TL 200 Posted 8 januari 2019 Report Share Posted 8 januari 2019 1 hour ago, carl said: Om heel eerlijk te zijn zou ik eigenlijk een Kimber van 120 cm nodig hebben Klopt. Door verdubbeling van de lengte verandert er toch iets qua weerstand en capaciteit van de kabel. Maar desalniettemin denk ik dat al die extra overgangen die je door gebruik van zo'n koppelstukje introduceert meer invloed hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 9 januari 2019 Author Report Share Posted 9 januari 2019 Als je echt in een luisterdriehoek zit, hoor je veel TL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 9 januari 2019 Report Share Posted 9 januari 2019 6 hours ago, carl said: Als je echt in een luisterdriehoek zit, hoor je veel TL. En wat hoor je dan als je onecht in een luisterdriehoek zit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 9 januari 2019 Report Share Posted 9 januari 2019 Dan is natuurlijk de vraag is het verschil bij elke kabel zo duidelijk. Wellicht alleen bij High-End kabels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 9 januari 2019 Report Share Posted 9 januari 2019 2 hours ago, vintagemod said: Een vriend van mij heeft Array op de Amator klonk chemisch nu heeft die Mit kabel met zo,n groot blokje en dat klinkt beter volgens hem. MIT versmeert en klinkt daarmee ronder. Maar waarschijnlijk zit het "probleem" vóór de versterkers in de bron en ben je een probleem met een ander probleem aan het oplossen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 9 januari 2019 Author Report Share Posted 9 januari 2019 11 hours ago, hansko said: En wat hoor je dan als je onecht in een luisterdriehoek zit? Dat je er buiten zit Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts