Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

2 hours ago, Tubejack said:

@Pjotr  Mooi opgenomen zeg.  Joe Jackson heeft best veel albums uitgebracht. :o @edwin16  Daar heb ik nog niet zolang geleden een nieuw exemplaar van gekocht.

Band on the Run is een album van Paul McCartney & Wings vind ik ook zo' n onverslijtbaar album.

Joe Jackson is een van die weinige artiesten die ook in de studio erg veel zorg besteedde aan de opnamekwaliteit en productie.

Heb Body & Soul net gedraaid. Laatste nummer even onderbroken, moest van mezelf wat oude kleren in de hergebruikbak werpen. Kom terug, blijkt de titel ervan "Throw it away" te zijn. -_-

Draaide daarna Look Sharp van hem, die ik toch wel beter vind. Komt er een nummer Hurt voorbij, schoten de tranen in mijn ogen.

Toch maar even geen plaatjes meer draaien.

On ‎11‎-‎7‎-‎2018 at 3:07 PM, Tubejack said:

Heeft er ook iemand een spetterend nieuw album? 

Ben-Harper-Charlie-Musselwhite-No-Mercy-

Een week of wat geleden op Arte bij het programma "Arte Concert" een live optreden gezien van deze twee heren. Prachtig!

Meteen ook maar het nieuwste album gekocht (ergens in april of zo uitgekomen). Komt zeker in mijn top 10 van 2018. Absolute aanraden voor liefhebbers van onvervalste blues.

Edited by edwin16

Dacht, zoek hem eens op in Tidal. Jee, wel 4 versies. Eentje gewoon, eentje "special edition", en beide ook in MQA-smaak. Maar waarom zou je die dan willen "hebben"? Het klinkt zo uit de cloud al fenomenaal goed.

Beetje oude tijden laten herleven hier. In die geweldige Radio add-on of add-in onder Kodi op de rasp Old Men's Radio gevonden en op afgestemd ;). Zit voor mij ook een oud-collega achter, dus extra leuk. Wie het eens wil proberen: Old Men's Radio

Er komt vooral muziek uit die ik voor het eerst hoorde via de transistorradio van mijn broer, en waar ik toen niets van moest hebben. En nu is het jeugdsentiment.

Ben de laatste loodjes aan het wegen, dwz de laatste cd's aan het indelen en beschrijven. Nu een SACD van het Berlage Saxophone Quartet met diverse stukken van diverse componisten die niet allemaal oorspronkelijk voor saxofoonkwartet hebben geschreven. Bij een stukje van Grieg, getiteld Puck oftewel Kobold\ Puck\ Lutin\ Småtrold\ Smatroll vond ik deze schattige video. :wub:

Die heb ik ook maar eens opgezet. Was ik wel aan toe na een uurtje wat wel een jaartje leek aan de telefoon te hebben gehangen voor een onbetaalde rekening. Van 24 cent...

52 minutes ago, Tubejack said:

Er is zoveel leuke nieuwe muziek .....

deadmau5 mau5ville level 1 Nu Souvernir du Chine Jean Michal Jarre :)

Da's toevallig. Heb net ook Deadmau opgezet. Even kijken, nu iets met Nyquist, van, eh, Deadmau5

1 hour ago, Duck-Twacy said:

Om 1 of andere reden kan ik hier uren naar luisteren

Dat snap ik dan weer niet, want het duurt maar een uur. Maar die hitte is wel goed getroffen.