Jump to content

Wat Zijn Je Nieuwe Audio Aanwinsten IV

dhfreakie
 Share

Recommended Posts

24 minutes ago, Vinyl_Fuchs said:

Je kunt hier nog referen tot je een ons weeg....

Alibababa =  landverraad.

2 hours ago, Roots said:

Ook mooi spul ja...Maar die heb ik al. Als je ze vastpakt dan weet je al dat het kwaliteit is

20250612-180348.jpg

Er zijn nog mooiere Monosaudio. Met zilveren behuizing. 

25 minutes ago, Vinyl_Fuchs said:

Ja ik begrijp het wel, heeft ook niet mijn voorkeur, maar veel in Europa gelabelde producten komen rechtstreeks uit China...

29 minutes ago, Vinyl_Fuchs said:

Dat is gewoon volledige onzin.

Ze zijn daar gewoon erg goed in het vervaardigen van dingen, een kunst die we hier verleerd hebben.

Ooit was er bedacht laat het daar maar maken dan bedenken we het hier wel.

Inmiddels zijn de Chinese ontwerpen gewoon volwassen en kunnen gewoon concurreren qua kwaliteit met wat er hier bedacht wordt alleen dan voor een goede prijs.

2 minutes ago, kappa7 said:

Dat is gewoon volledige onzin.

Ze zijn daar gewoon erg goed in het vervaardigen van dingen, een kunst die we hier verleerd hebben.

Ooit was er bedacht laat het daar maar maken dan bedenken we het hier wel.

Inmiddels zijn de Chinese ontwerpen gewoon volwassen en kunnen gewoon concurreren qua kwaliteit met wat er hier bedacht wordt alleen dan voor een goede prijs.

Yep. JAPANNERS 2.0.  Heb ik respectief nog een beetje respect voor gekregen. Toont gelijk het faillissement van het huidige Westen aan. VOORAL DOORGAAN MET HET SPONSOREN van die KUT- Chinezen en -Russen.

Je vergeet, dat wat hier onder een andere "merknaam" gewoon hetzelfde ding is, met een ander stickertje, maar wel 5 keer zo duur. Dan sponsor ik die oplichter die er tussen zit.

Ik heb hier eens ooit foto's van een Consonance en Hegel CD speler geplaatst. De ene was € 1000,- de andere € 2700,-. En Hegel gaf toen toe dat het apparaat gewoon uit China kwam. Daar letten ze nu beter op heb ik de indruk. Maar de toon is gezet. 

Of een dure producent van highend apparatuur die een donor SACD speler zocht voor een speler die rond de €4000,- moest gaan kosten. Het ging over donoren van ca. € 300,-. Of een dure Amerikaanse ( Lexicon) multi speler met een goedkoop Oppo binnenwerk. 

Edited by WanFie

2 minutes ago, Roots said:

niet klagen.

Het goede nieuws is dat waarschijnlijk zaterdag mijn volgende AliE bestelling aan komt. :lol:

🤪 Past geheel in het plaatje van jouw Chinese Volvo.  Wees maar niet bang: op de dag des oordeels weet ik iedereen feilloos te vinden....