mumsoft Posted 15 juli 2018 Report Share Posted 15 juli 2018 Hoe was het in het Amsterdamse bos? Ik heb nog even gezocht, maar The Hollies kan ik niet tussen de LP's van Alex vinden. Zelf heb ik die zeker niet, zijn van voor mijn tijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 juli 2018 Report Share Posted 15 juli 2018 6 hours ago, mumsoft said: Hoe was het in het Amsterdamse bos? Ik heb nog even gezocht, maar The Hollies kan ik niet tussen de LP's van Alex vinden. Zelf heb ik die zeker niet, zijn van voor mijn tijd. Meer van naast jouw tijd dan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 15 juli 2018 Report Share Posted 15 juli 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 15 juli 2018 Report Share Posted 15 juli 2018 Nou ja, voor ik geïnteresseerd raakte in die popmuziek. Ik vraag me af wie in bovenstaand plaatje nu Graham Nash is. Die middelste vooraan? Onder Tidal - het wordt saai, net als Hear - weer een berg The Hollies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 15 juli 2018 Report Share Posted 15 juli 2018 Geen idee,hij is nu grijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 16 juli 2018 Report Share Posted 16 juli 2018 Die Graham Nash was dus knap indrukwekkend. Je verwacht van iemand van 76 dat hij minder bij stem is of tenminste stram bij bewegen, maar dat was allemaal totaal niet het geval. Graham kwam, zag en overwon met een doorsnee van muziek van de afgelopen 55 jaar. Het enige storende was dat we kennelijk in de aanvliegroute van Schiphol zaten. We zijn in Amstelveen blijven slapen en gisteren nog naar een feestje in Zeist geweest. Dus een zeer geslaagd weekend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 16 juli 2018 Report Share Posted 16 juli 2018 Fijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 16 juli 2018 Report Share Posted 16 juli 2018 De Schiphol aanvliegroute was zeker niet fijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 16 juli 2018 Report Share Posted 16 juli 2018 Als ik eens bij mijn schoonzus en zwager op bezoek ga in de Merenwijk vergaat horen en zien je ook wel om de 10 minuten. Maar hier, in het centrum, eigenlijk geen last. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 16 juli 2018 Report Share Posted 16 juli 2018 Dat het zo erg was Marc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 16 juli 2018 Report Share Posted 16 juli 2018 In hun tuin dan, hè. Er komen beduidend meer vliegtuigen daar laag over dan hier boven mijn dak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 juli 2018 Report Share Posted 16 juli 2018 Klopt, zijn meestal Amerikanen die bang zijn om Schiphol voorbij te vliegen en veel te vroeg laag gaan vliegen. En dus zo Schiphol zeker niet gaan halen. Moeten ze boven Lisse/Sassenheim dan weer flink planken omdat ze veel te laag zitten. En als ze dàn 100m boven je tuintje zitten............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 16 juli 2018 Report Share Posted 16 juli 2018 Hier heerst nu een oorverdovende stilte. Het halve dorp is op vakantie en de rest zit binnen. Nog steeds te warm. Op m'n zolder dus ook.... Overdag vinden ze het wel nodig om met die verschrikkelijke straaljagers vanaf vliegbasis Volkel rond te vliegen. En dan vol de naverbranders aan. Kennelijk is dat met mooi weer ook leuker dan met regen. Ik hoop dat, wanneer er ooit oorlog uit zou breken, het mooi weer is. Die dingen mogen niet nat worden (denk ik). De aanvliegroute van Eindhoven Airport ligt hier ruim ten noorden van het dorp. Maar voor militaire vliegtuigen geldt dat niet. Die vliegen daar waar het hun uitkomt. Zeker die snerpende AWACS met hun schotel er op zijn misdadig. Van mij mag het 10 graden koeler zijn en desnoods regenen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 16 juli 2018 Report Share Posted 16 juli 2018 Nog een paar dagen en dan is het hier ook weer wat stiller. Schuin achter ons huis worden een paar winkels afgebroken en vandaag was er weer een soort mechanische specht bezig om de betonnen vloeren stuk te hakken. De kopjes staan te trillen op tafel. Overdag is muziek luisteren dan ook zo goed als onmogelijk. Beetje regen is ook wel nodig. De boeren zijn constant aan het beregenen en nog staan de bieten enzo er maar slapjes bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 juli 2018 Report Share Posted 16 juli 2018 Is niet tegenaan te beregenen, floept zo de diepte in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 16 juli 2018 Report Share Posted 16 juli 2018 (edited) Met dit weer ben ik alleen audiofiel op het forum. Bij ons op het terras in de tuin is het trouwens wel lekker van temperatuur. De audio staat echter op zolder. Wat geluid betreft hebben we hier alleen af en toe last van een drama helikopter en er wordt hier achter een huis gebouwd. Voor de rest is het hier doodstil. Edited 17 juli 2018 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 16 juli 2018 Report Share Posted 16 juli 2018 Vanaf dinsdag mogen ze hier alleen nog 's nachts sproeien van het waterschap. Overdag verdampt er veel teveel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 17 juli 2018 Author Report Share Posted 17 juli 2018 7 hours ago, carl said: Met dit weer ben ik alleen audiofiel op het forum. Bij ons op het terras in de tuin is het trouwens wel lekker van temperatuur. De audio staat echter op zolder. Wat geluid betreft hebben we hier alleen af en toe last van een drama helikopter en er wordt hier achter een huis gebouwd. Voor de test is het hier doodstil. Het 's avonds heerlijk buiten, eergisteren tot dik 22:00 naar muziek geluisterd iPad mee hoofdtelefoon en een hele leuke playlist van Spotify. Echt vakantie gevoel Overdag is het op het terras, voor, veel te warm, achter het huis lekker koel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 17 juli 2018 Report Share Posted 17 juli 2018 Hier staat de zon 's ochtends op de oostelijke zijkant van het huis. Gordijnen dicht, maar wel warmer dan in de huiskamer aan de voorkant. In de loop van de dag krijgt die de volle laag. Dan is het daar niet prettig. In mijn 'luister'kamer is het dan nog goed uit te houden. Onder het geïsoleerde dak, met dubbele beglazing, "driehoog achter". Emmertje water in de wc, overgehouden van voedsel wassen, voor de kleine plasjes. Idd niet te veel water verspillen, niet te veel energie ook. Nu komt dat neer op audio. Wel fijn dat juist die minieme apparaatjes het lekkerst kunnen klinken. Hier ook geen buis in huis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 17 juli 2018 Report Share Posted 17 juli 2018 Hier is het aan de noordkant goed te doen,de tuin ligd op het zuiden daar brand je weg. Na 8 uur kunnen we weer het terras op,dat spuit ik eerst lekker nat. De dagen zijn met dit weer wel minder audiofiel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 juli 2018 Report Share Posted 17 juli 2018 Audiofiele vakantie Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 17 juli 2018 Report Share Posted 17 juli 2018 Zoiets ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 17 juli 2018 Report Share Posted 17 juli 2018 Ik ben nog te lui om ergens naar te luisteren . Ben niet zo vroeg gaan slapen en werd vanmorgen wakker gebeld door de taxicentrale met de mededeling (vanaf een bandje) dat de door mij bestelde taxi over enkele minuten voor zou komen rijden. Aangezien ik alleen een (WMO) taxi bel als ik met m'n vader ergens naar toe moet was ik direct de kluts al kwijt. Heb volgende week pas een auto nodig. Oh, de bel gaat. Heb bezoek. later meer. Keep it cool voor zover mogelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 17 juli 2018 Report Share Posted 17 juli 2018 Dat was de WMO-taxi natuurlijk. Krijg meteen weer akelige herinneringen aan die suffe regelingen hier waar geen jota van te snappen was, en die me aardig wat teveel taxi-geld gekost hebben. Brrr. In the desert on a horse with no name, wat een toepasselijke muziek weer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 17 juli 2018 Report Share Posted 17 juli 2018 Ja, lieverd, maar daar kun je niet met een rolstoel in, hè. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts