WanFie Posted 11 januari 2009 Report Share Posted 11 januari 2009 Nog beter... Alleen speakers van forumlidfabrikanten... Maar ja... hoe moet het met Spido/Klaas dan... Ik denk dat ik wel voor een paar Yara's kan zorgen. Zou op zich leuk zijn, het wordt alleen wel een beetje druk. Perfect Performers via Spido, Yara's via Hans, Andromeda met zijn luidsprekers, wat ik doe is geloof ik wel duidelijk, en mijn vrouw is de assistente van Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 12 januari 2009 Report Share Posted 12 januari 2009 Hallo allemaal, Wat jullie allemaal voorstellen, vind ik eigenlijk niet geschikt voor een Hear bijeenkomst. Het zijn namelijk allemaal zaken die je normaal gezien bij een audioclub tegenkomt. Ikzelf ben lid van de AVMN en kom dus regelmatig tegen wat jullie hier voorstellen. Het lijkt mij veel leuker als er weer sets van leden van Hear worden gedemonstreerd, maar dan wel complete sets en niet zoals de vorige keer een paar bij elkaar geraapte sets. Als de uiteindelijke datum mij uitkomt, wil ik mijn set wel meenemen. (maar dat willen sommige anderen ook wel; dus keuze maken!) Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 12 januari 2009 Report Share Posted 12 januari 2009 Hallo allemaal, Wat jullie allemaal voorstellen, vind ik eigenlijk niet geschikt voor een Hear bijeenkomst. Het zijn namelijk allemaal zaken die je normaal gezien bij een audioclub tegenkomt. Ikzelf ben lid van de AVMN en kom dus regelmatig tegen wat jullie hier voorstellen. Het lijkt mij veel leuker als er weer sets van leden van Hear worden gedemonstreerd, maar dan wel complete sets en niet zoals de vorige keer een paar bij elkaar geraapte sets. Als de uiteindelijke datum mij uitkomt, wil ik mijn set wel meenemen. (maar dat willen sommige anderen ook wel; dus keuze maken!) Groet, Leobus Ik denk dat de meeste mensen hier geen lid zijn van een audioclub, zou er in noord/zuid Holland ook geen een weten. <aar ik sta open voor alle goede ideeen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 januari 2009 Report Share Posted 12 januari 2009 Hallo allemaal, Wat jullie allemaal voorstellen, vind ik eigenlijk niet geschikt voor een Hear bijeenkomst. Het zijn namelijk allemaal zaken die je normaal gezien bij een audioclub tegenkomt. Ikzelf ben lid van de AVMN en kom dus regelmatig tegen wat jullie hier voorstellen. Het lijkt mij veel leuker als er weer sets van leden van Hear worden gedemonstreerd, maar dan wel complete sets en niet zoals de vorige keer een paar bij elkaar geraapte sets. Als de uiteindelijke datum mij uitkomt, wil ik mijn set wel meenemen. (maar dat willen sommige anderen ook wel; dus keuze maken!) Groet, Leobus Volledige sets van forumleden kun je het beste bij die forumleden thuis beluisteren. Dit gaat om een meeting in een zaaltje, dus dan moet je denk ik wat anders regelen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 januari 2009 Report Share Posted 12 januari 2009 Volledige sets van forumleden kun je het beste bij die forumleden thuis beluisteren. Dit gaat om een meeting in een zaaltje, dus dan moet je denk ik wat anders regelen... Ik ben het niet vaak met je eens...maar nu Henrie heeft gelijk, (wellicht om een andere reden dan ik ) een set die thuis werelds klinkt kan in zo'n zaaltje weleens erg tegenvallen. Ik heb dezelfde reden eigenlijk. Als je je set in een andere ruimte plaatst, kan het (in eerste instantie) eigenlijk alleen maar tegenvallen. En misschien klinkt het wel ronduit slecht. Dan kun je dus beter je set in je eigen ruimte demonstreren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 januari 2009 Report Share Posted 12 januari 2009 Of het nu een komplete set van thuis of een van een importeur of winkel is, maakt m.i. niks uit. Je moet altijd maar afwachten of het gaat klinken. Van de andere kant.... ook bij een audioclub klinkt het meestal heel behoorlijk, al moet je er wel rekening mee houden dat het nooit optuimaal is. Maar dat is het thuis ook niet. En Ruud... jij hebt toch een busje...?? Daar past jouw "setje" wel in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 12 januari 2009 Report Share Posted 12 januari 2009 Kan je die even in rotterdam afleveren gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 12 januari 2009 Report Share Posted 12 januari 2009 IK zei het meer uit de gein eigenlijk , een blind bod kan ik niet doen, ik weet niet wat het allemaal is uiteraard gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 13 januari 2009 Report Share Posted 13 januari 2009 hOI WIL ER GRAAG BIJ ZIJN . lijkt me leuk kan wel wat doen aan de akoestiek aldaar ook de stroom voorziening kan ik regelen maar waneer is het gr e Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 13 januari 2009 Report Share Posted 13 januari 2009 ik denk dat het zaaltje wel stroom heeft Ezo Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 13 januari 2009 Report Share Posted 13 januari 2009 maar waneer is het gr e Tja... dat zou ik ook wel willen weten. 22 februari (carnavals zondag).. of 1 maart ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 13 januari 2009 Report Share Posted 13 januari 2009 maar waneer is het gr e Tja... dat zou ik ook wel willen weten. 22 februari (carnavals zondag).. of 1 maart ?? Je wilt nog zotter doen dan je van nature al bent Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 13 januari 2009 Report Share Posted 13 januari 2009 ik denk dat het zaaltje wel stroom heeft Ezo ja dat heeft het zeker http://www.mijnalbum.nl/Foto-TUPYLTZI-1.jpg gr e plaatjes kunnen niet meer hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 13 januari 2009 Report Share Posted 13 januari 2009 just my 2cents als iedereen zijn speakers gaat meenemen, dan hoort daar ook de versterker bij ( het huwelijk! ) Lijkt me eigenlijk geen doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 januari 2009 Report Share Posted 13 januari 2009 plaatjes kunnen niet meer hier Jawel hoor: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 13 januari 2009 Report Share Posted 13 januari 2009 Ik denk ook dat we het niet TE ingewikkeld moeten maken door TE veel verschillende dingen aan te gaan slepen. Stroomvoorziening lijkt me, gezien de voorzieningen in het zaaltje, Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 14 januari 2009 Report Share Posted 14 januari 2009 Ik denk ook dat we het niet TE ingewikkeld moeten maken door TE veel verschillende dingen aan te gaan slepen. Stroomvoorziening lijkt me, gezien de voorzieningen in het zaaltje, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 14 januari 2009 Report Share Posted 14 januari 2009 Misschien is het wat om iemand met wat tweedehands LP's te laten staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 14 januari 2009 Report Share Posted 14 januari 2009 Misschien is het wat om iemand met wat tweedehands LP's te laten staan Sjako Fennema woont daar toch om de hoek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 14 januari 2009 Report Share Posted 14 januari 2009 maar waneer is het gr e Tja... dat zou ik ook wel willen weten. 22 februari (carnavals zondag).. of 1 maart ?? Vandaag erachteraan geweest, maar degene die erover gaat was vrij en vermoedelijk morgen ook. Er wordt aan gewerkt v.w.b data. Ik zit er bovenop. Euh, Hans...lees de openingspost weer eens. Februari is nooit genoemd. Euh... ik heb opgemerkt dat er in die periode veel mensen op vakantie zijn. Daar is geen reactie opgekomen. Vandaar mijn voorstel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 14 januari 2009 Report Share Posted 14 januari 2009 Algemeen:Ik zie weinig voorstellen die tot iets constructiefs zouden kunnen leiden. Verder lees ik nergens iets over het eerder genoemde voorstel en wat ook op de vorige meeting in 2008 ook al is genoemd...stroomvoorziening. Ook niets over Kraus eerdere voorstel over streaming, terwijl dat juist de laatste tijd hear een hot item lijkt te zijn. Luidsprekervergelijking kan leuk zijn, maar ook wellicht niet. Bedenk jullie goed , dat een luidsprekervergelijking van 5 (nederlandse) luidsprekers een hoop georganiseer is. Het wordt natuurlijk wel gemakkelijker als alle 5 (nederlandse) luidsprekers door forumleden worden meegenomen. Als het bij winkels of importeurs vandaan moet komen, ga ik dat niet regelen, maar dat had ik al in een eerdere posting aangegeven. Mocht men echt een luidsprekervergelijk willen gaan doen, zou ik ervoor kiezen om het te beperken tot 2 (nederlandse) merken. Deze 2 merken zouden kunnen zijn, de eerdere genoemde DSS luidsprekers en de luidsprekers van forumlid Andromedaaudiodesign. Beiden merken zijn mij onbekend en volgens mij zijn beiden merken ook door nog maar heel weinig forumleden gehoord.(volgens mijn in-crowd informatie). Verder zou het mij ook wel leuk lijken om de Astin Trew amps en cd speler te horen en is voor mij heel erg makkelijk om te regelen en eventueel aangevuld met een andere versterker en/of cd speler van een forumlid. Ik wil in elk geval er niet teveel poespas van maken, maar ben wel bereid om iets te regelen v.w.b. apparatuur (als het binnen mijn mogelijkheden ligt). Ik regel namelijk ook de zaal en wat daarbij hoort (personeel op de dag zelf, koffie, eventueel mijn eigen 10 x WW-2 diffusers enz). Hopelijk snapt men dat ik dus niet alles wil regelen en dat de forumleden ook zelf iets moeten doen. Ik heb opgemerkt dat verschillende stroomvoorzieningen welliswaar een verschil zal laten horen, maar dat deze verschillen subtiel zijn en moeilijk te horen in een willekeurige set in een willekeurige ruimte. Vandaar mijn voorstel met luidsprekers. Ik zou het dan ook alleen bij luidsprekers willen houden en niet gaan slepen met allerlei andere apparatuur. Dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 14 januari 2009 Report Share Posted 14 januari 2009 Misschien is het wat om iemand met wat tweedehands LP's te laten staan Van mij mag je... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 14 januari 2009 Report Share Posted 14 januari 2009 Ik aarzel aarzel en aarzel, maar ik denk erover om mijn gloednieuwe Opus 4 voor het voetlicht te brengen.Opus 4 is een complete streaming oplossing met ingebouwde HD die ook als cd-speler gebruikt kan worden. Over de klank heb ik nog geen definitief oordeel, maar hij hangt thuis aan mijn cambridge DACMagic voor het mooiste resultaat. Voor ik met zo'n duur en zwaar apparaat ga slepen moet er wel animo voor zijn. Het lijkt me sowieso leuk om te komen. Prachtig voorstel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 14 januari 2009 Report Share Posted 14 januari 2009 Wat data betreft ... Ik weet nu of er veel mensen zijn met studerende kinderen ... Mensen met studerende kinderen moeten hun verlof wel plannen in de zomervakantie + zijn er meestal een baatje in juni om de kids support te geven., mensen zonder nemen gemakkelijk buiten juli en aug ... Is een feit waar we moeilijk onderuit kunnen. goed doen vr iedereen is niet gemakkelijk Een datum in feb of maart is een goede optie omdat het anders op de lange baan geraakt Ik vind het voorstel van Hans ivm met de luidsprekers best ok. Greeetz Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 14 januari 2009 Report Share Posted 14 januari 2009 Misschien is het wat om iemand met wat tweedehands LP's te laten staan moet je er van af gooi er hier maar een paar heen geen probleem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts