Jump to content

Wat Zijn Je Nieuwe Audio Aanwinsten IV

dhfreakie
 Share

Recommended Posts

Ik denk dat men nog raar staat te kijken als men weet wat er allemaal uit China komt..

Vergeet ook de grondstoffen niet.. ;) 

Als alles in het westen nu China loos  zou zijn dan werkt er bijna niets meer..

Inclusief vele voertuigen, vliegtuigen enz..

5 minutes ago, Jason said:

Ik denk dat men nog raar staat te kijken als men weet wat er allemaal uit China komt..

Vergeet ook de grondstoffen niet.. ;) 

Als alles in het westen nu China loos  zou zijn dan werkt er bijna niets meer..

Inclusief vele voertuigen, vliegtuigen enz..

Toont dus het manco aan van de........... 

4 minutes ago, Roots said:

Kan je niet gewoon in begrijpelijk Nederlands wat weg schrijven zonder dat ik moet Googlen op de meest rare woorden? Denk je dat dat intressant staat?

Sorry alvast, namens mijn genoten opleiding......

5 minutes ago, Roots said:

Oh is dat het...Er zijn hier mensen aanwezig met een veel hogere opleiding en die zijn beslist niet zo.

Dat klopt. Veel hoger Swah?.. Ok, Ik ben niet academisch.... 

P.S. Ik was niet zo, maar ben zo verworden na een aantal jaren hier op het forum....

De standaard lengtes van Audioquest komen, verpakt en wel, gewoon uit China hoor. Alleen de 'custom-made' exemplaren en de extreem dure kabels worden, voor Europa, in Roosendaal gemonteerd. Niet gemaakt: alleen gemonteerd.

6 hours ago, Pioniertje said:

De standaard lengtes van Audioquest komen, verpakt en wel, gewoon uit China hoor. Alleen de 'custom-made' exemplaren en de extreem dure kabels worden, voor Europa, in Roosendaal gemonteerd. Niet gemaakt: alleen gemonteerd.

En wellicht wordt de draad dus ook in China gemaakt. Opvallend hoe goed sommige namaak eruit ziet. Je moet dan echt kennis hebben van het product om het verschil te zien. Ook opvallend, veel domme fouten, zoals spelfouten in de naam of stickers met op de verkeerde plaats geplakt. Wellicht doet men dit trouwens express zodat het geen 100% fake is..Ik heb hier zo'n megadikke blauwe interconnect (van dat bekende Nederlandse merk), kost echt vele malen minder als origineel en zowel uiterlijk als qua klank is er niet veel mis mee...vreemd dat men dit zo voor nog geen 5% van nieuwprijs kan namaken..

29 minutes ago, pjotr27 said:

Ik heb hier zo'n megadikke blauwe interconnect (van dat bekende Nederlandse merk), kost echt vele malen minder als origineel en zowel uiterlijk als qua klank is er niet veel mis mee...vreemd dat men dit zo voor nog geen 5% van nieuwprijs kan namaken..

Wellicht is dat omdat de invloed van dit soort tweaks nogal overdreven wordt in audiofiele kringen.
Ik heb die blauwe IC's van dat bekende NL merk echt verschrikkelijk horen klinken. Onnatuurlijk gedetailleerd, zoals het high-end betaamd.

1 hour ago, thingman said:

Wellicht is dat omdat de invloed van dit soort tweaks nogal overdreven wordt in audiofiele kringen.
Ik heb die blauwe IC's van dat bekende NL merk echt verschrikkelijk horen klinken. Onnatuurlijk gedetailleerd, zoals het high-end betaamd.

Dat is grappig, ik heb hetzelfde ervaren. Ben daarom heel erg blij met mijn Indonesische Silindo kabels…