Roots Posted donderdag om 20:49 Report Share Posted donderdag om 20:49 Er zit wettelijk 2 jaar garantie op, sommige geven zelfs 3 jaar. Mijn MSI computer gaat ondertussen alweer 8 jaar mee.Ik heb nog nooit zo'n goede PC gehad. Maar gaat vervangen worden voor oktober. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted zaterdag om 12:51 Report Share Posted zaterdag om 12:51 On 17-7-2025 at 22:15, Duclaasie said: De Chinese overheid gooit hier miljarden tegenaan, alles is dik gesubsidieerd en de gemiddelde sukkel verstandige mens in Nederland die profiteert daar van. Een beetje aangepast, nu kopt het wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jason Posted zaterdag om 17:35 Report Share Posted zaterdag om 17:35 Klopt… Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted zaterdag om 17:45 Report Share Posted zaterdag om 17:45 Link to comment Share on other sites More sharing options...
minplus Posted zaterdag om 19:12 Report Share Posted zaterdag om 19:12 En dan wil je iets kopen via Amazon. En dat kan via een Chinees voor 20 euri en via een andere Chinees voor 7 euri. En elders totaal niet te krijgen. Heb dus noodgedwongen die van 7 plus 3 euri import besteld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted zaterdag om 19:42 Report Share Posted zaterdag om 19:42 Verstandig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted zaterdag om 19:50 Report Share Posted zaterdag om 19:50 (edited) 1 hour ago, minplus said: En dan wil je iets kopen via Amazon. En dat kan via een Chinees voor 20 euri en via een andere Chinees voor 7 euri. En elders totaal niet te krijgen. Heb dus noodgedwongen die van 7 plus 3 euri import besteld. Nog altijd beter dan achteraf €100 aan import/ belasting aftikken voor een vulpen uit de VK. Edited zaterdag om 20:22 by Vinyl_Fuchs Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 8 hours ago Report Share Posted 8 hours ago Vanmorgen bezig geweest om de Teac UD-701n te updaten. Er was nieuwe firmware en nieuwe driver voor het netwerk. Daarmee kan ik nu met Qobuz Connect via de Streamer van de Teac rechtstreeks naar de voorversterker. Dat klinkt zeker niet slecht, maar wél anders dan via mijn zelfbouw streamer. De Teac streamer klinkt wat robuuster en een fractie minder verfijnt dan de zelfdbouwstreamer. Voor mij wint de zelfbouwstreamer nog steeds royaal. Maar ik kan me voorstellen dat anderen de Teac juist mooier vinden. Toch is het helemaal geen straf om naar de Teac te luisteren. En ik denk, wanneer ik daar enkele dagen naar zou moeten luisteren of het verschil dan nog zo duidelijk is. Handig is het wél, omdat de playlists van BubbleUPnP niet één op één kunnen worden overgezet naar Qobuz. Via een tussenstap kan dat wél, maar dan worden er wel wat fouten gemaakt. Wél het juiste nummer, maar dan van een andere artiest. Gelukkig maar enkele procenten, maar zo eenvoudig op te lossen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted 7 hours ago Report Share Posted 7 hours ago Die Qobuz Connect upgrade zit ik nog op te wachten voor mijn Cambridge audio, is volgens mij qua gebruik een grote vooruitgang. Ik heb vandaag een brom die via de phonorversterker waarneembaar was geëlimineerd. Wanneer de ethernet kabel aangesloten was op de streamer gaf dat een brom op de phono als ik het volume ver opschroefde. Wanneer ik de stekker van het ethernet er uit trok was de brom weg. Naar het bleek werd dit veroorzaakt door de stekkerdoos in de meterkast waar de router op zit. De router heeft een lineaire voeding mét randaarde stekker. De gebruikte stekkerdoos had ik echter ooit aangepast, de randaarde afgekoppeld, om makkelijk af kastspanning van componenten te kunnen meten. Nu de router weer een randaarde heeft is de brom weg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 7 hours ago Report Share Posted 7 hours ago Ik weet niet of Qobuz Connect zo'n voordeel is. Op een tablet staat dan zo veel informatie, dat het overzicht snel weg is. Werken doet het wél prima. Maar ook weer van die domme dingen zoals het vergrootglaasje om te zoeken onderin en dan daarna de zoekbalk bovenin. Die ontwerper van de app's denken alleen aan een mooi plaatje. Van een logische indelingen hebben ze nog nooit gehoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 6 hours ago Report Share Posted 6 hours ago (edited) 12 minutes ago, WanFie said: Ik weet niet of Qobuz Connect zo'n voordeel is. Op een tablet staat dan zo veel informatie, dat het overzicht snel weg is. Werken doet het wél prima. Maar ook weer van die domme dingen zoals het vergrootglaasje om te zoeken onderin en dan daarna de zoekbalk bovenin. Die ontwerper van de app's denken alleen aan een mooi plaatje. Van een logische indelingen hebben ze nog nooit gehoord. Op je telefoon krijg je toch overzichtelijk informatie? Edited 6 hours ago by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted 6 hours ago Report Share Posted 6 hours ago Het werkt allicht beter dan de CA app, dus wat mij betreft is het zeer waarschijnlijk een vooruitgang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 6 hours ago Report Share Posted 6 hours ago (edited) Het werkt hier bijna net zo mooi als Audirvana. Qobuz starten op apparaat, daarna op Qobuz app starten op telefoon. Direct kun je e.e.a. bedienen vanaf je telefoon. Edited 6 hours ago by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts