Jump to content

Weer 'n audiofiele dag... II

Tubejack
 Share

Recommended Posts

3 hours ago, mumsoft said:

Zal de AT dan wel zijn, met een betere naald.

En inderdaad. Was een testje om jullie scherpzinnigheid te testen 😀 Net de hele familie inclusief kleinkind en welkome vrienden het huis uit. Even op bed aan het forummen.

Daar heb ik over gelezen Jack. Mijn AT was echter door Roger goed ingesteld en een nieuwe naald ging wel erg eenvoudig. De naald doet wel erg veel, met de Benz Ruby Z heb ik dezelfde ervaring.

Edited by carl

Ik heb gisteren mijn gereviseerde Nakamichi cassettedeck teruggekregen. Net even in alle rust aangesloten voor wat betreft het afspeeldeel. Ik dacht dat ik alleen maar kindercassettes had, maar dat valt erg mee. Ik heb nu Chet Baker live at Ronnie Scott’ s aanstaan. Zit te wachten op het fantastische nummer “Send in the Clowns” waarin Van (the man) Morrison zingt. 

6 minutes ago, carl said:

Ik heb gisteren mijn gereviseerde Nakamichi cassettedeck teruggekregen. Net even in alle rust aangesloten voor wat betreft het afspeeldeel. Ik dacht dat ik alleen maar kindercassettes had, maar dat valt erg mee. Ik heb nu Chet Baker live at Ronnie Scott’ s aanstaan. Zit te wachten op het fantastische nummer “Send in the Clowns” waarin Van (the man) Morrison zingt. 

17:35

1 hour ago, carl said:

Bedankt Jack. Het is een digitale opname die ik indertijd heb getaped. Jammer ik had hem graag op LP gehad. Maar nu ook weer op cassette.

Wat mooi dat je,  je Nak weer heb laten reviseren 👍🏻

Wat dat betreft zitten we wel hetzelfde in elkaar Jack. Je moet een beetje respect hebben voor onze audiofiele schatten van weleer. Klinkt nog goed ook.

1 hour ago, carl said:

Wat dat betreft zitten we wel hetzelfde in elkaar Jack. Je moet een beetje respect hebben voor onze audiofiele schatten van weleer. Klinkt nog goed ook.

Welke Nakamichi gebruik je?  CR-3? 

We hebben een hele berg LP's kregen :) Toch maar de Dual 1019 neergezet, want het meeste is nogal stoffig.  Er zit heel veel jaren 70 en 80 materiaal bij "alle 13 goed" en zo. Wat me opvalt zijn de schaars geklede dames op al die LP's .  Toen waren ze niet preuts. B)  

Maar er zit ook  materiaal tussen zoals deze van de Stones, heet toevallig "Some grils" 

therollingstones-somegirls(39).jpg

On 4/24/2019 at 8:16 PM, Tubejack said:

We hebben een hele berg LP's kregen :) Toch maar de Dual 1019 neergezet, want het meeste is nogal stoffig.  Er zit heel veel jaren 70 en 80 materiaal bij "alle 13 goed" en zo. Wat me opvalt zijn de schaars geklede dames op al die LP's .  Toen waren ze niet preuts. B)  

Maar er zit ook  materiaal tussen zoals deze van de Stones, heet toevallig "Some grils" 

therollingstones-somegirls(39).jpg

Met gestanste gaten in de voorkant van de hoes?

59 minutes ago, TL 200 said:

Dat heb je met streamen niet meer; die prachtige hoezen. Dat vond ik al een achteruitgang met de CD hoesjes en nu heb ik alleen maar een foto op het scherm.😥

Dan koop je toch een platenspeler :)  Of een goede CD-speler.  Ik vind dat soms beter klinken dan streaming....  

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...