Jump to content

Henno's NA

carl
 Share

Recommended Posts

Hoi Carl,

Henno heeft geen tijd om te antwoorden. Hij is druk bezig te luisteren en tegelijkertijd mijn nieuwe kabeltjes te fabriceren. :D;)

BTW: Ik heb via via vernomen dat hij zwaar overweegt de Wadia de laan uit te schoppen :P

Geplaatst door Rogier:

Wadia de deur uit doen?

Ik zoek nog steeds een loopwerk......

:D

Als 't alleen om 't loopwerk gaat, kun je net zo goed een Teac VRDS kopen (oei, nu schiet ik Kyra onder de duiven). Het speciale aan een Wadia (buiten het VRDS loopwerk is dat ze een ander (eigen) rekenalgoritme gebruiken. Dwz geen digitaal filter van de plank (BB, Crystal oid), maar zelf berekend (en in een eprom gestopt). En de analoge trap is ook iets anders. Het typische is dat een Wadia meettechnisch niet uit de kunst is, dan is een ZoNie zelfs beter, maar 't maakt wel veel meer muziek.

Ja,

Die had ik al gezien, maar de prijs ook, helaas.

Eerst de belastingen maar eens terugvragen!

lang leve de belastingdienst zeggen we maar, leuker kunnen ze het niet maken, maar wel ....

gr Rogier

Geplaatst door Sodejuu:

[QB]

Als 't alleen om 't loopwerk gaat, kun je net zo goed een Teac VRDS kopen (oei, nu schiet ik Kyra onder de duiven).

Rogier, laat die Teac maar aan mij over, Wadia is stukken beter voor jouw ... ;)

Geplaatst door Karma:

Henno zal in de war zijn. Hij is nu naar muziek aan het luisteren ipv Wadia.    :D    :P

Hij begrijpt het niet dat hij met een LP naar muziek luistert.

:D;)

MvG

Haudio

:rolleyes:

Geplaatst door Audiopaul:

Moet je gauw naar Henno gaan, dan begrijp je het snel!   ;) Maar mocht je denken dat je bij hem thuis dubbel ziet, dan ligt dat niet aan je ogen!   ;) Je begrijpt (ooit) vast wel wat ik nu weer voor "onzin" loop uit te kramen, of weet je nu al wat ik bedoel?!   :D   :D

p.s. voor degenen die er niks van snappen, ligt nu "Haudiaans voor dummies" in de boekhandel voor

Geplaatst door Sodejuu:

Kun je nou nooit eens genieten van muziek? Telkens als ik een posting van je zie, moet er weer een "wedstrijd" georganiseerd worden. Waarom moet er de hele tijd vergeleken worden en wie zegt dat het beter is,je meet apparaat??? Laat mij maar lekker naar meetfoute dingen luisteren en genieten vand e muziek, terwijl jij geniet van je meetapparaten    :rolleyes:

Pardon eek.gif

Je doet enorm je best om alleen dat erin te zien he?

Ik weet dat Henno een NA heeft staan en Audiopaul doet een geste dat iets bij Henno "dubbel" aanwezig is.

Ik vraag ernaar en hup, Sodejuu maakt er zomaar een "wedstrijd" van mad.gif

Sorry hoor, maar begrijpend lezen is een kunst die nog niet iedereen onder de knie heeft...

Andr

Geplaatst door Sodejuu:

Sorry, ik wil hier echt geen oorlog ontketenen. Helaas valt het me wel op wat ik eerder al aangaf. Als dat niet zo is, zijn mijn excuses wel op z'n plaats. Bij deze dus. 't Komt misschien door het hoge adrenalinegehalte in mijn lichaam van de ergernis op ebay, dat ik zo reageerde (ebay's klok loopt voor, waardoor ik net 1 seconde te laat was)   :(

Haha, ok, zonde dat je die plaat gemist hebt, daar zou ik ook van balen ;)

Audiopaul kan ook nog bedoelen dat er een Northstar dac of combi bij Henno staat, aangezien hij mij heeft gequote.....

Laat Audiopaul ons maar ff uit de brand helpen, ik wil nl. ook geen ruzie hier om zo'n kleinigheid als dit :)

Andr

Geplaatst door Ome Henk:

Dan moet je maar eerder een hoger maximum bod doen    :rolleyes:

Ja, en zo de prijs opdrijven. Vaak zitten er meerdere gasten samen te werken om de prijs op te drijven. Als je te vroeg veel bied, besteel je je zelf. Waarom denk je dat er bij mij een DCF-klok naast de PC staat.

Bovendien krijg je na het bieden een ander scherm en moet je 2 a 3 schermen door om weer bij het bewuste artikel te komen. Dat kost tijd en als je dat binnen de laatst 10 sec doet, ben je al te laat om er daarna nog eens op te kunnen bieden. Zoals ik al eerder opmerkte, deed mijn PC op dat moment ook niet helemaal z'n best. Nou hebik er genoeg over verteld. Ander onderwerp aub :rolleyes:

Geplaatst door Edwin Snoek:

Ruzie is zowieso niet goed voor een mens.    :D

Vrede op aarde en internet    :o     ;)     :rolleyes:     :D

Wie hebben we daar (ik heb de e ff ertussen gezet) ? :D

Vanmiddag heb ik trouwens lekker relaxt geluisterd met Zee, weer wat klassiek gehoord, nix vergelijken, gewoon goede muziek cool.gif

Andr