Guest tubejack Posted 3 februari 2010 Report Share Posted 3 februari 2010 Vind het ook niet zo erg..... loop wel eens 10x zover... Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 3 februari 2010 Report Share Posted 3 februari 2010 Ik ook Jack. ladder op en af en ladder op schouder naar het volgende huis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 3 februari 2010 Report Share Posted 3 februari 2010 Een b Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 3 februari 2010 Report Share Posted 3 februari 2010 Ik heb ook niets tegen een beetje lichaamsbeweging, maar om deze straat, langs het water, helemaal af te gaan lopen, in februari, de maand waarin 8 elfstedentochten gereden zijn....nee dank je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 3 februari 2010 Report Share Posted 3 februari 2010 Een b Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 4 februari 2010 Report Share Posted 4 februari 2010 Niet alleen mannen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 4 februari 2010 Report Share Posted 4 februari 2010 [...] De reservering heb ik alvast gedaan bij Brasserie Cronesteyn. Alleen het precieze aantal mensen die mee gaan moet ik die dag nog even doorbellen. Zo, da's nog een fikse wandeling (kilometer of 3?)... Nummer 48 is ongeveer aan het andere eind van de Kanaalweg! Laten we hopen op goed weer (nou ja, ben toch met de auto)... Ik had al eerder in het topic aangegeven dat ik me vergist had met de nummering van de Kanaalweg, en dat SOM bijna aan de andere kant van de straat zit. Het is om precies te zijn 2Km en 420 meter tot de voordeur. Lijkt me dus niet echt een aanrader om te gaan lopen, maar volgens mij komen er genoeg mensen met de auto om iedereen naar het restaurant te vervoeren. Parkeerplaats is daar voldoende, en gratis. Dichter bij SOM is er helaas niets te vinden waar je met voldoende mensen fatsoenlijk bij elkaar kan zitten en/of goed kunt eten. Afhankelijk van het weer kom ik wel of niet met de auto. Indien ik met de auto kom kunnen er wel 3 mensen met mij meerijden. Meer ook maar dan moeten ze elkaar wel erg aardig vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 4 februari 2010 Report Share Posted 4 februari 2010 @Lestat: Zonde dat je dit moet gaan missen, maar de doop van je nichtje gaat uiteraard voor. @M44: Jammer dat je niet mee gaat eten. Je weet niet wat je mist bij dat restaurant. De reservering heb ik alvast gedaan bij Brasserie Cronesteyn. Alleen het precieze aantal mensen die mee gaan moet ik die dag nog even doorbellen. heel simpel. ik kan dat mij financieel niet veroorloven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 4 februari 2010 Author Members Report Share Posted 4 februari 2010 @Lestat: Zonde dat je dit moet gaan missen, maar de doop van je nichtje gaat uiteraard voor. @M44: Jammer dat je niet mee gaat eten. Je weet niet wat je mist bij dat restaurant. De reservering heb ik alvast gedaan bij Brasserie Cronesteyn. Alleen het precieze aantal mensen die mee gaan moet ik die dag nog even doorbellen. heel simpel. ik kan dat mij financieel niet veroorloven. Een gedegen reden (en een h Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 4 februari 2010 Report Share Posted 4 februari 2010 (edited) Kan dat niet gelapt worden dan? Een eetfonds dus. M rc O, Arden was mij voor. Edited 4 februari 2010 by mumsoft Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 4 februari 2010 Report Share Posted 4 februari 2010 Ik heb geen probleem om een bijdrage te doen dat M44, als hij dat zou willen met ons kan mee eten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 4 februari 2010 Report Share Posted 4 februari 2010 ik weet niet of mijn trots dat kan dragen jongens zet me maar op lijst voor het eten en dankzij deze hartverwarmende reactie roggel ik het wiel Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 4 februari 2010 Report Share Posted 4 februari 2010 ik weet niet of mijn trots dat kan dragen jongens zet me maar op lijst voor het eten en dankzij deze hartverwarmende reactie roggel ik het wiel Roggel jij wat? Gatver. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 4 februari 2010 Report Share Posted 4 februari 2010 momenteel roggel ik heel weinig. ik heb zijn fijne droge kriebelhoest die je gaat plagen zodra je gaat liggen. de wallen beginnen al zichtbaar te worden door chronisch slaapgebrek Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 4 februari 2010 Report Share Posted 4 februari 2010 momenteel roggel ik heel weinig. ik heb zijn fijne droge kriebelhoest die je gaat plagen zodra je gaat liggen.de wallen beginnen al zichtbaar te worden door chronisch slaapgebrek Beterschap dan Ik voel me vanavond voor het eerst in tijden ook maar 'zozo'... Ik had nog een voorstel voor een LP/CD: A secret wish van Propaganda, is ook een erg goede opname: ik heb de LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 4 februari 2010 Report Share Posted 4 februari 2010 Codeine tabletjes halen bij de huisarts M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 4 februari 2010 Report Share Posted 4 februari 2010 @M44: We gaan met een man of 12-15 eten, wanneer iedereen die het wel kan betalen een paar euri meer betaald ben jij er ook gewoon bij. Je trots moet je dan maar even een dag vrij geven. Dat kon je ook toen je schreef dat je het niet kunt betalen. Zoals Mumsoft al zo mooi voorsteld: Bij deze is er dus een eetfonds voor M44 geopend. Wie niet mee wil of kan betalen aan het eten van M44 is daar uiteraard vrij in, maar meld dat dan wel even vooraf. Dan kan de rekenmachine meegenomen worden voor de berekening wie wat moet betalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 4 februari 2010 Report Share Posted 4 februari 2010 @M44: We gaan met een man of 12-15 eten, wanneer iedereen die het wel kan betalen een paar euri meer betaald ben jij er ook gewoon bij.Je trots moet je dan maar even een dag vrij geven. Dat kon je ook toen je schreef dat je het niet kunt betalen. Kijk, dit vind ik nou mooie woorden, M ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 4 februari 2010 Report Share Posted 4 februari 2010 Ik heb wel een paar euro over voor de man die in elk topic post. Ik ben zowieso goedkoop uit, want het enige wat er tussen staat is de vegetarische lasagna. In alle andere gerechten zit wel iets wat ik niet mag of niet lust. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 4 februari 2010 Report Share Posted 4 februari 2010 Ik wil natuurlijk ook wel wat bijdragen, ook al eet ik niet mee (omdat ik lekker in een echt chique restaurant de rijke stinkerd ga uithangen ) @Arden: eerder al gaf ik aan een paar uitgaven van de King of pop zowel op cd als lp te hebben. Het hoeft niet, maar als het niemand tegen de borst stuit wil ik ze wel meenemen En je bent uitgenodigd hier thuis eens te komen luisteren hoe digitaal behoort te klinken. Op zo'n door jou verafschuwde streamer. Groet, M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 4 februari 2010 Report Share Posted 4 februari 2010 nogmaals bedankt maar ik ga het regelen. ik ben er dus bij met pecunia maar wel echt bedankt. @ audiofreak ho ho alleen in de topics waar ik heel veel verstand van heb Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 4 februari 2010 Report Share Posted 4 februari 2010 @M44: We gaan met een man of 12-15 eten, wanneer iedereen die het wel kan betalen een paar euri meer betaald ben jij er ook gewoon bij.Je trots moet je dan maar even een dag vrij geven. Dat kon je ook toen je schreef dat je het niet kunt betalen. Kijk, dit vind ik nou mooie woorden, M ! als jij nu ook nog komt dan krijg je een drankje van mij op kosten van miracle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 4 februari 2010 Report Share Posted 4 februari 2010 Ik ben zowieso goedkoop uit, want het enige wat er tussen staat is de vegetarische lasagna.In alle andere gerechten zit wel iets wat ik niet mag of niet lust. ....en die is lekkerrrrr... Ik ben absoluut geen vegetari Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 4 februari 2010 Report Share Posted 4 februari 2010 Ik ga voor de "dikbil" biefstuk denk ik Hoe verzinnen ze het Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 4 februari 2010 Report Share Posted 4 februari 2010 Ik ga voor de "dikbil" biefstuk denk ik Hoe verzinnen ze het Daar valt niets aan te verzinnen Jack. De Belgische dikbilkoe/stier geeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts