Jump to content

Een Gezellig Muzikaal Uitstapje In Drenthe (Deel 2 / Tl200)

VANZOMERENG
 Share

Recommended Posts

Ik snap die jongensdroom eindelijk, door zijn mooie avatar. Het zou mijn droom niet zijn, maar hear op het forum heeft ieder zo zijn eigen droom, toch? De mijne is uitgekomen. :wub:

mumsoft, on 14 Apr 2014 - 11:00 AM, said:

Ik snap die jongensdroom eindelijk, door zijn mooie avatar. Het zou mijn droom niet zijn, maar hear op het forum heeft ieder zo zijn eigen droom, toch? De mijne is uitgekomen. :wub:

Ik kwam op het idee door een opmerking van jou ergens, waarvoor dank en het is nog gelukt ook om het voor elkaar te krijgen (computers en ik). 

Jouw droom is uitgekomen. Laat me eens raden. Heeft het iets met vleeswaren te maken? :D

(laat iedereen maar kletsen Marc. als jij maar tevreden bent ;))

firato.jpg   

(HB-1 is het kleinere drieweg type met de ronde bextrene woofer (B200).

Echte fanaten namen natuurlijk type HB-10: het vierweg type met de B139 er in.)

http://www.translator-info.nl/hb.html

http://www.translator-info.nl/hb10.html

nee ken ik niet, jammer dat Hans er niet mee doorgegaan is (zal wel weinig markt voor geweest zijn)

Ik kwam op het idee door een opmerking van jou ergens, waarvoor dank en het is nog gelukt ook om het voor elkaar te krijgen (computers en ik). 

Jouw droom is uitgekomen. Laat me eens raden. Heeft het iets met vleeswaren te maken? :D

(laat iedereen maar kletsen Marc. als jij maar tevreden bent ;))

Zeker. Nogal onbehoorlijk. En leuk om te lezen dat ik toch nog wat invloed heb. :-)

Heb helaas, vanwege familieomstandigheden uit moeten stellen.

Bij mijn moeder is de leukemie ineens teruggekomen en daar hebben we het even heel druk mee.

Veel sterkte voor jullie allemaal. Na een dergelijk slecht bericht is al het andere niet meer belangrijk. 

Heb helaas, vanwege familieomstandigheden uit moeten stellen.

Bij mijn moeder is de leukemie ineens teruggekomen en daar hebben we het even heel druk mee.

Heftig,  ze heeft alle liefde en aandacht  nodig

Heel raar, de opgezette klieren waren niet verontrustend vlgs. de arts en het bloed is helemaal goed. Nu hoeft mijn moeder pas in augustus terugkomen.

Hoera.Een hele zorg minder.

@ Marc en Rob: maak maar een nieuwe afspraak :)

Heel raar, de opgezette klieren waren niet verontrustend vlgs. de arts en het bloed is helemaal goed. Nu hoeft mijn moeder pas in augustus terugkomen.

Hoera.Een hele zorg minder.

@ Marc en Rob: maak maar een nieuwe afspraak :)

Een hele opluchting voor jullie allemaal. Gelukkig.