WanFie Posted 28 oktober 2017 Report Share Posted 28 oktober 2017 (edited) Deze show bestaat al een paar jaar, maar er was nog geen topic. Vandaag was deze dus ook weer. Een kleinschalige, maar hoogwaardige show in de Muzerije. Dit jaar verzorgden Dynaudio met T&A en Auralic de show. Waar eerder in de grote ruimte nauwelijks van muziek genoten kon worden, klonk het met de spullen van T&A erg goed. Op het laag is altijd wat aan te merken, maar dat was nu zelfs ook binnen de perken. Er was een man van T&A die een uitgebreide presentatie de HV serie deed. Deze transistorapparaten werken kennelijk op een veel hogere spanning, waardoor signalen met minder vervorming versterkt zouden worden. Maar ook over de bouwwijze een behoorlijk gedetailleerd verhaal. Zo kregen we een frontplaat in de hand. Ca 6 cm dik uit massief aluminium gefreesd. Erg mooi. Ook qua klank. Jammer dat dit toch wel erg prijzig spul is. Er stond n.l. een set van minimaal €200.000,- te spelen. Maar bij eerdere shows was dat hier ook, en dan klonk het echt niet overtuigend. In de andere (kleine) ruimte een veel goedkopere set met Dynaudio monitoren en veel eenvoudigere T&A spullen. Digitale bronnen van Auralic. Hier werd door een Engelse meneer e.e.a. over de Auralicserie verteld. Minder diepgaand dan de andere presentatie maar toch ook interessant. Hier klonk het echter niet meer dan redelijk. Maar dat lag eerder an de gekozen muziek dan aan de set. In de centrale hal waren nog wat opstellingen van Dynaudio, T&A en Auralic. Leuke show aanbieding:, bij een setje Dynaudio's een gratis Auralic Mini. Ik was er vanmorgen en moest voordat Hans Dulfer wat livemuziek kwam spelen weer weg. Niet gehoord dus. Voor de inwendige mens werd ook goed verzorgt. Alleen voor die Bossche bol zou je er al naar toe gaan. Kortom, een leuke en druk gezochte show waar de gemiddeld leeftijd een stuk lager was dan bij de meeste andere shows. Is er nog iemand geweest? Edited 29 oktober 2017 by Hans van Liempd Dun audio gecorrigeerd in Dynaudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 28 oktober 2017 Report Share Posted 28 oktober 2017 Leuk dat je geweest bent Hans. Het stikt van de leuke shows deze maand en de volgende. Ga je ook naar iEar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 29 oktober 2017 Author Report Share Posted 29 oktober 2017 16 hours ago, Ivan10 said: Leuk dat je geweest bent Hans. Het stikt van de leuke shows deze maand en de volgende. Ga je ook naar iEar? Dat is wel de bedoeling. eerdere jaren was dat ook een erg goed verzorgde show. En een stuk groter natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 30 oktober 2017 Report Share Posted 30 oktober 2017 Tis een mooie winkel zo vlak onder de Sint Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 31 oktober 2017 Report Share Posted 31 oktober 2017 Ik ben er een paar maanden geleden ook geweest. Er stonden Kef ls50 te spelen,die vond ik echt goed. Tijdelijke aanbieding toen voor e1000. iEar is een thuiswedstrijd en voor niets Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 31 oktober 2017 Author Report Share Posted 31 oktober 2017 7 minutes ago, Groovy said: Ik ben er een paar maanden geleden ook geweest. Er stonden Kef ls50 te spelen,die vond ik echt goed. Tijdelijke aanbieding toen voor e1000. iEar is een thuiswedstrijd en voor niets Gratis... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 31 oktober 2017 Report Share Posted 31 oktober 2017 Bij de xfi heb ik wel betaald hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 31 oktober 2017 Author Report Share Posted 31 oktober 2017 6 hours ago, Groovy said: Bij de xfi heb ik wel betaald hoor Er is een verschil tussen gratis en voor niks. Wanneer je aan de deur staat en die blijkt gesloten, ben je er voor niks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 31 oktober 2017 Report Share Posted 31 oktober 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 31 oktober 2017 Report Share Posted 31 oktober 2017 2 hours ago, Hans van Liempd said: Er is een verschil tussen gratis en voor niks. Wanneer je aan de deur staat en die blijkt gesloten, ben je er voor niks. En het voor de deur staan is ook gratis dus zo veel verschil is er ook weer niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 31 oktober 2017 Report Share Posted 31 oktober 2017 Gelukkig gaat de zon nog steeds gratis en niet voor niks op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts