Jump to content

Platenspeler online verkoop


audiofreak
 Share

Recommended Posts

Er vindt steeds meer verkoop plaatst via het internet. Vandaag kreeg ik het verzoek om op mijn prive website aan crosslinking te gaan doen. Het gaat om deze online winkel http://www.platenspeler-zaak.nl/

 Is dit een goede ontwikkeling of juist niet? Ik ben benieuwd wat jullie van zo'n ontwikkeling vinden en of je zo'n verzoek zou inwilligen of juist niet.

Link to comment
Share on other sites

Wil je zelf serieus genomen worden, dan zou ik die site niet crosslinken, maar juist een relaas op mijn site plaatsen waarin ik waarschuw voor de inferieure platenslopers die ze te koop aanbieden. Zelfs als het iets zou opleveren (korting, vergoeding etc.) zou ik nog niet gaan crosslinken naar zulke sites.

Link to comment
Share on other sites

Wie denkt dat IK het ook maar ZOU OVERWEGEN......... sorry, maar DIE KENT MIJ NIET !!!
Wie denkt dat IK het zou gaan crosslinken op PURESOUND, mijn zakelijke activiteit....... sorry, maar die begrijpt iets niet EN leest verkeerd.

Ik schrijf heel duidelijk in mijn openingspost dat het crosslinken op mijn PRIVE WEBSITE betreft.

Dus zal ik het e.e.a. even toelichten voor alle duidelijkheid.

 

Een ieder die mij wel kent of mij zelfs een beetje kent, weet hoe Ik over dit soort activiteiten denk en dat ik ervan GRUWEL !!!

Het heeft namelijk, totaal NIETS met HIFI te maken. 
Ook heeft het niets te maken met muziekweergave. Sterker nog, ik ben ervan overtuigd dat het zelfs je (kostbare) lp's domweg VERNAGELD.

 

Dat mijn zakelijke activiteit, puresound.be als ook puresoundshop.nl, hier buiten staat lijkt mij nu ook wel duidelijk. 

Waar het mij omging en/of omgaat is dat dit soort zaken/websites een SCHANDE zijn voor de hifibranche in zijn algemeenheid.
Ik denk (lees vrees) dat in de toekomst meer van dit soort zaken op het internet gaan verschijnen.

Natuurlijk zal ik NOOIT met welke website die ik ook heb of beheer MIJ INLATEN met dit soort OPLICHTERS !!

 

Verder HULDE aan de forummers die zo vriendelijk waren om in dit topic te reageren en dat men het ook niet serieus zal nemen of er iets gaan bestellen.

Ik zou tegen dit soort zaken/websites willen waarschuwen en je vriendenkring ook. Ik doe dat namelijk ook.

Edited by audiofreak
Link to comment
Share on other sites

Tjonge 1 april valt wel laat dit jaar zeg :D

 

 

 

Had je je oude stuk gemaakt? :o

Hij is ook in het geel verkrijgbaar. Je kunt ze ook bellen voor advies op 050 - .............. Ik denk dat ik dat morgen maar eens ga doen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...