Fat Bob tijdelijk in de ruststand. Ik heb ook een 3500 arm, met Machiavelli MC element van Gold Note. En een Dr.  Fuss voeding. Kosten moet ik op zoeken.  Eddy kan je het zo vertellen. Ik hoop binnenkort de Fat Bob weer te kunnen opstellen. 

2,5 jaar geleden waren mijn omstandigheden anders dan nu. Toen was ik net gescheiden en volledig lam geslagen en audio stond op een zeer laag pitje toen.
Het was meer uit nieuwsgierigheid de prijs ervan. Jammer dat je  het niet meer weet.  Dank voor je antwoorden. 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Kraus vonBentinck said:

Een losse motorsturing is afhankelijk van de leeftijd van de motor(en) die je hebt. Voor de oude motoren (pabst) heeft Transrotor eigenlijk geen motorsturing meer.

Ja dat is mij bekend. Ik heb geen pabst motor, maar een nieuwere.  Soms kom je de oudere motorsturingen nog wel tegen 2e hands.
 

4 hours ago, carl said:

Onno, Roger zal zijn Fat Bob nu wel gaan verkopen. Als je geluk heb wil de koper alleen maar het rechter armboard en kan je het linker armboard van Roger overnemen.

Ik heb ergens gelezen dat Roger zijn Fat Bob al verkocht heeft en ik neem aan incluis motorsturing en 2e armboard (12 inch). Ik heb geen haast ermee met mijn 2e arm en board.
Dank voor de tip, Charles.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, audiofreak said:

Ja dat is mij bekend. Ik heb geen pabst motor, maar een nieuwere.  Soms kom je de oudere motorsturingen nog wel tegen 2e hands.
 

Ik heb ergens gelezen dat Roger zijn Fat Bob al verkocht heeft en ik neem aan incluis motorsturing en 2e armboard (12 inch). Ik heb geen haast ermee met mijn 2e arm en board.
Dank voor de tip, Charles.

Mijn Fatbob staat idd inmiddels bij de nieuwe eigenaar. HIj is weggegaan met de Fein motorvoeding en een 9" SME board met daarop de SME 3500. Het 12" SME armboard voor rechts en het linker 9" SME armboard heb ik nog. Op het linker board zit de Levin Just Music arm nog gemonteerd. Als er interesse voor (een van) beide boards is, kun je me altijd een PM of een email sturen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...