Roots Posted donderdag om 21:19 Report Share Posted donderdag om 21:19 Ik heb er ooit 5 gekocht en ook 5 Marinco's in een powerbuy op het Hvt Forum. Maar weet eerlijk gezegd niet of het echte zijn...Die ik heb ben ik niet van onder de indruk. Wattgate en Marinco zijn dezelfde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted donderdag om 21:41 Report Share Posted donderdag om 21:41 20 minutes ago, Roots said: Ik heb er ooit 5 gekocht en ook 5 Marinco's in een powerbuy op het Hvt Forum. Maar weet eerlijk gezegd niet of het echte zijn...Die ik heb ben ik niet van onder de indruk. Wattgate en Marinco zijn dezelfde. Fake Wattgate is rommel: je moet wel de originele hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted donderdag om 22:00 Report Share Posted donderdag om 22:00 En wat als ik nou wel de echte blijkt te hebben? Toender tijd waren ze echt wel indrukwekkend, het waren zowat de eerste. Ondertussen zijn ze ruimschoots overtroffen. Cock bestel maar eens een setje Monosaudio, Viborg of Iego koper. Gewoon voor de lol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted gisteren om 08:16 Report Share Posted gisteren om 08:16 Ik heb de Tourmaline voedingskabel van Cock. Prima kabel hoor, maar die Wattgate gaf wel een keer de geest. Die zat ooit in een simpele stekkerdoos en nogal stevig vast. Toen de stekker er een keer uit moest, moest ik flink trekken en had vervolgens twee delen in mijn hand. Plastic gewoon afgebroken. Maar weer gelijmd en stekkerdoos vervangen. Heel sterk zijn ze in ieder geval niet. Voor eigen gemaakte kabels gebruik ik toch maar Iego. groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted gisteren om 09:07 Report Share Posted gisteren om 09:07 11 hours ago, Ove Rickland said: Fake Wattgate is rommel: je moet wel de originele hebben. Ik heb van Cock een setje Wattgate meegenomen, ga komende maanden even vergelijken met Monosaudio en (dure) Gaofei stekkers... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walt Posted gisteren om 11:27 Report Share Posted gisteren om 11:27 Ik heb nooit een Wattgate kapot getrokken, maar wel aardig wat stroomkabels gemaakt over de jaren, met Oyaide, Wattgate, Furutech en iego connectors, de iego zijn zeker netjes en klinken erg goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted gisteren om 12:31 Report Share Posted gisteren om 12:31 1 hour ago, Walt said: Ik heb nooit een Wattgate kapot getrokken, maar wel aardig wat stroomkabels gemaakt over de jaren, met Oyaide, Wattgate, Furutech en iego connectors, de iego zijn zeker netjes en klinken erg goed. Komaan Walter, een stekker die "erg goed klinkt"? Dan zullen stopcontacten ook moeten klinken. Ik ruik een ernstig verdienmodel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jason Posted gisteren om 15:54 Report Share Posted gisteren om 15:54 Uiteindelijk is ook die connector, net als je stopcontact een onderdeel van de keten.. Dus alles heeft zijn eigen positieve dan wel nadelige invloed. En als jij het goed vindt klinken is toch prima Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walt Posted gisteren om 16:39 Report Share Posted gisteren om 16:39 Precies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted gisteren om 18:10 Report Share Posted gisteren om 18:10 20 hours ago, Roots said: Ik heb er ooit 5 gekocht en ook 5 Marinco's in een powerbuy op het Hvt Forum. Maar weet eerlijk gezegd niet of het echte zijn...Die ik heb ben ik niet van onder de indruk. Wattgate en Marinco zijn dezelfde. Ik heb het dan over de Wattgate 320 van zowat 15 jaar geleden...Ondertussen zijn er meerdere types en kwaliteiten. Wel zo handig omdat er meteen bij te zeggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts