Roots Posted 23 juli Report Share Posted 23 juli Pas maar op de je kaak niet op slot schiet als je weer eens een lacht...Mensen zouden denken dat je plezier in het leven hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted 23 juli Author Report Share Posted 23 juli (edited) Heb je vanochtend per ongeluk azijn gedronken in plaats van koffie? Als je deze houding weer aanneemt kun je beter een en eigen topic openen, dan die van een ander verstieren. Edited 23 juli by Duclaasie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 23 juli Report Share Posted 23 juli Ik dacht je slechts een idea te geven over een DC kabel met alle vriendelijkheid...Met al jou enthousiastiche positiviteit. Voor degene die de foto's wil opslaan voor middernacht zijn ze weg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 24 juli Report Share Posted 24 juli 16 hours ago, Roots said: Ik dacht je slechts een idea te geven over een DC kabel met alle vriendelijkheid...Met al jou enthousiastiche positiviteit. Voor degene die de foto's wil opslaan voor middernacht zijn ze weg. Ow, ik begreep er al niets van. Ik was een paar dagen offline en heb de foto's dus niet gezien. Nu begrijp ik waar die edits op slaan: je hebt de foto's weggehaald... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted 21 hours ago Author Report Share Posted 21 hours ago Inmiddels ben ik op de achtergrond wel wat spulletjes aan het verzamelen en uitzoeken. De Philips 341 MKC’s in de juiste waardes loop ik vast ooit nog tegenaan, maar voor nu heb ik eerst wat ERO 1860MKC besteld om als koppelcondensatoren te gebruiken. Daarnaast krijg ik van Cock heel mooie connectoren aangeboden die ik kan gebruiken voor de kabel van voeding naar Phono. Het gaat om Amphenol IN62 connectoren, Mil Spec spulletjes dus met mooie vergulde contacten, degelijke uitgevoerd en ze mogen ook de spanningen en stroom hebben die er overheen gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 6 hours ago Report Share Posted 6 hours ago Die liggen inmiddels bij mij Klaas. Kom maar een keer ophalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted 6 hours ago Author Report Share Posted 6 hours ago Dat gaat helemaal goed komen! Denk dat ik het even een keer combineer met bezoek aan mijn broertje, die ook in die hoek van het land woont. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 5 hours ago Report Share Posted 5 hours ago 16 hours ago, Duclaasie said: Het gaat om Amphenol IN62 connectoren, Mil Spec spulletjes. Ja, die ken ik uitermate goed. Ik heb ze bijna wekelijks in mijn handen. Zowel bij de Radiosets, als ook bij de snelkoppelingen van een Leopard tankmotor. O.A. deze dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jason Posted 5 hours ago Report Share Posted 5 hours ago Houd er wel rekening mee dat als dit gebruikte connectoren zijn deze waarschijnlijk niet gesoldeerd zijn met “ standaard” soldeer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted 4 hours ago Author Report Share Posted 4 hours ago Zijn splinternieuw en niet gebruikt, dus dat loopt wel los denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted 4 hours ago Author Report Share Posted 4 hours ago 34 minutes ago, audiofreak said: Ja, die ken ik uitermate goed. Ik heb ze bijna wekelijks in mijn handen. Zowel bij de Radiosets, als ook bij de snelkoppelingen van een Leopard tankmotor. O.A. deze dus Die zijn het inderdaad. Misschien lijkt het overkill, maar het erg mooi spul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 4 hours ago Report Share Posted 4 hours ago Die gebruik ik ook op de phonodude prima connectoren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jason Posted 1 hour ago Report Share Posted 1 hour ago 2 hours ago, Duclaasie said: Zijn splinternieuw en niet gebruikt, dus dat loopt wel los denk ik. Dan is het geen enkel probleem succs met het project.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts