Jump to content

Nieuwe Website Van Puresound.be


audiofreak
 Share

Recommended Posts

Guest tubejack

Mooie site Onno, wat een werk zal dat geweest zijn. :o

 

Wol begrijp ik het goed, jij vind eerlijk geld verdien vies :confused:

Zegt dan komende week tegen je baas: "Ik vind je zo aardig, ik werkt deze week voor niets" :D

 

Als we elkaar nu eens een beetje ruimte gunnen :)

Link to comment
Share on other sites

Jack,voor mij komt dat schreeuwerig over, dat kun je vergelijken met Mediamarkt.

 

Hifi.nl, Six mooons, Hear,My Hiend,Audiopaul en nog meerdere, straalt rust uit. en zijn overzichtelijk.

Link to comment
Share on other sites

Jack,voor mij komt dat schreeuwerig over, dat kun je vergelijken met Mediamarkt.

 

Hifi.nl, Six mooons, Hear,My Hiend,Audiopaul en nog meerdere, straalt rust uit. en zijn overzichtelijk.

En niet commercieel..??? Wat een onzin...

 

Ik stel het juist op prijs wanneer er wat informatie vanuit de handelaarskant op staat. Al vind ik dat Durob wel wat veel voorkomt.

 

Ik zag vanmorgen alleen een voorpagina en op de volgende pagina's teksten met frames en andere "zooi".

Nu zijn het nog alleen frames zonder foto's. Er wordt kennelijk aan gewerkt.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Werkt prima met Mozilla, Firefox en Chrome. Andere browsers heb ik nog niet geprobeerd en die van MS werkt bij mij sowieso niet ^_^

Commercieel mag gerust, en al heb ik niks nodig, het is toch wel aardig om te zien wat er allemaal is.

 

Complimenten Onno.

Nou die browser van MS nog even...

 

M :ph34r: rc

Link to comment
Share on other sites

Weet niet waar je het over hebt, wol. Alleen een recensie over een Mediamarkt bezoek. Waarbij de auteur vriendelijk, doch niets wilt kopen.

De geblokte weergave van artikelen zijn misschien wat te veel voor je, want als keuzemogelijkheid zijn er veel leuke nieuwsitems.

Link to comment
Share on other sites

De geblokte weergave van artikelen zijn misschien wat te veel voor je, want als keuzemogelijkheid zijn er veel leuke nieuwsitems.

Misschien komt het omdat de foto´s ook vaak wit hebben en de achtergrond is ook wit, dat het zo wat minder gekaderd overkomt, Wol?

Link to comment
Share on other sites

Ik vind het er prima uitzien. Nu de site klaar is zal de de redaktonele formule gefinetuned moeten worden. Vergeet daarbij niet dat Onno begint waar Hifi.nl misschien al 10 jaar mee bezig is geweest en hij heeft nu eenmaal geen 100.000 in dit project kunnen steken.

 

Taalfouten is een kwestie van spellingcontrole. Een collega van mij was dyslectisch en wist dat zo leuk te verbloemen.

Link to comment
Share on other sites

Inmiddels zijn de problemen met zichtbaarheid in IE opgelost. Dus in IE is de site nu ook te zien.

 

Taalfouten kunnen (nog) voorkomen. Elk afzonderlijk artikel en bericht is gecontroleerd met de hand op taalfouten en plaatsing van foto's en tekst en aangepast als het fout was. Dat er dan iets tussen door is geslipt dat kan natuurlijk. Doe het maar eens om 1,5 G te controleren. Elk vrij uurtje en avonden en vaak tot diep in de nacht zijn we ermee bezig geweest in de laatste maanden om alles te controleren. Daarnaast zijn we overgestapt op een ander CMS en dat houdt in alles opnieuw leren en nieuwe (overzet)programma's schrijven en weer controleren.

Mochten er nog taalfouten in zitten, dan zou het fijn zijn voor ons om het even aan te geven met een link en de eventuele zin erbij. Zodat wij het wat gemakkelijker kunnen terug vinden. Op een ander forum heeft iemand voor ons op die manier ons opmerkzaam gemaakt op twee taalfouten. Binnen een paar minuten waren de fouten hersteld.

 

Overigens spellingscontrole programma's werken ook niet altijd even goed. Zeker niet als men het groene boekje steeds blijft aanpassen.

 

Puresound heeft een exclusief recht om de blogs van Durob Audio te mogen plaatsen en daar zijn we erg blij mee. Je kan er van vinden wat je ervan vindt en je hoeft het allemaal niet te lezen. Er zijn ook bezoekers die het wel kunnen waarderen en de waarde ervan erin zien. Sommigen lezen en zien het als een groot reclameblok en anderen zien het als achtergrond informatie van een Nederlandse importeur.

 

Het Pureforum hebben we terug geven aan de forummers en zijn zelfstandig verder gegaan. http://www.pureforum.be

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Onno,

 

Trek het je niet aan! Alle begin is moeilijk, gewoon de eigen koers varen. Wordt géén 2e Hifi.nl, dat is een mooi voorbeeld van hoe het allemaal fout kan gaan.

En die problemen in IE? Dat is nog niets vergeleken met de problemen die anderen daar mee hebben. Al die hippe en trendy webitebouwers zweren natuurlijk bij dat fantastische Apple met Safari (niets mis mee hoor), maar... 60% van de gebruikers draaien onder IE. Hoezo lak hebben aan je doelgroep...

 

Zie je later vandaag!

Link to comment
Share on other sites

Ja Onno, trek het je niet aan.

Ik wil best ook een kleine bijdrage leveren, die gewraakte zin vind ik =21&cHash=cb56c432cdd0f75413f45a58319c048e"]hier.

Euh, het foutje zit zelfs ín de link... Het is overigens bij techneuten een veel voorkomende fout, die spelling(s)checkers er niet uithalen.

 

M :ph34r: rc

Link to comment
Share on other sites

Onno,

 

Van harte met online gaan van je site.

Het ziet er goed uit en de opbouw van de site is overzichtelijke en alles is goed vindbaar.

 

Kortom goed werk en zeker een site om inde gaten te blijven houden.

Wel zou ik een scheiding maken tussen het Nieuws en de Show agenda.

 

Groetjes George

Link to comment
Share on other sites

Dank allen voor de reacties.

 

@ George,

Agenda doen we niet aan. Het zijn show aankondigingen/nieuwsberichten die men opstuurt naar de nieuwsredactie van Puresound.

Het mag duidelijk zijn dat wij het nét even anders doen dan de anderen. Zo onderscheiden we 'ons' van de rest. ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...