Sodejuu Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Door een minder bericht van vanmorgen, hebben een aantal mensen de weg naar HEAR nu ook gevonden. Sinds vandaag zijn we het aantal van 2000 leden gepasserd. Voorwaar een heugelijk feit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Lijkt me geen heugelijk feit. Meer is niet beter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Lijkt me geen heugelijk feit. Meer is niet beter Soms is meer beter, soms niet. Pas over een tijdje kunnen we dan nagaan of het hear beter of minder is geworden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fritzzel Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Goedemorgen mannen, Ik begrijp waar jullie op doelen, Ik kan je voorspellen dat in korte tijd er wel weer een optie voor reactie's op hifi zal komen. Een normaal mens had toch geen andere reden dan het forum om er naar toe te gaan. Ik hoop dat iedereen gewoon onder eigen (nick)name hier weer verder gaat! Heb uit protest vast onderstaand berichtje naar de mannen van hifi gestuurd en demonstratief mijn set pagina onklaar gemaakt. Groeten Fritzzel ======== Slordig dat het forum van de ene op de andere dag weg is! De redenen zijn duidelijk gewoon een ordinaire bezuiniging, die zeker veel bezoekers 'hits' gaat kosten de site was wat mij betreft een 'bijprodukt' van het forum en zal dus zeker niet vaak meer bezocht worden. Ook jammer is dat vooral door slechte moderatie het forum vaak vervuilde tot een ordinaire chatbox, terwijl juist de probleem, vraag en antwoord funktie heel belangrijk was. Allemaal heel jammer, maar ik weet zeker dat ik veel maatjes weer op een andere site ga tegenkomen. Groeten Fritzzel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank de Bruijn Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Noem "die andere site" maar gewoon bij de naam hoor, zet weten dat best bij hifi.nl . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Is er niet meer dus ja zal wel druk gaan worden hier op hear Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Voorwaar een heugelijk feit Zou het kwalitatief ook "een heugelijk feit" worden Log jij effe uit, dan gaan we het even testen! (geintje Henk) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Voorwaar een heugelijk feit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Voorwaar een heugelijk feit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 De nieuwste gebruiker is JaapiekrekelHet grootste aantal gebruikers online was op 19 Aug 2004, 22:20:06, er waren toen 65 gebruikers online! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 26 augustus 2004 Report Share Posted 26 augustus 2004 Inderdaad is meer niet altijd beter... Toen bij hi-fi het leden aantal nog ver onder de duizend zat was het toppie vertoeven op de site.... Dusuuh,heugelijjk..... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 28 augustus 2004 Report Share Posted 28 augustus 2004 Wat ik echt kinderlijk zielig en typisch Nederlandse (on-)zakelijkheid vind, is de verwijzing op HiFi.nl naar andere sites en forums, BEHALVE "HEAR.NL"! Wat een kneuters toch: die flauwe doodzwijgerei, terwijl men wel kan nagaan dat velen naar Hear verkassen. In feite laten ze zich daarmee wel kennen. Wees dan ook een kerel en zet het er gewoon bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxman Posted 28 augustus 2004 Report Share Posted 28 augustus 2004 Klopt Hear .nl werd wel degelijk vermeld na het sluiten van het forum bij Hifi.nl . MVG Luxman . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 28 augustus 2004 Report Share Posted 28 augustus 2004 Klopt, eerst stond Hear ertussen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 28 augustus 2004 Report Share Posted 28 augustus 2004 Merkwaardige houding... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 29 augustus 2004 Report Share Posted 29 augustus 2004 De grote strijd van JP voor zijn gelijk en tegen de wereld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 30 augustus 2004 Report Share Posted 30 augustus 2004 Wat ik echt kinderlijk zielig en typisch Nederlandse (on-)zakelijkheid vind, is de verwijzing op HiFi.nl naar andere sites en forums, BEHALVE "HEAR.NL"!Wat een kneuters toch: die flauwe doodzwijgerei, terwijl men wel kan nagaan dat velen naar Hear verkassen. In feite laten ze zich daarmee wel kennen. Wees dan ook een kerel en zet het er gewoon bij Het is nog zotter... In het begin stond het er namelijk w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 30 augustus 2004 Report Share Posted 30 augustus 2004 Die link naar Hear heeft voor zover ik mij kan heugen altijd al op bifi.nl gestaan. Hem nu weghalen maakt het er voor bifi niet beter op. Ze schijnen daar nog steeds niet door te hebben dat half audiominnend Nederland elkaar zo langzamerhand wel een beetje kent. Ze denken zeker ach die paar duizend audiofieltjes daar komen wel weer anderen voor terug. Welnu niets werkt in dit landje zo goed al de Grote Tam Tam. Ze komen van de blamage van het sluiten van het forum nooit meer af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrankD Posted 30 augustus 2004 Report Share Posted 30 augustus 2004 Zullen ze nog met een stand op hifi shows durfen verschijnen. ? Veel mensen hebben toch aardig wat bij elkaar geschreven. Ondanks de forumrot zijn er toch mensen die serieus een aantal stukken tekst hebben geplaatst. Nu is dat zomaar verdwenen. Zeg maar een soort boekverbranding. Geen nalatigheid maar een bewust besluit om werk van anderen ontoegankelijk te maken. Deze lieden verdienen geen enkel respect. Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 30 augustus 2004 Report Share Posted 30 augustus 2004 Zullen ze nog met een stand op hifi shows durfen verschijnen. ? De tijd zal het leren. Of ze opgewassen zullen blijken tegen de gramschap in levende lijve van hun nu ex-doelgroep? Ach waar maken we ons nog druk over. Gedane zaken nemen geen keer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 31 augustus 2004 Report Share Posted 31 augustus 2004 Zullen ze nog met een stand op hifi shows durfen verschijnen. ? Veel mensen hebben toch aardig wat bij elkaar geschreven. Ondanks de forumrot zijn er toch mensen die serieus een aantal stukken tekst hebben geplaatst. Nu is dat zomaar verdwenen. Zeg maar een soort boekverbranding. Geen nalatigheid maar een bewust besluit om werk van anderen ontoegankelijk te maken. Deze lieden verdienen geen enkel respect. Frank Nou niet helemaal boekverbranding, want het schijnt dat je het nog kan nalezen. Nee, maar.... wie is daaaaaar nou nog in geinteresseerd? Ik heb daar nooit iets gepost, omdat ik vond dat er teveel werd geneuzeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts