Jump to content

Nieuws van Sonus Faber

Guest
 Share

Recommended Posts

Ik denk dat de beste man een leeftijd heeft berijkt dat hij niet zo nodig meer speakers hoeft te verkopen. Over het ontwerp van Sonus Faber, zelf ben ik nooit een fan van woofer aan de zijkant, ik vind dat ze aan de voor of achterkant horen.

Ik denk dat de beste man een leeftijd heeft berijkt dat hij niet zo nodig meer speakers hoeft te verkopen. Over het ontwerp van Sonus Faber, zelf ben ik nooit een fan van woofer aan de zijkant, ik vind dat ze aan de voor of achterkant horen.

amen

met een goeie brede baffle

Hallo allemaal.

Ik ben nog, nog niet zo lang, eigenaar van SF Guarneri Memento speakers,

ze moeten nog wat inspelen maar het geluid is nu al veel beter dan mijn oude Avalon Avatars.

Met name de druk en detaillering,de messcherpe contouren en een 3D beeld zijn veel beter dan de Avatar

Ook de basweergave,waar ik eerst bang voor was dat die te min zou zijn,klinkt zeker niet slechter dan vorige speaker.

Het merk straalt vakmanschap uit,alles is echt hout,geen fineer,en met een leer beklede baffle,zware kolom van hout en natuurstenen voet.

Heel mooi!

Je er van houden en dat doe ik.

Al vind ik het nieuwe type wel wat Bling-Bling,maar ja als het gehoormatig goed klinkt...

Adios!