spido Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Ja, die Don toch! Nou goed... even een traantje wegpinken.. en dan... O ja! Sherwin kreeg nog een antwoord van me! Ach Sherwin, als je diplopper klinkt als een schijtende lama, en je luistert op dat moment (toevallig?) ook inderdaad naar een opname van een schijtende lama, dan kan dat uitgelegd worden als een "voorbeeld van high-fidelity". Wanneer je een goeie adverteerder zou zijn, schreven ze in HVT dan wel over een "natuurlijke klank", die "oprecht overtuigde"... Echter, ik vermoed dat jouw speakers bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Geplaatst door Ome Henk: Ach, zolang iedereen (die ik heb uitgenodigt) in het zuiden blijft zitten... Iedereen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Wat hebben de heren Spido en Sherwin tegen elkaar? Negative vibes voel ik van mijn scherm afknallen. (21 inch PHILIPS) Wil een van de heren een luger lenen ? Laten we in vrede leven maar verdomd daar ging deze topic toch niet over uuh High End in Frankfurt uuhh ja. Ik ben er niet geweest is me ook veel te ver weg . De rest van het verhaal ging over cijfers . Doffe klappen van de luger een doffe knal ja welke versterker speaker combinatie kan dit het beste weergeven? Hoe klinkt een dergelijk pistoolschot in het echt en hoe klinkt hij door de hifi? Klinkt hij beter met of zonder een hoge dempingsfactor? Ach als het maar knalt toch? Ik ga een topic openenen wie wie niet kan uitstaan lijkt me geschikter hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 De relatie van deze draad met Frankfurt is mij al lang niet meer duidelijk. Nou ja, zal mij worst zijn. Wellicht wel met low end Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 Je doet maar, Sherwin. Je doet maar... Oh trouwens... "LinkWitz" is jiddisch voor "gevaarlijke grap". Jij nam dat gelul over die openruggetje-luidsprekers toch niet serieus, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 Geplaatst door Ome Henk: Uitzonderingen bevestigen de regel Ruud (daarbij, ik had het over het zuiden en niet over ten zuiden) Hoe definieer je "het zuiden" en waar gaan "ten zuiden" over in "het zuiden" Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 Geplaatst door Ome Henk: Het spreekwoord; "Een man een man, een woord een woord" gaat voor jou niet op Sherwin Beste Ome, Bedoel je nou omdat-ie zich niet aan z'n w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 Geplaatst door spido: Beste Ome, Bedoel je nou omdat-ie zich niet aan z'n w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts