Jump to content

Stroomkabel

Recommended Posts

16 minutes ago, Walt said:

Heren, kijk ook eens naar Furutech TCS-31 van de rol, doet het hier net zo fraai als de befaamde Sonore Tourmaline. 

Wel 171 euro per meter. Dus per kabel minimaal 308 euro zonder connectors... 

En lijkt wel heel erg op de Monosaudio....

Natuurlijk heb ik randaarde. Ik heb net even zitten meten. Ik heb twee kabels nodig van ongeveer 2,20. meter per stuk. De Finals staan iets van 1,7 meter van de achterwand. Het moet dus wel iets worden op de rol. Ik zit een beetje te kijken bij Furutech. 

Edited by carl

En als electronicus geloof je dat je verschillen hoort Roots (strikvraag) ?

Ik zit er wel dubbel in. Aan de ene kant heb ik nauwelijks ervaring met de stroomkabels. Aan de andere kant denk ik “what the potjandriedubbeltjes” waarom niet het het zekere voor het onzekere nemen. Dan wordt het prijsklasse Walt. 

PS wat een k*** forum, je kan zelfs niet F*** zeggen en je wordt al gecorrigeerd.

Edited by carl

2 minutes ago, carl said:

En als electronicus geloof je dat je verschillen hoort Roots (strikvraag) ?

Absoluut! daarnaast ben ik ook een High-end apparaat (kabels) en muziek liefhebber in hart en ziel...Elke stap hoe klein ook moet je altijd een paar weken de tijd geven om een eerlijk oordeel te kunnen geven.

Ha Carl,

Prijsklasse Walt kan ook relatief goedkoop zijn hoor, denk aan een Metrum Hex voor 700 euro en nu 4 meter Oyaide Tunami, maar je moet wel je kans grijpen als die voorbij komt, beetje beter opletten hoe Roots het aanpakt…

Groetjes Walter

Op dit gebied kom ik zelden koopjes tegen Walter. Dat compenseer ik dan weer op ander gebied. Voor wijn bijvoorbeeld heb ik nooit teveel betaald (haha). Ik moet nog even precies meten maar ik heb wel een meter of 2.20/240 nodig. Zal je gebeuren dat Cock de ESL naar voren wil zetten en de voedingskabel tekort is.

1 hour ago, carl said:

PS wat een k*** forum, je kan zelfs niet F*** zeggen en je wordt al gecorrigeerd.

potjandriedubbeltjes

Kan gewoon.

Het zal wel aan je spellingcontrole liggen.:D

Van f**** maakt het potjandriedubbeltjes

Klote kan wel

Edited by audiofreak

De fraaie 4 meter lange Oyaide Tunami met iego pluggen gaat in ieder geval naar Roots, ik denk dat hij er heel blij mee gaat worden, en lag hier maar nutteloos in de bak, mooi zo. Heb er een vriendenprijsje aan gehangen hoor. 

Edited by Walt