Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Vorige week maandag (18-6) en afgelopen zaterdag (23-6) naar Roger Waters geweest. Aldaar niet alleen genoten van de geweldige Pink Floyd nummers, maar ok van de muzikanten afzonderlijk waaronder Dave Kilminster en Jonathan Wilson op gitaar en de beide zangeressen van Lucius. Met name deze laatse twee verdienen wat mij betreft toch wel even wat extra aandacht. Van het nummer Great Gig in the Sky (Dark Side of the Moon) heb ik al vele verzies gehoord, maar niet een kan tippen aan het origineel. Tot vorige week dus. De dames van Lucius onderscheiden zich van de rest door dit nummer te zingen in plaats van te schreeuwen zoals de meest het pogen te doen. Het was een kippenvel momentje.

Hier een mooi nummerke van Lucius. Sit back and enjoy!

via Tidal Kraftwerk 3D MQA vooral de opnames voor hoofdtelefoon vanaf volume 7 zijn spectaculair. Dat moet je een keer meemaken. B)

9200000077505836.jpg

Edited by Tubejack

Na 6 weken heeft Dodax eindelijk Electric tears bezorgt

Het is jammer dat de cd's zo lastig zijn te bemachtigen en niet echt goedkoop (vooral 2e hands) want t klinkt toch wel veel beter dan een youtube versie moet ik zeggen

Natuurlijk is er pikes http://www.bucketheadpikes.com/  maar is wel een beetje vaag, hij brengt iedere week zo;n album uit heb ik gelezen

https://rateyourmusic.com/list/siLLy_puPPy/buckethead-pikes-in-numerical-order-with-reviews-1/1/

Edited by Duck-Twacy

Sketches of Spain. Die is oorspronkelijk bewerkt door Miles Davis.

Moet zeggen, toen ik die voor het eerst hoorde, moest ik er behoorlijk aan wennen. Het is een bewerking van het Concierto de Aranjuez van Rodrigo