Jump to content

Stroomkabel

Recommended Posts

Ik heb de Tourmaline voedingskabel van Cock. Prima kabel hoor, maar die Wattgate gaf wel een keer de geest. Die zat ooit in een simpele stekkerdoos en nogal stevig vast. Toen de stekker er een keer uit moest, moest ik flink trekken en had vervolgens twee delen in mijn hand. Plastic gewoon afgebroken. Maar weer gelijmd en stekkerdoos vervangen. Heel sterk zijn ze in ieder geval niet. Voor eigen gemaakte kabels gebruik ik toch maar Iego.

groet,

Leobus

1 hour ago, Walt said:

Ik heb nooit een Wattgate kapot getrokken, maar wel aardig wat stroomkabels gemaakt over de jaren, met Oyaide, Wattgate, Furutech en iego connectors, de iego zijn zeker netjes en klinken erg goed. 

Komaan Walter, een stekker die "erg goed klinkt"?
Dan zullen stopcontacten ook moeten klinken. Ik ruik een ernstig verdienmodel...

Uiteindelijk is ook die connector, net als je stopcontact een onderdeel van de keten.. ;) 

Dus alles heeft zijn eigen positieve dan wel nadelige invloed.

En als jij het goed vindt klinken is toch prima :) 

20 hours ago, Roots said:

Ik heb er ooit 5 gekocht en ook 5 Marinco's in een powerbuy op het Hvt Forum. Maar weet eerlijk gezegd niet of het echte zijn...Die ik heb ben ik niet van onder de indruk.

Wattgate en Marinco zijn dezelfde.

Ik heb het dan over de Wattgate 320 van zowat 15 jaar geleden...Ondertussen zijn er meerdere types en kwaliteiten. Wel zo handig omdat er meteen bij te zeggen. :ph34r: