Pjotr Posted 27 maart 2016 Report Share Posted 27 maart 2016 (edited) .............. Weet je ik zou het mooi vinden, als de H-tegel als normaal accessoire bij b.v. Marco te koop zou zijn. Dat zal dan in het grijze circuit moeten. Denk niet dat ie daar zijn vingers aan gaat branden: Zie er maar eens legaal een CE merkje op te krijgen. Geen testhuis wat zich waagt aan paranormale zaken. Edited 27 maart 2016 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 27 maart 2016 Report Share Posted 27 maart 2016 Maar dan verkoopt hij t toch als decoratiemateriaal (wat het eigenlijk ook is). Zolang het niet van ivoor of andere beschermde stoffen is moet dat lukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 27 maart 2016 Report Share Posted 27 maart 2016 Dat zal dan in het grijze circuit moeten. Denk niet dat ie daar zijn vingers aan gaat branden: Zie er maar eens legaal een CE merkje op te krijgen. Geen testhuis wat zich waagt aan paranormale zaken. Er zijn toch zat andere leveranciers die een dergelijke producten verkopen? Waarom moet er een CE keurmerk op? https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/certificaten-keurmerken-en-meetinstrumenten/vraag-en-antwoord/wat-is-een-ce-markering-en-wanneer-moet-ik-deze-op-mijn-product-aanbrengen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 27 maart 2016 Report Share Posted 27 maart 2016 (edited) Er zijn toch zat andere leveranciers die een dergelijke producten verkopen? Waarom moet er een CE keurmerk op? https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/certificaten-keurmerken-en-meetinstrumenten/vraag-en-antwoord/wat-is-een-ce-markering-en-wanneer-moet-ik-deze-op-mijn-product-aanbrengen Marco is importeur en geen winkel. B.t.w. welke winkels verkopen "audio gehakt" publiekelijk? Weet alleen van die twee op Audiofreaks die het onderhands verkopen. Edited 27 maart 2016 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 28 maart 2016 Report Share Posted 28 maart 2016 (edited) Andere leveranciers die een graantje mee proberen te pikken en het openlijk verkopen, zijn er zeker wel. Zelf gezien op het Audiofreaks forum. Maar ik heb geen zin, om me door honderden pagina's te gaan werken. Maar dan nog, waarom moet er een CE keurmerk op dergelijke producten? En waarom kan een Harmonizer of ingestraalde zandzakken, niet afgeschermde gevlochten snoertjes wel? en een Audio board niet? Toch een beetje krom. Er zijn honderden zo niet duizenden van dergelijke producten. Zo is er voor iedereen wel wat. Veel mensen hier, hebben wel iets speciaals in hun set. Prima toch. Ieder mens, heeft recht op zijn afwijking. ehhh audio afwijking dan Maar een beetje "ontopic" mijn nieuwe Linux muziekdoos werkt als een zonnetje . Hoe je dat moet doen staat op mijn site. Edited 28 maart 2016 by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 28 maart 2016 Report Share Posted 28 maart 2016 (edited) Pjotr is goed ingevoerd. Hij denkt misschien dat de tegel is uitgevoerd met een snoer en stekker... Edited 28 maart 2016 by thingman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 28 maart 2016 Report Share Posted 28 maart 2016 (edited) Pjotr is goed ingevoerd. Hij denkt misschien dat de tegel is uitgevoerd met een snoer en stekker... Op de man gaan spelen is gebrek aan argumenten. Je glazen bol is vast stuk: Het klopt niet wat je hier poneert... En i.d.d. met het topiconderwerp heeft het niets meer van doen... Edited 28 maart 2016 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 28 maart 2016 Report Share Posted 28 maart 2016 On topic heren. Zoveel pagina's en vrijwel niks over de Auralic! Het lijkt wel een forum. Moderator2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 28 maart 2016 Report Share Posted 28 maart 2016 Werd het net interessant moderator Carl heeft vast nog geen andere voeding..... Maar goed als mijn "glazen bol" goed is gaan op zijn minst een aantal mensen met elkaar praten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 28 maart 2016 Report Share Posted 28 maart 2016 (edited) Op de man gaan spelen is gebrek aan argumenten. Je glazen bol is vast stuk: Het klopt niet wat je hier poneert... En i.d.d. met het topiconderwerp heeft het niets meer van doen... Sorry hoor... ik dacht werkelijk dat een CE-keurmerk iets met electrische apparatuur van doen had, vandaar... Waar heeft het dan wel mee te maken? Edited 28 maart 2016 by thingman Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 maart 2016 Report Share Posted 28 maart 2016 Sorry hoor... ik dacht werkelijk dat een CE-keurmerk iets met electrische apparatuur van doen had, vandaar... Waar heeft het dan wel mee te maken? Veiligheid. En dat kan erg veel zijn. Speelgoed b.v. moet ook van een CE merk voorzien zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 28 maart 2016 Author Report Share Posted 28 maart 2016 Toch wel leuk die CE keuring. Is het zo dat je een produkt niet op de markt mag brengen zonder die CE keuring ? En wat behelst zo'n keuring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 28 maart 2016 Report Share Posted 28 maart 2016 Veiligheid. En dat kan erg veel zijn. Speelgoed b.v. moet ook van een CE merk voorzien zijn. Wel, in dat geval krijgt de marktversie van de tegel wel dat keurmerk. D'r valt niks af en ook niet uit elkaar; leisteen in een lijstje van bamboe en een dekplaat van bamboe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 28 maart 2016 Report Share Posted 28 maart 2016 Het lijkt me best gevaarlijk als Hans ermee gaat spelen. ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 maart 2016 Report Share Posted 28 maart 2016 Toch wel leuk die CE keuring. Is het zo dat je een produkt niet op de markt mag brengen zonder die CE keuring ? En wat behelst zo'n keuring. Is meestal geen keuring. Het is een merkteken van de fabrikant dat het product aan de eisen voldoet. In geval van "gevaarlijke" machines of "explosiegevaar" volgens bepaalde categorieën b.v., moet er wel een keuring door een certified body geweest zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 maart 2016 Report Share Posted 28 maart 2016 Wel, in dat geval krijgt de marktversie van de tegel wel dat keurmerk. D'r valt niks af en ook niet uit elkaar; leisteen in een lijstje van bamboe en een dekplaat van bamboe... Ook geen giftige stoffen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 28 maart 2016 Report Share Posted 28 maart 2016 Jawel. Koolstof. Net zo gevaarlijk als een mens. Behoorlijk dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 maart 2016 Report Share Posted 28 maart 2016 (edited) Jawel. Koolstof. Net zo gevaarlijk als een mens. Behoorlijk dus. Dan is het toch prima. CE er op en risicoanalyse, handleiding en de rest van de documenten (tekeningen, dossier) in orde maken en op de markt brengen. Edited 28 maart 2016 by Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 29 maart 2016 Report Share Posted 29 maart 2016 Ook geen giftige stoffen ? Welnee. Het giftigst van alles is uitgedampt trollensnot, denk ik, en dan alleen nog bij Marc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 maart 2016 Report Share Posted 29 maart 2016 Ja maar dan, hik, klinkt het toch nog, uche uche, beterder. Auuugdh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 maart 2016 Author Report Share Posted 30 maart 2016 Ja maar dan, hik, klinkt het toch nog, uche uche, beterder. Auuugdh. Misschien wordt je er wel High van Marc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 30 maart 2016 Report Share Posted 30 maart 2016 Als dat zo mocht wezen... Maar vermoedelijk bedoelt Toine het uitdampingsproces zelf en niet het uitgedampte resultaat. Als je daar al high van wordt komt het door de muziek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 juli 2016 Author Report Share Posted 26 juli 2016 Die Auralic blijft toch een leuk ding. Overdag staat die best vaak aan zowel internet radio als de streamer zelf. Eigenlijk altijd voor de achtergrondmuziek. Op zolder vind ik het nu toch wat aan de warme kant. Echt muziek luisteren daar is toch niet echt een aspiratie voor de hoogzomer. Kritiekpunt is eigenlijk wel dat je met I pad of Windows meer gemak gewend bent. Eigenlijk snap ik niet dat Apple geen perfecte streamer heeft, dus kennelijk geen markt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 27 juli 2016 Report Share Posted 27 juli 2016 Eigenlijk snap ik niet dat Apple geen perfecte streamer heeft, dus kennelijk geen markt. Daar springt Devialet dan weer handig op in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 27 juli 2016 Report Share Posted 27 juli 2016 (edited) Eigenlijk snap ik niet dat Apple geen perfecte streamer heeft, dus kennelijk geen markt. Apple heeft dat al jaren Carl en noemt dat ITunes. Samen met Apple music goed voor miljoenen gebruikers. Ik las net dat: Apple Music Carpool Karaoke koopt. Dit filmpje is leuk, ik vind haar een geweldig mens Michelle Obama, ze is tenminste écht https://youtu.be/ln3wAdRAim4 Edited 27 juli 2016 by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts