m44 Posted 2 juni 2010 Report Share Posted 2 juni 2010 ik heb al gezegd dat iedereen welkom is. gehakt leent zich niet makkelijk voor A/B vergelijk en dergelijke. ik denk als ik mijn set in een andere ruimte neerzet dat het echt even gaat duren voor die set settled. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 2 juni 2010 Report Share Posted 2 juni 2010 M44, je laat je toch niet onderdrukken door de leden op dit forum, gewoon blijven posten ,laat ze gewoon een poepje ruiken en blijf bij je standpunten door kritisch te schrijven worden we alleen maar slimmer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 2 juni 2010 Report Share Posted 2 juni 2010 ik heb al gezegd dat iedereen welkom is. gehakt leent zich niet makkelijk voor A/B vergelijk en dergelijke. ik denk als ik mijn set in een andere ruimte neerzet dat het echt even gaat duren voor die set settled. Toch is zo'n luister vergelijking het interessants als je een referentie hebt (maw een vergelijkbare, maar ongehakte set). Hoe lang duurt dat acclimatiseren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 2 juni 2010 Report Share Posted 2 juni 2010 ik heb al gezegd dat iedereen welkom is. gehakt leent zich niet makkelijk voor A/B vergelijk en dergelijke. ik denk als ik mijn set in een andere ruimte neerzet dat het echt even gaat duren voor die set settled. Toch is zo'n luister vergelijking het interessants als je een referentie hebt (maw een vergelijkbare, maar ongehakte set). Hoe lang duurt dat acclimatiseren? echt geen idee DT. ik ben met je eens dat een stukje referentie mooi is in zo'n vergelijk. helaas lijk ik de enige te zijn die mijn speakers ooit thuis heeft gehad. dus dat word zo wie zo lastig Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 2 juni 2010 Report Share Posted 2 juni 2010 M44, je laat je toch niet onderdrukken door de leden op dit forum, gewoon blijven posten ,laat ze gewoon een poepje ruiken en blijf bij je standpunten door kritisch te schrijven worden we alleen maar slimmer ik wil best een klein scheetje laten Wol. probleem is dat stank niet discrimineert en ook de mensen die ik graag hier tegenkom last hebben van mijn luchtje. er zijn hier lieden die ik bepaalde zaken zeer kwalijk neem en daar wil ik dit forum niet meer mee belasten. ik bewaar mijn grief wel voor een evt persoonlijke ontmoeting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 2 juni 2010 Report Share Posted 2 juni 2010 maar welk topic ontaard nu niet in gekakel? Dat is een goeie ! Bijna alle topics. verschillen mag je niet meer horen ( de dood van een audio forum mijn inziens) Mee eens, stoor ik mij ook aan alle luidspreker topics gaan uiteindelijk over in en discussie over 1 merk. Ik moest er even over nadenken. Omdat het elke keer over dat merk gaat, neem ik het niet al te meer serieus die postings erover en vind dat dan ook bijna een karikatuur op zichzelf.. Er zijn vele goede luidspreker merken, alleen daar wil Spido niet aan. de huidige meettechniek en wiskunde mag niet in twijfel worden getrokken. Tja, heilige huisjes bij sommigen. Maar mensen die hun oren gebruiken zullen soms ook anders concluderen. muziek keuze van mensen word afgekraakt of in het belachelijke getrokken. Degene die het afkraakt zegt meer over zichzelf dan over de muziekkeuze van die mensen. Of het word zo technisch dat je eerder thuis hoort op een DIY forum. Vind ik niet, ik probeer er wel iets uit te leren. mijn set is ook klaar. het "gehakt" gebeuren is hier niet aan de orde. Dat is fijn voor je, dat je set klaar is. ik ga hier ook weg binnenkort.Ik heb ook voor onrust gezorgd. maar dat waren altijd wel goed belezen topics ik heb nu eindelijk mensen in de "ignore" box gezet. maar er word zoveel ge-quote dat je het toch wel meekrijgt. ik vind het niet leuk dat ik vaak overhoop lag met mensen hear. in real life op een hear dag....zijn jullie stuk voor stuk goeie gasten. dus M44 is binnenkort weg. Dat is je eigen vrije keus. Jammer is het wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 2 juni 2010 Report Share Posted 2 juni 2010 (...) ik ga hier ook weg binnenkort. (...) dus M44 is binnenkort weg. Beste m44, Wat jammer! Ik zal je vreselijk missen... Want jouw bijdragen gaven me vaak aanleiding om uit te leggen hoe het w Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 2 juni 2010 Report Share Posted 2 juni 2010 @Onno Onno jij weet toch ook goed dat die paar meelezers van vroeger echt maar een heel klein deel zijn van degenen die er toen nog waren ... finaal is het hetzelfde toch. Weg of enkel guest is ook geen actieve input meer Geen kennis geen reaxies geen topics geen mirrors geen nieuwe ervaring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 2 juni 2010 Report Share Posted 2 juni 2010 Beste m44, Wat jammer! Ik zal je vreselijk missen... Want jouw bijdragen gaven me vaak aanleiding om uit te leggen hoe het wèl in elkaar zat... Zie hierboven één van de redenen dat het hear steeds rustiger/saaier word. Dit soort postings zouden verwijderd moeten worden, en de poster voor het leven gebanned! Dit soort misselijkheden verzieken iedere keer weer de fora, vooral in Nederland. In de UK, USA of elders had dit niet mogelijk geweest. Vaak word zo'n persoon na de ban ook nog eens persoonlijk bezocht, door een groep mensen die hem dan persoonlijk ook nog even duidelijk maken dat dit soort gedrag niet getolereerd word. Helaas zijn wij Nederlanders véél te tolerant tegenover dit soort ziekelingen. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 2 juni 2010 Report Share Posted 2 juni 2010 Beste m44, Wat jammer! Ik zal je vreselijk missen... Want jouw bijdragen gaven me vaak aanleiding om uit te leggen hoe het w Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 2 juni 2010 Report Share Posted 2 juni 2010 Lekkerrrr Ooit ga ik geruisloos. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 2 juni 2010 Report Share Posted 2 juni 2010 Ok. Ik wil wel even weten, wat is het kookpunt van Trollensnot ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 2 juni 2010 Report Share Posted 2 juni 2010 Beste m44, Wat jammer! Ik zal je vreselijk missen... Want jouw bijdragen gaven me vaak aanleiding om uit te leggen hoe het wèl in elkaar zat... Zie hierboven één van de redenen dat het hear steeds rustiger/saaier word. Dit soort postings zouden verwijderd moeten worden, en de poster voor het leven gebanned! Dit soort misselijkheden verzieken iedere keer weer de fora, vooral in Nederland. In de UK, USA of elders had dit niet mogelijk geweest. Vaak word zo'n persoon na de ban ook nog eens persoonlijk bezocht, door een groep mensen die hem dan persoonlijk ook nog even duidelijk maken dat dit soort gedrag niet getolereerd word. Helaas zijn wij Nederlanders véél te tolerant tegenover dit soort ziekelingen. Mvg. Miracle. karma is er voor iedereen miracle ook voor spido ik spreek hem nog wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 2 juni 2010 Report Share Posted 2 juni 2010 Ok. Ik wil wel even weten, wat is het kookpunt van Trollensnot ? Dat zal wel van de luchtdruk afhangen. Wat een hoop akelige postings lees ik overigens weer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 2 juni 2010 Report Share Posted 2 juni 2010 Beste m44, Wat jammer! Ik zal je vreselijk missen... Want jouw bijdragen gaven me vaak aanleiding om uit te leggen hoe het w Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Ok. Ik wil wel even weten, wat is het kookpunt van Trollensnot ? Gisteren nog even opgezocht in de Kleine Winkler Prins. Het is bijna 100% terpentijnolie (geen: terpentijn), en dat heeft een kooktraject van 152 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Ok. Ik wil wel even weten, wat is het kookpunt van Trollensnot ? Gisteren nog even opgezocht in de Kleine Winkler Prins. Het is bijna 100% terpentijnolie (geen: terpentijn), en dat heeft een kooktraject van 152°C tot 180°C. Als je erin gekookt wordt is het leven niet zo saai meer. Maar mensen, wat klinkt dat lekker! Mrc "Terpentijn, ook wel "terpentijnolie", "gomterpentijn", "Portugese terpentijnolie" of "Venetiaanse terpentijnolie" genoemd wordt gemaakt door hars van naaldbomen te destilleren " http://www.politoeren.com/contents/nl/d110_Terpentijn_of_Terpentine.html overigens het vlampunt van terpetijnolie ligt op 35 graden C Dat valt nog mee vergeleken met deze snuiter Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 overigens het vlampunt van terpetijnolie ligt op 35 graden C Hallo, Vergeleken met het vlampunt van een aantal medeforummers is dat nog behoorlijk hoog! Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Als men het zo stil of saai vindt hier, waarom schrijf men zelf iets nieuws in een nieuw topic. Hans was in het verleden een meester in het opstarten van zinnige topics en waar flink in werd bijgedragen. Het lijkt mij dat er nog genoeg valt te bespreken over de eigen belevenissen/avonturen e.d. Beter saai en stil hear, dan eindeloze, niets zeggende postings en waar je ook niets aan hebt. Ik zelf heb die behoefte niet meer zo om het hear te doen en doe dat liever op mijn eigen website. Dit natuurlijk waar het om gaat. Maar kennelijk hebben de leden er geen zin meer in om topics te starten. Waarom...?? Kweenie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Komt vast, door het mooie weer Hans..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Komt vast, door het mooie weer Hans..... Ik vind van niet jack het weer zorgt dat je meer buiten bent en minder "surft" maar het mooie weer maakt een mens blij, , lekker denken, energie om aan de slag te gaan, en vandaaruit krijg je input om iets te starten ... iets nieuws aansnijden krijgt vaak de doodoener van, te algemeen, ga eerst zelf luisteren, gebruik de history, al 1000 keer verteld, oh neen weer een topic over onderwerp X met een andere component, ... My idea Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Zeg, willen de gasten die roepen dat het ongezellig is in de kroeg, gewoon een keer thuis blijven? Dan hebben andere gasten die ook graag in de kroeg komen, daar geen last van ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Wedden dat de TS(=Topic Starter) in het weekend weer een topic start over gehakt en TS(=Trollensnot)? M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Dit natuurlijk waar het om gaat. Maar kennelijk hebben de leden er geen zin meer in om topics te starten. Waarom...?? Kweenie... Misschien ook dat men gewoon weinig te melden heeft. Jij kennelijk ook. Misschien nu de tijd voor een bezoekje aan huize audiofreak en kan je naar hartelust weer een topic starten hear. Zal ik er ook in meedoen in het topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Sorry dat ik me er ook even in meng. Ik lees elke dag de interessante dignen die er op dit forum gebeuren. Ik kan jullie mededelen dat ik binnen een paar minuten klaar ben. Interessant? Nauwelijks. Herhalingen? Jawel, maar dat is eigenlijk logisch als je al ruim 9 jaar op HEAR actief bent. Bovendien vind ik de huidige layout verre van prettig, maar dat is een keuze van HEAR zelf. Ik heb geen breedbeeld monitor, maar een 5:4 19" ding en ik ben niet van plan binnekort over te stappen naar een breedbeeldpongel. Als je dan een antwoord tikt, verdwijnt het eind van de regel achter een raffel smilies. Of als je aan het corrigeren bent, verspringt ineens de hele zwik en ben je de draar weer kwijt. Niet bepaald makkeijk werken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts