Groovy Posted 22 hours ago Report Share Posted 22 hours ago Vandaag heb ik weer samen met mijn meisje een paar genoeglijke uurtjes beleeft bij Cock. Ik ging een poormans Mc intosch ophalen (raad maar wat het is) het ding is in nieuwstaat. Nog niet kunnen luisteren, ik moet nog een variac kopen. Maar niet getreurd Cock zorgde voor muziek. Om te beginnen op mijn verzoek Black Coffee van Peggy Lee, mooie opnames. ook Maaike Outboter kwam langs evenals Jazz en orgel muziek. eerst over de vermaarde kleine Kefjes die nog altijd zeer goed klinken. Maar ojee door het gordijn zag ik grote dingen staan met veel gaten,32 dacht ik voor het laag.Er zaten 2 uit de kluiten gewassen hoorns in die voor het hoog en middengebied zorgen, verdomt dat klinkt zonder laag al verbluffend goed. het klonk grootser met meer druk en loepzuivere stemmen de Kefs voorbij. Nog wat Jazz en orgel muziek kwam voor bij erg mooi dat uitsterven van de orgelklanken. wow een helikopter vloog net onder het plafond en een Harley Davidson scheurde door de kamer haha, Genieten met een hoofdletter. dat word wat als het systeem helemaal af is. En dat alles onder een lekker bakske koffie en gevulde koeken. Bedankt Cock en wellicht tot ziens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 19 hours ago Report Share Posted 19 hours ago Vast en zeker een Dynaco ST70 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 18 hours ago Report Share Posted 18 hours ago 57 minutes ago, Ruud said: Vast en zeker een Dynaco ST70 In een x goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarKath Posted 8 hours ago Report Share Posted 8 hours ago De aangrenzende buren van Cock hebben allemaal hun hypotheek moeten verhogen om akoestisch verantwoorde verbouwingen te laten doen om geluid en resonantie buiten "de deur" te houden Tenzij die natuurlijk net zo gek zijn als Cock Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 6 hours ago Report Share Posted 6 hours ago 1 hour ago, MarKath said: De aangrenzende buren van Cock hebben allemaal hun hypotheek moeten verhogen om akoestisch verantwoorde verbouwingen te laten doen om geluid en resonantie buiten "de deur" te houden Tenzij die natuurlijk net zo gek zijn als Cock Geen klachten van de buren, zij horen niets, en dat komt volgens Cock omdat zijn set nauwelijks of helemaal niet vervormd. Ik dacht dat ook, maar zij hebben nergens last van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 6 hours ago Report Share Posted 6 hours ago 5 minutes ago, Groovy said: Geen klachten van de buren, zij horen niets, en dat komt volgens Cock omdat zijn set nauwelijks of helemaal niet vervormd. Ik dacht dat ook, maar zij hebben nergens last van. Allemaal 80+ denk ik.... Of de taal niet machtig...maar die paar uur die Cock zo af en toe speelt zullen niet storend zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 6 hours ago Report Share Posted 6 hours ago 2 minutes ago, pjotr27 said: Allemaal 80+ denk ik.... Of de taal niet machtig...maar die paar uur die Cock zo af en toe speelt zullen niet storend zijn. Als dat zo is, dan heeft hij goede buren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 6 hours ago Report Share Posted 6 hours ago 2 minutes ago, Groovy said: Als dat zo is, dan heeft hij goede buren. Laatste keer dat ik er was maakte een buurtbewoner (ergens uit Midden Oosten vandaan) trouble, ik zou op zijn bel gedrukt hebben. Nou ik ben al heel wat keer bij Cock geweest, nooit een bel nodig... Blijkbaar hebben ze meer last van een deurbel als van de stereo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 17 minutes ago Report Share Posted 17 minutes ago 8 hours ago, MarKath said: De aangrenzende buren van Cock hebben allemaal hun hypotheek moeten verhogen om akoestisch verantwoorde verbouwingen te laten doen om geluid en resonantie buiten "de deur" te houden Tenzij die natuurlijk net zo gek zijn als Cock De vervorming is zo laag dat ze nauwelijks iets horen. Cock heeft dat zelf getest en bij de buren gaan luisteren terwijl bij hem de muziek op een niet laag niveau stond te spelen, bijna niet te horen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpaceJS Posted 3 minutes ago Report Share Posted 3 minutes ago 13 minutes ago, Ruud said: De vervorming is zo laag dat ze nauwelijks iets horen. Cock heeft dat zelf getest en bij de buren gaan luisteren terwijl bij hem de muziek op een niet laag niveau stond te spelen, bijna niet te horen. Wat heeft vervormin gnu met wel of niets horen te maken, geluidsgolven zijn geluidsgolven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts