Jump to content

Hear meeting 2010 : phonotrappen, phonotrappen en phonotrappen

WanFie
 Share

Recommended Posts

Ik heb zojuist gebeld met iEar en moet nu wachten op een antwoord. Ad Koppenol was erg enthousiast, maar de anderen moesten het ook zien zitten. Bovendien zijn de door ons voorgestelde data problematisch i.v.m. gezinsuitbreiding van een van de IEar mensen en de vakantie van Ad.

:)

Nog niks gehoord, morgen eens bellen.

Ik hoop dat er ook voor mijn nog ruimte is. Ik wil eventueel mijn Whest wel meenemen. Aan de andere kant niet teveel zou ik zeggen.

Guest tubejack

Mijn Pre-amp en ik vallen dan waarschijnlijk af.

Geoptimaliseerd voor Benz elementen en dan ook nog de 0,8mv versie...

En platen zijn bij mij, het mooiste medium.

Volgende keer beter,

Jack

Waarom valt je dan af..?? Misschien hebben we wel een Ace ter beschikking. Dit is toch een veel verkocht element. Erg geschikt als "bron" lijkt mij.

FF late reactie, mijn phono-pre is gelijk voorversterker, dus om het enigsinds te kunnen vergelijken

zou je in de demo-set een losse voor en eind versterker moeten hebben. Merk of type maakt niet

uit.... b.v. Astin Trew is mooi spul.... kan ook een eigen buizenamp....

Zo'n Ace M is natuurlijk haast een "allemans vriend" bij vele bekent en kwalitatief in staat

om op tal van pre's te spelen.

E.e.a. wordt misschien te gek.... wie zijn phonotrap A/B met die van mij wil vergelijken is natuurlijk van harte welkom :)

Een leuke dag toegewenst,

Jack

Ik heb zojuist gebeld met iEar en moet nu wachten op een antwoord. Ad Koppenol was erg enthousiast, maar de anderen moesten het ook zien zitten. Bovendien zijn de door ons voorgestelde data problematisch i.v.m. gezinsuitbreiding van een van de IEar mensen en de vakantie van Ad.

Nog niks gehoord, morgen eens bellen.

Helaas... iEar heeft geen mogelijkheden om de ruimte ter beschiking te stellen. Zeker niet op de gewenste data.

Maar ik heb een ander idee...

Mijn huiskamer is eigenlijk ruim genoeg voor een bijeenkomst voor max 12 man. Misschien is dat een idee. Er staat geen set die geschikt is om te gebruiken, maar wanneer we een zaaltje moeten huren moeten we ook met spullen sjouwen.

Mijn kamer is na de verbouwing een L-kamer geworden. Deze is over de lange kant ca 9,5 m lang en 3,9 m breed. Over de korte kant 7,8 m x 4,1 m. Wanneer we wat stoelen en tafels verzetten moet er een bruikbare ruimte ontstaan.

Overigens ben ik niet van plan om m'n luidsprekers twee verdiepingen naar beneden te sjouwen, apparatuur is geen probleem, al laat ik de CD speler en draaitafel vanwege hun gewicht ook liever boven.

Laat eens horen wat jullie hier van vinden.??

• Members

Om het allemaal wat gemakkelijker te maken, wil ik anders Sense of Music weer peilen?

Die staat er altijd wel voor open, openbaar vervoer was geloof ik voor degenen die hier afhankelijk van zijn goed te doen,

Om het allemaal wat gemakkelijker te maken, wil ik anders Sense of Music weer peilen?

Die staat er altijd wel voor open, openbaar vervoer was geloof ik voor degenen die hier afhankelijk van zijn goed te doen,

Als ik kan komen, zou het heel graag meemaken, en het is bij Hans, met plezier wil ik gerust mn P25 meebrengen + Heed Voeding (anders ook hoor :) )

Jullie kennen het WE - kindjes - auto "probleem" bij ons ;)

Gr

Stef

Sense of Music is ook niet veel groter dan de living bij Hans :rolleyes:

Ik weet dat het behoorlijk uit de richting is, maar ik kan eens vragen of we die zaal vrij is waar we toen het voorversterkervergelijk hebben gedaan. Voor de OV-ers, het station ligt er 2km vandaan.

Sense of Music is ook niet veel groter dan de living bij Hans :rolleyes:

Ik weet dat het behoorlijk uit de richting is, maar ik kan eens vragen of we die zaal vrij is waar we toen het voorversterkervergelijk hebben gedaan. Voor de OV-ers, het station ligt er 2km vandaan.

Roermond is ook prima.

Misschien moeten we gewoon de datum vastleggen en dan wel kijken waar we terecht kunnen.

4 september lijkt me prima. We hebben dan nog bijna twee maanden te gaan, bovendien komt dit ook voor Marco goed uit.

• Members

Roermond is ook prima.

Misschien moeten we gewoon de datum vastleggen en dan wel kijken waar we terecht kunnen.

4 september lijkt me prima. We hebben dan nog bijna twee maanden te gaan, bovendien komt dit ook voor Marco goed uit.

Ik vind het helemaal goed. Ik zal de datum reserveren en zorgen dat ik ook de phonomodule dan beschikbaar heb. Een tafel en de Astin phono zal ik ook meenemen, de rest laat ik aan jullie. Laat wel even van te voren weten wat voor/wiens element we gaan gebruiken, dan kan ik die van te voren inbouwen (of gebruiken we de tafel/set van Sodejuu? Misschien wel zo handig en die staat kwalitatief voor de meesten buiten kijf )...

Guest KT88

Ruud en anderen die bij mij in de buurt zitten (Gooi, Almere) kunnen evt. met mij meerijden.

Ik heb 3 zitplaatsen over als men riant wil zitten en 4 als het ietsje krapper mag.

Als het Roermond wordt haak ik af, ik vind het al veel te ver(en wat te denken van degene die nog noordelijker wonen??).

Tja... vanuit het zuiden zijn er ntuurlijk ook expedities richting Leiden, Sneek en zelfs Groningen geweest. Sodejuu en Pioniertje waren er toch meestal bij.

Dus een klein beetje richting zuiden mag natuurlijk ook wel 'n keer. Al denk ik dat omgeving den Bosch voor een grotere groep beter te berijden is.

Roermond is toch wel een beetje heel ver. Ik zeg niet dat ik dan niet kom, maar als het in Leiden is, dan zul je mij niet horen klagen.

neemt niet weg dat ik best nieuwsgierig ben naar Sodejuu zijn rustgevende set. ik hoop dat daar niets in veranderd is na alle strubbelingen.

M :ph34r: rc

Van uit het midden van het land rij ik met de lease bak en daar kunnen ook nog een paar mensen mee rijden als dar animo voor is.

Echter op 4-sept zal dat niet lukken zie ik net in de agenda staan. :(

Groetjes George

• Members

Hoe nou verder...??

Ik lees zo weinig reacties, hebben "we" er geen zin in..??

:confused:

Gewoon knopen doorhakken! Het zaaltje bij Sodejuu om de hoek, 4 september, zijn set, wij nemen de phonotrappen mee. Aanmelden vanaf heden. Sodejuu draait geloof ik met een Benz Wood? Eventueel kan er van mij nog een tafel mee met een ander element (MM of MI).

Ik neem een Octave phonomodule (+/-

• Members

Mss ook een phonoamp met externe voeding, zoals bij Goldenote bvb ...

kijken of de voeding veel uitmaakt + een phonoamp in dezelfde klasse de instap + voeding al dan niet overtreft ... just thoughts :)

In de gedachte via Haudio (BlueGoldenote Phono2 met losse voeding)...

We komen er wel!

Hoe nou verder...??

Ik lees zo weinig reacties, hebben "we" er geen zin in..??

:confused:

Gewoon knopen doorhakken! Het zaaltje bij Sodejuu om de hoek, 4 september, zijn set, wij nemen de phonotrappen mee. Aanmelden vanaf heden. Sodejuu draait geloof ik met een Benz Wood? Eventueel kan er van mij nog een tafel mee met een ander element (MM of MI).

Ik neem een Octave phonomodule (+/-