René N. Posted 7 maart 2008 Author Report Share Posted 7 maart 2008 Hoi Onno, Wij gaan op zaterdag naar caf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 maart 2008 Report Share Posted 8 maart 2008 Wat een "gevecht" over dat laag. Heren, don't worry . Er komt echt wel voldoende laag uit die kleine dingen. Eea is wel afhankelijk van schone contacten. Toen Hans en Hans hier op bezoek waren, had ik de set net onder handen genomen. Audiofreak is kort ervoor ook nog hier geweest en toen had ik de contacten nog niet gecleand/behandeld. De eerste keer toen Audiofreak hier was, was dat wel gebeurd. Het verschil is behoorlijk. Als de contacten allemaal clean zijn, dan komt er echt meer laag met druk eruit. Eigenlijk is de set weer een aan schoonmaakbeurt toe, maar door andere prioriteiten ben ik daar nog niet aan toe gekomen. Vandaar dat Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 8 maart 2008 Report Share Posted 8 maart 2008 Eea is wel afhankelijk van schone contacten. Ik heb hier zelf nooit mee ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 maart 2008 Report Share Posted 8 maart 2008 Hoi Gruiter, Ik maak ze eerst schoon met alcohol en vervolgens behandel ik ze met ProGold G100L. Dat doe ik bij ALLE contacten, dus ook speakerkabel en netsnoeren, stekkerdoos, wcd, tac en chassisdelen. Maar je kunt het zelf al makkelijk en snel uitproberen of het wat uitmaakt door de interlinks en speakerkabels een paar keren in en uit te pluggen. Op die manier reinig je de contactvlakken enigszins. Als je set al geruime tijd niet uit elkaar is geweest, dan zul je zeer waarschijnlijk verschil horen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 8 maart 2008 Report Share Posted 8 maart 2008 Ik heb hier zelf nooit mee ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 9 maart 2008 Report Share Posted 9 maart 2008 ProGold G100L is idd van Caig en heet nu DeOxit Gold G100L. Ik heb mijn flesje al van voor de naamswijziging en je doet er idd een leven lang mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 9 maart 2008 Report Share Posted 9 maart 2008 ProGold G100L is idd van Caig en heet nu DeOxit Gold G100L. Ik heb mijn flesje al van voor de naamswijziging en je doet er idd een leven lang mee Bij mij is het een flesje ProGold, zou moeten kijken naar het nr; Ik denk iets met een 5 Is een olieachtige substantie ... Dus sodejuu, je haalt eerst alle "zwart" van de contacten n dan dat laagje progold olie en alles terug aansluiten? Ik ga binnenkort ook eens alles reinigen met alcohol en zien wat het geeft. LSkabel, drenk je die dan in het produkt en dan afdoppen of breng je het zeer zorgvuldig aan met bvb een doekje of staafje? Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 9 maart 2008 Report Share Posted 9 maart 2008 Ha die Sodejuu, Dank voor de uitleg. Ik ga dat zeker eens uitproberen. Groeten, Gerald Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 9 maart 2008 Report Share Posted 9 maart 2008 Wat een "gevecht" over dat laag. Heren, don't worry wink.gif . Er komt echt wel voldoende laag uit die kleine dingen. Dat is ook eigenlijk helemaal niet belangrijk. Luisteren naar laag is niet genieten. Het gaat idd om de beleving van de muziek. Ik kan Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 17 februari 2009 Author Report Share Posted 17 februari 2009 Het werd tijd!!!!!!! Bijna een jaar geleden was het laatste publiceerbare luisterbezoek . Nu dan eindelijk weer eens bij een forumlid geweest (ook wel tussendoor nog ergens geluisterd, maar die gaan in de herkansing ), namelijk Donic. Zie voor het verslag mijn website en kijk bij Op bezoek bij.... Kees. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 17 februari 2009 Report Share Posted 17 februari 2009 Ha die Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 17 februari 2009 Report Share Posted 17 februari 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 februari 2009 Report Share Posted 17 februari 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 17 februari 2009 Author Report Share Posted 17 februari 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 17 februari 2009 Report Share Posted 17 februari 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 17 februari 2009 Author Report Share Posted 17 februari 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 februari 2009 Report Share Posted 17 februari 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 17 februari 2009 Report Share Posted 17 februari 2009 Nou, nou, nou... Het is maar een opmerking hoor. Rene mag zelf weten wat ie er mee doet... .............Dus de meest recente niet onderaan, maar bovenaan. Zo zou ik het doen tenminste... noem het maar een opmerking gebiedendewijs enkelvoud zouden ze vroeger zegg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 februari 2009 Report Share Posted 17 februari 2009 Nou, nou, nou... Het is maar een opmerking hoor. Rene mag zelf weten wat ie er mee doet... .............Dus de meest recente niet onderaan, maar bovenaan. Zo zou ik het doen tenminste... noem het maar een opmerking gebiedendewijs enkelvoud zouden ze vroeger zegg Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 17 februari 2009 Report Share Posted 17 februari 2009 Waar gebruik ik een gebiedende wijs? in het vet gedrukte me dunkt me Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 februari 2009 Report Share Posted 18 februari 2009 Waar gebruik ik een gebiedende wijs? in het vet gedrukte me dunkt me Nou, me dunkt van niet... Dan zou er namelijk zoiets moeten staan als 'doe het zo, Rene!', en niet 'zo zou ik het doen'... Maar ik gebied Rene niks, ik zeg alleen hoe ik het zou doen als ik zo'n website zou hebben. Let op het woord 'zou' (2x). Dat maakt al dat het geen gebiedende wijs is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 12 maart 2009 Author Report Share Posted 12 maart 2009 Een bezoek bij Hansko is altijd een feest. Vooral nu hij zegt dat hij "klaar" is. Ik ben gaan luisteren en......Kijk bij: Op bezoek bij....En dan natuurlijk bij de laatste Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 12 maart 2009 Report Share Posted 12 maart 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 12 maart 2009 Author Report Share Posted 12 maart 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 12 maart 2009 Report Share Posted 12 maart 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts