TL 200 Posted 11 mei 2019 Report Share Posted 11 mei 2019 15 minutes ago, Tubejack said: Zet hier behoorlijk de boel op zijn kop Raar, hier valt alles op z'n plek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 11 mei 2019 Author Report Share Posted 11 mei 2019 18 minutes ago, TL 200 said: Ik kan me niet aan de indruk onttrekken Jack dat jij die Schiit wel een leuke DAC vind. Als je dit eenmaal gehoord hebt, dan denk je méér, méér. Tot het: "hebberig upgrade virus" aan toe. Toch is dat niet zo slim, denk ik. Natuurlijk zijn er weer "betere" modellen. Maar dan moet je ruim 4x zoveel betalen. Dit zit heel goed in elkaar met mooie componenten. Ik verwacht dat er binnenkort veel mensen €300 armer worden. Maar zo naar hun oude CD's luisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 11 mei 2019 Report Share Posted 11 mei 2019 (edited) Er wordt nog genoeg High-End verkocht voor niet-High-End prijzen. Gelukkig! Edited 11 mei 2019 by TL 200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 11 mei 2019 Report Share Posted 11 mei 2019 25 minutes ago, Tubejack said: Als je dit eenmaal gehoord hebt, dan denk je méér, méér. Tot het: "hebberig upgrade virus" aan toe. Toch is dat niet zo slim, denk ik. Natuurlijk zijn er weer "betere" modellen. Maar dan moet je ruim 4x zoveel betalen. Dit zit heel goed in elkaar met mooie componenten. Ik verwacht dat er binnenkort veel mensen €300 armer worden. Maar zo naar hun oude CD's luisteren. Ken je deze van Schiit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 11 mei 2019 Report Share Posted 11 mei 2019 Zat die niet in een blikje?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 11 mei 2019 Report Share Posted 11 mei 2019 Ja, dat van Nivea (oeps sluikreclame) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 11 mei 2019 Author Report Share Posted 11 mei 2019 2 hours ago, Sodejuu said: Ken je deze van Schiit? Nee, ik heb inderdaad dat Nivea blikje hier wel eens op dit forum gezien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 11 mei 2019 Report Share Posted 11 mei 2019 Ik wist niet dat eten zo lekker kon zijn. Onooglijk tentje met stoelen op straat en je kon er moeilijk komen. De kaart werd terzijde gezet met mededeling wat “fresh” was En dan voor 30 euro inclusief een liter goede wijn voor twee personen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 mei 2019 Report Share Posted 11 mei 2019 1 hour ago, vintagemod said: http://www.my-hiend.com/vbb/showthread.php?12471-2019年德國慕尼黑High-End音響展實況報導-Munich-High-End-Show/page27 is dat niet Hans Snap je nou helemaal niks!!?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 mei 2019 Report Share Posted 11 mei 2019 Dit klonk het best op de High-End: Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 11 mei 2019 Report Share Posted 11 mei 2019 Was dit de luisterruimte van Lampizator? Heb er wel eens wat over gelezen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 mei 2019 Report Share Posted 11 mei 2019 De lelijkste draaitafel van de show: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 11 mei 2019 Author Report Share Posted 11 mei 2019 27 minutes ago, Hans van Liempd said: Dit klonk het best op de High-End: Dat vind ik wel bijzonder Hans, dat je een buizen set het best vond klinken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 11 mei 2019 Author Report Share Posted 11 mei 2019 22 minutes ago, René N. said: Was dit de luisterruimte van Lampizator? Heb er wel eens wat over gelezen..... Heel veel over gelezen, leuk dat die man zo ver is gekomen Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 11 mei 2019 Report Share Posted 11 mei 2019 (edited) Ging iets verkeerds. Edited 11 mei 2019 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 11 mei 2019 Author Report Share Posted 11 mei 2019 34 minutes ago, Hans van Liempd said: Snap je nou helemaal niks!!?? Dus Wol was toch aanwezig in München Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 11 mei 2019 Author Report Share Posted 11 mei 2019 7 minutes ago, carl said: http://www.my-hiend.com/vbb/showthread.php?12471-2019年德國慕尼黑High-End音響展實況報導-Munich-High-End-Show/page27 Ik vind die opengewerkte modellen leuk om te zien. Wat me opvalt dat er veel standaard Wima en Vishay onderdelen gebruikt wordt. Op zich een goed teken want dat getuigd van goed doordachte ontwerpen. Maar het kan m.i. veel duurzamer . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 11 mei 2019 Author Report Share Posted 11 mei 2019 56 minutes ago, vintagemod said: En Jack ,had je niet beter een Soekris dac kunnen kopen voor dat geld.,dan die sjit.. Ik weet het niet Wol. Ik ben onafhankelijk en financier alles zelf. Het is daardoor onmogelijk om alles te proberen, of overal wat van te vinden. Ik vind deze Schiit Modi Multibit natuurlijk klinken. Het is heel bijzonder om al die laagjes muziek te kunnen horen. Gewoon van een CD hé . Het laag is fantastisch gestructureerd, heeft ballen. En dat met een buizen versterker. De dac is voor $250 of €300 hier in Nederland opmerkelijk goed gebouwd. Met mooie onderdelen, die in menig high-end apparaat niet zou misstaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 11 mei 2019 Author Report Share Posted 11 mei 2019 1 hour ago, vintagemod said: Jack is al 20 jaar zo,dat zal wel een reden hebben over Wima en vishay, en vergeet niet Solen,zie je ook veel in highend apparatuur ,in 1980 werdt ik bijna op de brandstapel gegooid toen ik beweerde dat een condensator beter klonk in de signaal weg als een elco. azijn pisser wol. De kosten van onderdelen kunnen het niet zijn Wol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 mei 2019 Report Share Posted 12 mei 2019 Gisteren zijn we vroeg vertrokken zodat we, om ca. 10 uur bij Blumenhofer te zijn. Wat een prachtige luisterruimte hebben ze daar. En wat een enorme verzameling vintage apparatuur. Ongeloofelijk. De grote BHC luidsprekers speelden in de lengte van de ruimte, de kleinere in de koffiehoek. Beide klonken prima, het laag krachtig en diep en de rest van het frequentiespectrum klonk erg strak en dynamisch. Wanneer je in het midden zat klopte het stereobeeld ook prima. Bedankt Marco en Thomas dat jullie voor ons even tijd konden vrijmaken en ons zo gastvrij konden ontvangen. Na de heerlijke koffie zijn we vertrokken en waren we om 20:00 uur weer thuis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 12 mei 2019 Report Share Posted 12 mei 2019 Toch nog iets audiofiels op Korfu. Er was een religieuze optocht in het oorspronkelijke plaatsje in de bergen en dan met alles er op en er aan. Een man met een groot en zwaar kruis liep voorop en gelijk daarachter een aantal anderen met ik vermoed gildetekens op staken. Daarachter weer kinderen die bloembladen strooiden en daarachter weer de priesters met het tabanakel (?) gevolgd door een zeer aardig spelend orkest wat prachtig galmde in de nauwe straten. Bij de ingangen van de huizen waren religieuze tekens geplaatst en werd wierook gebrand. De mensen sloten achter de processie aan. Allemaal netjes gekleed en sommige vrouwen in klederdracht wat er trouwens wulps uitzag. De mensen waren ook duidelijk vrolijk. Vanavond de vrouwelijke manager nog maar eens vragen waar het precies omging. Ze was er ook bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 12 mei 2019 Report Share Posted 12 mei 2019 1 hour ago, carl said: ................ Vanavond de vrouwelijke manager nog maar eens vragen waar het precies omging. Ze was er ook bij. Zat er geen inlay in het hoesje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 12 mei 2019 Report Share Posted 12 mei 2019 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 12 mei 2019 Report Share Posted 12 mei 2019 tabernakel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 12 mei 2019 Author Report Share Posted 12 mei 2019 15 hours ago, vintagemod said: En Jack ,had je niet beter een Soekris dac kunnen kopen voor dat geld.,dan die sjit.. Nu ik er langer over nagedacht heb, ik denk het niet. Die Soekris ziet er prachtig uit. Maar het lijk me haast een onmogelijk taak, om de R2R ladder dac, net zo nauwkeurig te maken dan degene die in de Schiit zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts