WanFie Posted 9 november 2015 Author Report Share Posted 9 november 2015 Ik heb vandaag een herrineringsberichtje richting audioclubleden gestuurd. Ik schat dat er nu zo'n 15 leden aangemeld hebben. Bij elkaar zitten we dan op ca. 35 aanmeldingen. Ik heb ze gevraagd voor as zondag te reageren. Volgende week is het aantal deelnemers bekent. Een erg grote opkomst. Er gaan ook een behoorlijk aantal leden mee eten. Gezellig....! Nou nog wat mensen uit de ziekenboeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 9 november 2015 Report Share Posted 9 november 2015 Nou nog wat mensen uit de ziekenboeg. Lijkt me leuk als Ruud er ook bij kan zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 10 november 2015 Report Share Posted 10 november 2015 Dat hoopt Ruud ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 november 2015 Author Report Share Posted 11 november 2015 Er hebben nu 17 leden officieel aangemeld. 7 gaan ook mee eten. Dit is incl. Edwin en mijzelf. In het totaal zijn we dus met 31 mensen. Van de audioclub moeten nog 23 mensen reageren. Daar verwacht ik ook nog wel wat aanmelding van. Een mooi aantal aanmeldingen dus. Op een clubavond zijn we ook ongeveer met dit aantal mensen. Die hebben dan allemaal een behoorlijke luisterplek, al zijn de plekken aan de zijkant natuurlijk minder ideaal voor het beluisteren van het stereobeeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 11 november 2015 Report Share Posted 11 november 2015 (edited) Meld me onder voorbehoud aan inc. eten. Nu niet allemaal juichen hé Edited 11 november 2015 by Ruud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 11 november 2015 Report Share Posted 11 november 2015 Meld me onder voorbehoud aan inc. eten. Nu niet allemaal juichen hé Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 november 2015 Author Report Share Posted 12 november 2015 Meld me onder voorbehoud aan inc. eten. Nu niet allemaal juichen hé Gezellig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 13 november 2015 Author Report Share Posted 13 november 2015 Ruud staat er nu bij in de plaats van Vintagemod. Openingspost: http://www.high-endforum.nl/topic/14784-high-end-forumdag-2016/page-1#entry451588 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 18 november 2015 Report Share Posted 18 november 2015 Het lijkt mij leuk om er bij te zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 19 november 2015 Author Report Share Posted 19 november 2015 Het lijkt mij leuk om er bij te zijn. Prima, ik zal je er bij zetten. Ga je na afloop ook mee eten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 19 november 2015 Author Report Share Posted 19 november 2015 Omdat Music 2 importeur van de Hana elementen is geworden, kunnen we ook nog wat tijd aan deze primeur besteden. Arden brengt hiervoor een Feikert draaitafel met twee dezelfde armen mee. Openingspost: http://www.high-endforum.nl/topic/14784-high-end-forumdag-2016/#entry451588 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 19 november 2015 Report Share Posted 19 november 2015 Prima, ik zal je er bij zetten. Ga je na afloop ook mee eten? O dat was ik vergeten te vermelden,ik ga niet mee eten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 22 november 2015 Author Report Share Posted 22 november 2015 (edited) Vergat ik nog te melden, de eigenaar van de Blumenhofer BF17 is 16 januari op vakantie en kan dus niet aanwezig zijn. Dus geen BF17... Dan maar de FS2 van Arden ? Edited 22 november 2015 by Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 24 november 2015 Members Report Share Posted 24 november 2015 Als een plan B zal ik wel moeten denk? Dit komt er alleen wel op neer dat ik alsnog met een volledige set moet gaan zeulen, wat ik nu net niet had gehoopt, maar het zij zo. Moet er nu ook nog een cd-speler mee voor het vergelijk? Dan gelijk maar de Audio Research van Cock? Als laatste kanttekening voor dit moment, om 10 uur beginnen met opbouwen en om 11 uur begint de ontvangst..., ehhhhh beetje krap? Bestaat er een mogelijkheid van vrijdagavond opbouwen en een hotel in de buurt? Het is voor mij goed anderhalf uur rijden, daarbij moet ik Cock ook nog ophalen en wil ik de opbouw wel een beetje aandacht gunnen. Neerpletteren kunnen we allemaal, het resultaat kennen we denk ik zo onderhand ook? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 november 2015 Author Report Share Posted 24 november 2015 Als een plan B zal ik wel moeten denk? Dit komt er alleen wel op neer dat ik alsnog met een volledige set moet gaan zeulen, wat ik nu net niet had gehoopt, maar het zij zo. Moet er nu ook nog een cd-speler mee voor het vergelijk? Dan gelijk maar de Audio Research van Cock? Als laatste kanttekening voor dit moment, om 10 uur beginnen met opbouwen en om 11 uur begint de ontvangst..., ehhhhh beetje krap? Bestaat er een mogelijkheid van vrijdagavond opbouwen en een hotel in de buurt? Het is voor mij goed anderhalf uur rijden, daarbij moet ik Cock ook nog ophalen en wil ik de opbouw wel een beetje aandacht gunnen. Neerpletteren kunnen we allemaal, het resultaat kennen we denk ik zo onderhand ook? Vrijdagavond opbouwen zal lastig zijn, de zaal wordt op die dag vaak voor feesten verhuurt. eerder opbouwen kan waarschijnlijk wel. Je zit daar vlak bij Eindhoven Airport, Oirschot en Oisterwijk. Hotels en B&B's dus in overvloed. De Rozep b.v. waar de audioshow van iEar was. Of http://www.graslandrecreatie.nl/#!familiehotel-brabant/cujw op een paar km afstand. Het is vanaf Naaldwijk 126 km via Deil en 's-Hertogenbosch. Zaterdagmorgen heb je overigens maar een kleine kans op files. Gelukkig kennen jullie de zaal. Tot nu toe hebben we het beste resultaat wanneer de speakers nét op de hoeken van de houten vloer staan. Desnoods drinken we koffie in het cafe, dan kunnen jullie in de zaal rustig opbouwen. Geen gestress. Daar wordt niemand vrolijk van en zeker niet op een zaterdagmorgen. Helpende handen zijn er genoeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 24 november 2015 Report Share Posted 24 november 2015 Begin je toch een uurtje later met het programma. De luistersessies een kwartiertje inkorten scheelt per saldo maar een half uur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 24 november 2015 Members Report Share Posted 24 november 2015 Ik ga er nog wel even op broeden, weer eens in de ochtend half 7 de deur uit (moet de auto dan nog laden en Cock ophalen) zie ik niet zitten, dus dat moet zowiezo anders. Een volgeladen auto een nacht bij een hotel laten staan doe ik ook niet, het is echt wel meer gedoe dan rechtuit... Die opbouw is ook niet zo maar even gedaan, vergeet niet dat er 2 sets speakers moeten worden opgesteld, we moeten dus een positie vinden waar ze allebei tot hun recht komen. Voor velen kan dit een eerste kennismaking zijn, een slechte indruk is met halve voorbereideingen zo gemaakt. Neem alleen maar de draaitafel, hup uit de auto en spelen maar? Jazeker, voor misschien 70%. Die heeft ook weer even tijd nodig, net zo als de versterker en de luidsprekers. Als je iets doet, moet je het goed doen. Desnoods huur ik die zaal wel voor de vrijdagavond als hij nog vrij is, zo veel kan dat nou toch ook weer niet kosten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 november 2015 Report Share Posted 24 november 2015 (edited) En als we nou eens om 13u beginnen ipv 11u? En het eten verschuiven van 17:30u naar 19u? Edited 24 november 2015 by Sodejuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 november 2015 Author Report Share Posted 24 november 2015 En als we nou eens om 13u beginnen ipv 11u? En het eten verschuiven van 17:30u naar 19u? Goed plan. Of om 12 uur beginnen met de lunch, veel mensen hebben al ver gereden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 november 2015 Author Report Share Posted 24 november 2015 Ik ga er nog wel even op broeden, weer eens in de ochtend half 7 de deur uit (moet de auto dan nog laden en Cock ophalen) zie ik niet zitten, dus dat moet zowiezo anders. Een volgeladen auto een nacht bij een hotel laten staan doe ik ook niet, het is echt wel meer gedoe dan rechtuit... Die opbouw is ook niet zo maar even gedaan, vergeet niet dat er 2 sets speakers moeten worden opgesteld, we moeten dus een positie vinden waar ze allebei tot hun recht komen. Voor velen kan dit een eerste kennismaking zijn, een slechte indruk is met halve voorbereideingen zo gemaakt. Neem alleen maar de draaitafel, hup uit de auto en spelen maar? Jazeker, voor misschien 70%. Die heeft ook weer even tijd nodig, net zo als de versterker en de luidsprekers. Als je iets doet, moet je het goed doen. Desnoods huur ik die zaal wel voor de vrijdagavond als hij nog vrij is, zo veel kan dat nou toch ook weer niet kosten? Ik heb even gebeld, opbouwen op vrijdagavond is voorlopig nog geen probleem. Misschien heeft het door jullie te kiezen hotel wel een veilige stalling ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 24 november 2015 Members Report Share Posted 24 november 2015 Als we de handel in ieder geval op vrijdagavond kwijt kunnen, zijn we al een stuk verder. Verzekeringstechnisch bestaat die veilige stalling voor de nacht eenvoudigweg niet. Onbeheerd achterlaten voor de nacht is verwijtbaar, daardoor in geval van calamiteiten dus niet verzekerd. Daar ik niet van plan ben in de auto te overnachten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 24 november 2015 Report Share Posted 24 november 2015 Wat dacht je van een opblaas matras en een slaapzak Marco?, dan ben je ook nog met: "je werk getrouwd" Nee zonder gekheid, ik mag hopen dat er niets gebeurt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 24 november 2015 Report Share Posted 24 november 2015 Ik dacht dat Marco een mobilhome met aanhangwagen had, zoals de motorcrossers en sommige wielrenners ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 november 2015 Author Report Share Posted 24 november 2015 Komt goed... we zitten hier niet in de randstad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 24 november 2015 Members Report Share Posted 24 november 2015 Ik dacht dat Marco een mobilhome met aanhangwagen had, zoals de motorcrossers en sommige wielrenners ... Schei uit! Weet je hoeveel tijd ik al in die voiture doorbreng? Morgen naar Gent, das al weer 2 uur heen en 2 uur terug, daarna nog ''even'' naar Amsterdam en Den Haag, er blijft dus weer weinig van de dag over. Maar goed, het gaat wel de hele dag over draaitafels, buizen en hoorns, wat wil je nog meer? Ok, Glenn wat meer zien... Maar goed, logistiek gaan we het deze forumdag wel rondbreien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts