Jump to content

Regenerator


carl
 Share

Recommended Posts

Je hebt bij mij ooit ook geluisterd naar een Regenerator van Hanze hifi op een Garrard 301 weet je nog.
Dat klonk zuiverder en gedetailleerder. Mooie dingen.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ik heb ook een ouder type powerplant, van PS audio in gebruik. 

Leuke toevoeging aan de set. Je moet wel een beetje oppassen welke setting je gebruikt. Multiwave 4 vond ik het best in mijn geval.

Nadelen hoor ik ook, zij het in beperkte mate. 

Je verliest een klein beetje "speelsheid" in het geluid,  en ook wat snelheid. 

De voordelen zijn gelukkig legio. Strakker laag, stillere achtergrond, vooral overdag. Meer raffinement ook in de brede zin des woords.

Ik heb alleen de cd speler,  de dac, en de pu voorversterker erop staan.

Ik gebruik overigens niet de gefilterde uitgangen. Drama, klinkt nergens naar.

Blijft in de set.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een Purepower. Het is alleen zaak iedere andere vorm van filtering overboord te kieperen. Ook die spoel en condensator die je vaak ziet als ontstoring bij apparaten. Ik zou niet zonder mijn Purepower willen … 

 

Alleen mijn eindversterkers staan er niet op. 
 

Mijn ervaring met een power plant van PS audio waren in het verleden niet zo best. In die tijd werd het gemaakt in China en dat kwam de betrouwbaarheid niet ten goede. Na een jaar of vier begaf die het. Een vervanger ging weer kapot naar twee jaar. Dus nooit een PPP (power plant premier) exemplaar kopen. De versies erna worden weer in de USA gemaakt. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 23-6-2022 at 23:24, Mediator said:

Ik heb een Purepower. Het is alleen zaak iedere andere vorm van filtering overboord te kieperen. Ook die spoel en condensator die je vaak ziet als ontstoring bij apparaten. Ik zou niet zonder mijn Purepower willen … 

 

Alleen mijn eindversterkers staan er niet op. 
 

Mijn ervaring met een power plant van PS audio waren in het verleden niet zo best. In die tijd werd het gemaakt in China en dat kwam de betrouwbaarheid niet ten goede. Na een jaar of vier begaf die het. Een vervanger ging weer kapot naar twee jaar. Dus nooit een PPP (power plant premier) exemplaar kopen. De versies erna worden weer in de USA gemaakt. 

Mee eens. 

Ik heb alle aangesloten apparatuur nagekeken op netfilters.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...