Jump to content

Ervaringen Auralic

carl
 Share

Recommended Posts

.............. Weet je ik zou het mooi vinden, als de H-tegel als normaal accessoire bij b.v. Marco te koop zou zijn.

Dat zal dan in het grijze circuit moeten. Denk niet dat ie daar zijn vingers aan gaat branden: Zie er maar eens legaal een CE merkje op te krijgen. Geen testhuis wat zich waagt aan paranormale zaken.

Edited by Pjotr

Dat zal dan in het grijze circuit moeten. Denk niet dat ie daar zijn vingers aan gaat branden: Zie er maar eens legaal een CE merkje op te krijgen. Geen testhuis wat zich waagt aan paranormale zaken.

Er zijn toch zat andere leveranciers die een dergelijke producten verkopen?  Waarom moet er een CE keurmerk op? 

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/certificaten-keurmerken-en-meetinstrumenten/vraag-en-antwoord/wat-is-een-ce-markering-en-wanneer-moet-ik-deze-op-mijn-product-aanbrengen

Marco is importeur en geen winkel. B.t.w. welke winkels verkopen "audio gehakt" publiekelijk? Weet alleen van die twee op Audiofreaks die het onderhands verkopen.

Edited by Pjotr

Andere leveranciers die een graantje mee proberen te pikken en het openlijk verkopen, zijn er zeker wel.  Zelf gezien op het Audiofreaks forum.  Maar ik heb geen zin, om me door honderden pagina's te gaan werken. Maar dan nog, waarom moet er een CE keurmerk op dergelijke producten?  En waarom kan een Harmonizer of ingestraalde zandzakken, niet afgeschermde gevlochten snoertjes wel?  en een Audio board niet?   Toch een beetje krom. :confused: Er zijn honderden zo niet duizenden van dergelijke producten.  Zo is er voor iedereen wel wat. Veel mensen hier, hebben wel iets speciaals in hun set.

Prima toch. Ieder mens, heeft recht op zijn afwijking.  ;)  ehhh  audio afwijking dan  :)

Maar een beetje "ontopic"  mijn nieuwe Linux muziekdoos werkt als een zonnetje .  Hoe je dat moet doen staat op mijn site.  :)

Edited by Tubejack

Pjotr is goed ingevoerd. Hij denkt misschien dat de tegel is uitgevoerd met een snoer en stekker... :)

Op de man gaan spelen is gebrek aan argumenten. Je glazen bol is vast stuk: Het klopt niet wat je hier poneert...

En i.d.d. met het topiconderwerp heeft het niets meer van doen...

Edited by Pjotr

Op de man gaan spelen is gebrek aan argumenten. Je glazen bol is vast stuk: Het klopt niet wat je hier poneert...

En i.d.d. met het topiconderwerp heeft het niets meer van doen...

Sorry hoor... ik dacht werkelijk dat een CE-keurmerk iets met electrische apparatuur van doen had, vandaar... Waar heeft het dan wel mee te maken? Edited by thingman

Sorry hoor... ik dacht werkelijk dat een CE-keurmerk iets met electrische apparatuur van doen had, vandaar... Waar heeft het dan wel mee te maken?

Veiligheid. En dat kan erg veel zijn. Speelgoed b.v. moet ook van een CE merk voorzien zijn. 

Toch wel leuk die CE keuring. Is het zo dat je een produkt niet op de markt mag brengen zonder die CE keuring ? En wat behelst zo'n keuring.

Veiligheid. En dat kan erg veel zijn. Speelgoed b.v. moet ook van een CE merk voorzien zijn.

Wel, in dat geval krijgt de marktversie van de tegel wel dat keurmerk. D'r valt niks af en ook niet uit elkaar; leisteen in een lijstje van bamboe en een dekplaat van bamboe...

Toch wel leuk die CE keuring. Is het zo dat je een produkt niet op de markt mag brengen zonder die CE keuring ? En wat behelst zo'n keuring.

Is meestal geen keuring. Het is een merkteken van de fabrikant dat het product aan de eisen voldoet. In geval van "gevaarlijke" machines of "explosiegevaar" volgens bepaalde categorieën  b.v., moet er wel een keuring door een certified body geweest zijn. 

Wel, in dat geval krijgt de marktversie van de tegel wel dat keurmerk. D'r valt niks af en ook niet uit elkaar; leisteen in een lijstje van bamboe en een dekplaat van bamboe...

Ook geen giftige stoffen ? 

Jawel. Koolstof. Net zo gevaarlijk als een mens. Behoorlijk dus.

Dan is het toch prima.  

CE er op en risicoanalyse, handleiding en de rest van de documenten (tekeningen, dossier) in orde maken en op de markt brengen.  

Edited by Hans van Liempd

Als dat zo mocht wezen... Maar vermoedelijk bedoelt Toine het uitdampingsproces zelf en niet het uitgedampte resultaat. Als je daar al high van wordt komt het door de muziek.

• 3 months later...

Die Auralic blijft toch een leuk ding. Overdag staat die best vaak aan zowel internet radio als de streamer zelf. Eigenlijk altijd voor de achtergrondmuziek. Op zolder vind ik het nu toch wat aan de warme kant. Echt muziek luisteren daar is toch niet echt een aspiratie voor de hoogzomer. Kritiekpunt is eigenlijk wel dat je met I pad of Windows meer gemak gewend bent. Eigenlijk snap ik niet dat Apple geen perfecte streamer heeft, dus kennelijk geen markt.

Eigenlijk snap ik niet dat Apple geen perfecte streamer heeft, dus kennelijk geen markt.

Apple heeft dat al jaren Carl en noemt dat ITunes.  ;)

Samen met Apple music goed voor miljoenen gebruikers.

Ik las net dat: Apple Music Carpool Karaoke koopt.

Dit filmpje is  leuk, ik vind haar een geweldig mens Michelle Obama, ze is tenminste écht   :)

https://youtu.be/ln3wAdRAim4

Edited by Tubejack