Jump to content

Gooit Bol.com Het Vinyl Er Uit.

kappa7
 Share

Recommended Posts

Ik wil af en toe nog wel eens platen bij bol.com bestellen maar het lijkt er op dat de keuze daar drastisch minder aan het worden is.

Waarom bol ik kan daar via de Esso punten kopen, leuk extraatje toch.

Titels die zij tot een maand of wat geleden nog gewoon hadden zijn nu niet meer leverbaar.

kan natuurlijk zijn dat deze niet meer leverbaar zijn natuurlijk.

Voorbeeld Eva Cassidy alleen nog maar CD's van te krijgen.

Het lijkt er op dat bol geen brood meer ziet in het verkopen van platen.

Groetjes George

• 2 weeks later...

Dat zou ook nog kunnen. Maar die Eva Cassidy is ook bij record pal niet te krijgen. Ik denk dat de oplage gewoon op is. Kijk maar naar het aanbod:

Gemm.com

http://www.gemm.com/c/search.pl?field=ARTIST+OR+TITLE&wild=eva+cassidy&media_format=18

E-bay

http://www.ebay.nl/sch/Overige-muziekformaten-/25915/i.html?_nkw=songbird+eva+cassidy&_catref=1&_fln=1&_trksid=p3286.c0.m282

Daarbij is het ook afwachten, wat de crisis doet, een nieuwe oplage kost toch weer een investering. Wat ik zelf jammer vindt is dat hitsingles niet op vinyl uitkomen. Er komen nog wel 45 toeren singles uit, maar meer van indiebands. En daar zit niet altijd wat tussen voor me. Terwijl de hits en de vinylfans wel het geduld hebben.

Zal ik wel weer te lang gewacht hebben met bestellen.

Alleen viel mij op dat er geen enkele titel meer op vinyl te krijgen was van Eva Cassidy terwijl er een paar maanden terug echt wel meer titels werden aangeboden.

Ik kan mij niet voor stellen dat alles in eens niet meer leverbaar is.

Dat zelfde viel mij ook op bij een aantal andere artieste (weet zo snel de naam niet meer).

Ik was eigenlijk al verbaasd hoe lang haar platen leverbaar waren. Fijn voor de fans. Misschien speelt de crisis dubbel parten, LP´s in de uitverkoop om voorraden te verlagen en cash flow te verhogen, of oplages die niet meer worden bijgeperst. Vervelend voor je George. Ik ken het gevoel, als je te laat bent :ph34r: Queen - Greatest hits (remastered) deel I en II. En vast nog een aantal albums die ik geblocked heb uit mijn geheugen :)

Tja Ivan, langzamerhand leven we steeds meer in een omgekeerde wereld. Een Bol.com ooit opgericht als een webwinkel voor boeken is uitgegroeid tot een allemans webwinkel. Kijk niet raar op als men straks ook auto's, zitbanken, de betere hifi apparatuur enzovoort verkoopt op Bol.com.