Jump to content

Jaargangen Stereophile

carl
 Share

Recommended Posts

Is er nog interesse in jaargangen Stereophile. Ik ben lid vanaf 2021. Ik ga ze nu nog een keer doorlezen en daarna mogen ze weg. Voor forumleden natuurlijk gratis.

De redactionele artikelen staan er volgens mij niet allemaal op Ed. Als er geen belangstellenden zijn lees ik ze nog een keer en gaan ze bij het oud papier. 

Om de zoveel jaar (meestal 5 jr) worden bij de meeste online review websites de reviews verwijderd. Ook bij Stereophile. Dat doen ze om de content op hun website niet te groot te laten worden en sneller laadt.

Bij Puresound zijn alle reviews en nieuws nog steeds te lezen. Daar is destijds bewust voor gekozen. 

Bij Stereophile kun je nog steeds reviews lezen van 20 jaar of ouder, dus ik denk niet het klopt wat je schrijft freak. Wellicht database een deel wissen, maar dat weet ik niet.

Edited by Edje2

Posted (edited)

De bladen gaan naar Marc. Als ik op 2014 ben laat ik het horen  @marc

Edited by carl

De informatie van Stereophile is eigenlijk best vergankelijk. Het betreft met name reviews en fabrikanteninfo. Een blad als Hifi News geeft toch veel meer Hifi gerelateerde informatie. Een groot deel van Hifi News is na 10 jaar leuk om nog een keer te lezen. Stereophile eigenlijk niet.

De Stereophiles worden dus gerecycled. Ik zit nu in 2004. Zeg het niet tegen Trump anders krijg ik problemen. 

Edited by carl

3 hours ago, audiofreak said:

Ik las vroeger (jaren 90) liever de Stereophile dan de Hifi News. Vond de Stereophile uitgebreider en informatiever in de reviews. Ik was een fan van o.a. Sam Tellig. Zo zie je maar voor iedereen is het anders.

Mee eens, Sam was ook lyrisch over Sun Audio, waar ik mee speel

Edited by pjotr27

13 hours ago, audiofreak said:

Ik las vroeger (jaren 90) liever de Stereophile dan de Hifi News. Vond de Stereophile uitgebreider en informatiever in de reviews. Ik was een fan van o.a. Sam Tellig. Zo zie je maar voor iedereen is het anders.

Ik las Sam Tellig ook met veel plezier maar Mike Fremer toch altijd als eerste. 

Lisa Astor vond ik helemaal geweldig. Zij beschreef haar huwelijksleven met een audiofiel. Heel erg grappig.

Share

• Create New...