Jump to content

Recommended Posts

36 minutes ago, audiofreak said:

Ik kan nergens de knop vinden om een forumlid een PB te sturen.

Weet iemand waar ik die knop kan vinden?

3 balkjes rechtsboven aantoetsen.

3 hours ago, Ruud said:

3 balkjes rechtsboven aantoetsen.

Ja dat dacht ik ook. Als ik dat doe, dan staat daar bovenin alleen een klokkenbel.  Eerder stond daar nog een icoontje, maar die is verdwenen.

@Beheerkunt u kijken in mijn account of het wel of niet is aangevinkt. Ik ben natuurlijk een tijd office geweest met mijn account. Bij het de-aktiveren van het account iets verkeerd gegaan? Dank alvast

5 hours ago, Tubejack said:

Als ik jou een PM stuur dan krijg ik " audiofreak cannot receive messages."

Dank Jack.

Ik heb het gemeld bij beheer. Die zal het wel oplossen. Vanuit mijn eigen instellingen kan ik dat niet.

• Admin
On 17-5-2025 at 19:24, audiofreak said:

Ja dat dacht ik ook. Als ik dat doe, dan staat daar bovenin alleen een klokkenbel.  Eerder stond daar nog een icoontje, maar die is verdwenen.

@Beheerkunt u kijken in mijn account of het wel of niet is aangevinkt. Ik ben natuurlijk een tijd office geweest met mijn account. Bij het de-aktiveren van het account iets verkeerd gegaan? Dank alvast

Is een instelling in je eigen profiel, hier kan ik 1-2-3 niet bij zonder je profiel toe te eigenen.

5 minutes ago, Beheer said:

Is een instelling in je eigen profiel, hier kan ik 1-2-3 niet bij zonder je profiel toe te eigenen.

Ik vind nergens in mijn instellingen waar ik dat kan aanvinken. Ik heb op alles geklikt.

Misschien dat je kan aangeven waar ik het wel kan vinden. 

Dank

• Beheer locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...