marc Posted 31 maart 2006 Report Share Posted 31 maart 2006 Ik heb momenteel een Benz Glider op mijn spacearm, welke goed combineert. De mogelijkheid tot aankoop van een Ruby 2 element van Benz Micro dient zich aan en ik vraag me af of deze ook goed combineert met een space-arm. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? bvd voor jullie reactie. groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 31 maart 2006 Report Share Posted 31 maart 2006 [...] ik vraag me af of deze ook goed combineert met een space-arm. Geen ervaring met deze elementen, echter als een aantal technische specs tussen de elementen, zoals gewicht, compilantie, etc. overeen komen is de kans groot dat het werkt. Echter, "the proof of the pudding ..." Welke space-arm, de oude aluminium versie of de carbon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc Posted 31 maart 2006 Author Report Share Posted 31 maart 2006 Het betreft de Spacearm II, dus met zilverkleurige headshell en zwarte carbon arm Ik heb zelf geen idee hoe de specs zoals compliantie, effectieve massa etc. te interpreteren. groet, marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 2 april 2006 Report Share Posted 2 april 2006 Bel Wim van Kraanen van Analogueaudio hij is de importeur van Nottingham en hij geeft zeker een eerlijk advies. Hansko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts