Jump to content

Voetjes?

AudioBill
 Share

Recommended Posts

Ruud en Hans van Liempd zijn net de deur uit. Ik heb ook die Harmonixen onder mijn speakers zitten en ja, ze werken goed. MAAR ..... er is blijkbaar nog iets beters. Ruud had van die dingen bij zoch waarmee je de speaker prima kunt ontkoppelen. Het wiebelt dan alleen een beetje, maar met die dingen klinkt het beter (en zeker anders) dan met de RF-900. Ik denk dat Ruud hier straks meer over kan vertellen. Nu ff niet, want ze zitten nou in de auto :o:rolleyes:;)

Ruud en Hans van Liempd zijn net de deur uit. Ik heb ook die Harmonixen onder mijn speakers zitten en ja, ze werken goed. MAAR ..... er is blijkbaar nog iets beters. Ruud had van die dingen bij zoch waarmee je de speaker prima kunt ontkoppelen. Het wiebelt dan alleen een beetje, maar met die dingen klinkt het beter (en zeker anders) dan met de RF-900. Ik denk dat Ruud hier straks meer over kan vertellen. Nu ff niet, want ze zitten nou in de auto :o:rolleyes:;)

Onder recenties heb ik een stukje geschreven over mijn ervaring met de set van Sodejuu.

Die ontkoppelaars hebben hier duidelijk een hoofdrol in.

:)

Als ik zo de Harmonix RF-900 bezie komt het woord opl......... in me op :( ondanks dat ze wel "wat" doen vind ik het waanzinnig veel geld voor zo'n simpel stukje metaal.

Ik weet wat je bedoelt...

Er schijnen mensen te zijn die zomaar 9.000 euro uitgeven voor een anderhalfmetertje draad tussen cd-speler en versterker:

sig1.jpg

... <_<

Tis een rare wereld.

Als ik zo de Harmonix RF-900 bezie komt het woord opl......... in me op :(  ondanks dat ze wel "wat" doen vind ik het waanzinnig veel geld voor zo'n simpel stukje metaal.

Ik weet wat je bedoelt...

Er schijnen mensen te zijn die zomaar 9.000 euro uitgeven voor een anderhalfmetertje draad tussen cd-speler en versterker:

sig1.jpg

... <_<

Tis een rare wereld.

De kabel op de foto lijkt me daar minder geschikt voor :blink: Als je die door een dealer voor die toepassing verkocht wordt, ben je idd opgel.... :rolleyes:

Beste Erjee,

Het is inderdaad een rare wereld, weet je er zijn zelfs mensen die de kast van de cd speler verwijderen en de printen "her en der" plaatsen...raar he :rolleyes:

:blink:

Wooow, wie doet dat? Vertel! Wacht, ik schrijf mee...

Ik haal de printplaat en loopwerk uit het chassis en plaats dat op daarvoor ontworpen mini racks. Op een daarvoor ontworpen audiomeubeltje.

Maar het "her en der" plaatsen van printen vind ik ook raar.

:P