AudioBill Posted 16 april 2005 Report Share Posted 16 april 2005 Beste mensen, Ik ben opzoek naar goede base's voor onder de Vienna Ac. Sch Link to comment Share on other sites More sharing options...
sultankat Posted 16 april 2005 Report Share Posted 16 april 2005 Soundcare! PS: kijk eens op deze site: klik als je even zoekt (klikken op "diverses" en dan in de linkerbalk kijken) vind je een fabrieksbezoek aan Vienna Acoustics Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioBill Posted 24 april 2005 Author Report Share Posted 24 april 2005 Nog bedankt voor de overweldigende reacties op mijn vraag naar de perfecte 'voetjes' voor onder mijn Sch Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 24 april 2005 Report Share Posted 24 april 2005 Nog bedankt voor de overweldigende reacties op mijn vraag naar de perfecte 'voetjes' voor onder mijn Sch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 24 april 2005 Report Share Posted 24 april 2005 Ik BLIJFT erbij dat dit forum OOK dient om HEAR-leden te helpen. Gek he? Met vriendelijke groet, Erjee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 24 april 2005 Report Share Posted 24 april 2005 Ik BLIJFT erbij dat dit forum OOK dient om HEAR-leden te helpen. Gek he? Met vriendelijke groet, Erjee. Helpen, UIT of IN de problemen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 april 2005 Report Share Posted 24 april 2005 Ruud en Hans van Liempd zijn net de deur uit. Ik heb ook die Harmonixen onder mijn speakers zitten en ja, ze werken goed. MAAR ..... er is blijkbaar nog iets beters. Ruud had van die dingen bij zoch waarmee je de speaker prima kunt ontkoppelen. Het wiebelt dan alleen een beetje, maar met die dingen klinkt het beter (en zeker anders) dan met de RF-900. Ik denk dat Ruud hier straks meer over kan vertellen. Nu ff niet, want ze zitten nou in de auto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 24 april 2005 Report Share Posted 24 april 2005 Het wiebelt dan alleen een beetje, Oh, als dat alles is? M'n nieuwe spiekers van meer dan 2000 euro 'n bietje wiebelend neerzetten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 april 2005 Report Share Posted 24 april 2005 Ruud en Hans van Liempd zijn net de deur uit. Ik heb ook die Harmonixen onder mijn speakers zitten en ja, ze werken goed. MAAR ..... er is blijkbaar nog iets beters. Ruud had van die dingen bij zoch waarmee je de speaker prima kunt ontkoppelen. Het wiebelt dan alleen een beetje, maar met die dingen klinkt het beter (en zeker anders) dan met de RF-900. Ik denk dat Ruud hier straks meer over kan vertellen. Nu ff niet, want ze zitten nou in de auto Onder recenties heb ik een stukje geschreven over mijn ervaring met de set van Sodejuu. Die ontkoppelaars hebben hier duidelijk een hoofdrol in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 april 2005 Report Share Posted 24 april 2005 Het wiebelt dan alleen een beetje, Oh, als dat alles is? M'n nieuwe spiekers van meer dan 2000 euro 'n bietje wiebelend neerzetten... Zolang je niet aan de speakers komt, wiebelt 't niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 april 2005 Report Share Posted 24 april 2005 Da's jammer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 april 2005 Report Share Posted 24 april 2005 Da's jammer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 24 april 2005 Report Share Posted 24 april 2005 Als ik zo de Harmonix RF-900 bezie komt het woord opl......... in me op ondanks dat ze wel "wat" doen vind ik het waanzinnig veel geld voor zo'n simpel stukje metaal. Ik weet wat je bedoelt... Er schijnen mensen te zijn die zomaar 9.000 euro uitgeven voor een anderhalfmetertje draad tussen cd-speler en versterker: ... Tis een rare wereld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 april 2005 Report Share Posted 24 april 2005 Als ik zo de Harmonix RF-900 bezie komt het woord opl......... in me op ondanks dat ze wel "wat" doen vind ik het waanzinnig veel geld voor zo'n simpel stukje metaal. Ik weet wat je bedoelt... Er schijnen mensen te zijn die zomaar 9.000 euro uitgeven voor een anderhalfmetertje draad tussen cd-speler en versterker: ... Tis een rare wereld. De kabel op de foto lijkt me daar minder geschikt voor Als je die door een dealer voor die toepassing verkocht wordt, ben je idd opgel.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioBill Posted 25 april 2005 Author Report Share Posted 25 april 2005 Jongens, jongens, Ik maakte maar een grapje, maar daar gaan we weer! Ik doe niet meer mee. Wat een kleuter school. Groetjes AudioBill Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 26 april 2005 Report Share Posted 26 april 2005 Jongens, jongens, Ik maakte maar een grapje, maar daar gaan we weer! Ik doe niet meer mee. Wat een kleuter school. Groetjes AudioBill ,.......???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 26 april 2005 Report Share Posted 26 april 2005 Er zijn mensen die al geboekt hebben voor een reisje naar de maan, of een Jacht van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 26 april 2005 Report Share Posted 26 april 2005 Jongens, jongens, Ik maakte maar een grapje, maar daar gaan we weer! Ik doe niet meer mee. Wat een kleuter school. Groetjes AudioBill ,.......???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 26 april 2005 Report Share Posted 26 april 2005 Beste Erjee,Het is inderdaad een rare wereld, weet je er zijn zelfs mensen die de kast van de cd speler verwijderen en de printen "her en der" plaatsen...raar he Wooow, wie doet dat? Vertel! Wacht, ik schrijf mee... Ik haal de printplaat en loopwerk uit het chassis en plaats dat op daarvoor ontworpen mini racks. Op een daarvoor ontworpen audiomeubeltje. Maar het "her en der" plaatsen van printen vind ik ook raar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 28 april 2005 Report Share Posted 28 april 2005 kompleet gestoord als je het mij vraagt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 2 mei 2005 Report Share Posted 2 mei 2005 Niemand vroeg je dat . Maar misschien voel je je hier beter op je gemak? Met respect voor Erik's handvaardigheid en doorzettingsvermogen! Met vriendelijke groet, Erjee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts