Jump to content

Sphinx

dewa
 Share

Recommended Posts

Dat zo ik ook wel willen weten. Ik ben daar geweest toen de eerste project 16s (weet ik niet meer zeker) nog in een kelder gebouwd werden. Sphinx is sindsdien altijd een droom van me geweest.

Siltech gaat wel door en dat waren de zelfde mensen. Dus bestaat 't nog wel maar toch.

Help us out boys, what's up??

Groeten Simon

Er zijn dingen over bekend. Een jaar geleden wilde nog iemand een doorstart maken, maar het mocht niet van de "hoofd aandeelhouder".

Ik weet wel wat meer van wat ze nu doen, maar dat is niet voor het grote publiek bedoeld, dus hou ik wijselijk mijn mond. Er zwerft hier regelmatig nog een gast rond die zeer nauwe banden heeft met de ontwerper en eigenaar van Sphinx (niet dezelfde persoon). Als de tijd er rijp voor is wordt het wel publiek gemaakt. Tot zover moeten jullie helaas geduld hebben.

Hai Paul,

Toch vreemd, ik dacht eigenlijk dat Sphinx het heel aardig in Duitsland deed. Vaak in een Duits audioblad staan betekent kennelijk niet dat het goed verkoopt.

Geplaatst door zoveelste Henk:

Hoi Paul,

Kan ik hieruit concluderen, dat op dit moment veel Sphinx-apparatuur geproduceerd  wordt en verkocht in genoemde landen ?

Kunnen we ze gezamenlijk terug halen   :D

En welke types zijn dat dan ?

Staan er nog nieuwe modellen aan te komen ?

Groeten, Henk

Nu de kat uit de zak is :D. In feite zijn alle modellen nog leverbaar. Er wordt wel aan nieuw spul gewerkt (monoblokken), maar wanneer en of het definitief uitgebracht wordt, weet ik niet.

Je kan misschien je favoriete audiozaak overhalen om een (serieuze) dealer van Sphinx te worden. Daar hebben we allemaal wat aan.