Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Heb weinig muziek gespeeld de laatste dagen, dus geen input hier :)

Bespaar m'n input tegenwoordig een metalen sandwitch (en heb het idee dat ik niet de enige ben).

Mag een boon zijn als ik hier iets van begrijp.

:lol:

Harvey,_PJ_Rid_Of_Me_large.jpg

beste harvey album ooit. vind ik

B0000251WC.01._SS500_SCLZZZZZZZ_.jpg

lekker hoor. jeugdsentiment. na al die jaren kun je je nu niet voorstellen dat je iron maiden ooit stevige metal vond :)

37042.jpg

boem boem boem takketakketakketak boemtaktsssssboekeboekeboemmmmm boemboem takketak etc etc :lol:

jungle/hardcore/industrial met een vleugje metal. kortom weinig vrienden gegarandeerd B)

Harvey,_PJ_Rid_Of_Me_large.jpg

beste harvey album ooit. vind ik

Hij/zij staat bij mij inderdaad ook bij de beste albums van haar. Daar hoort voor mij

g28816ms7q9.jpg

To bring you my love ook bij. En heb je

j05346ux30i.jpg

White chalk ook al gehoord? Heel bijzonder album. Hoewel ik haar gitaar hier erg mis, heb ik er wel bewondering voor hoe zij zo'n totaal andere sfeer kan neerzetten :)

Guest Rev. Fatman

Bespaar m'n input tegenwoordig een metalen sandwitch (en heb het idee dat ik niet de enige ben).

:confused::confused::confused::confused::confused:

En krijg geen pijn in je buik van het lachen. ;)

:confused::confused::confused::confused::confused:

En krijg geen pijn in je buik van het lachen. ;)

Ik ken erikatn zn post niet, dus het waarom van zijn reaxei ??? :o

De mijne was gewoon om te zeggen dat er eventjes geen inbreng is van mij, omdat ik toch regelmatig iets loslaat hier ... maar dat had je denk ik toch wel begrepen :)

Gr

Stef

Guest Rev. Fatman

De mijne was gewoon om te zeggen dat er eventjes geen inbreng is van mij, omdat ik toch regelmatig iets loslaat hier ... maar dat had je denk ik toch wel begrepen :)

Gr

Stef

Tijd zal het leren. ;)

Gr

Stef

Stef, reageerde op de 'geen inbreng' notatie, niet op de reden die je daar voor gaf. Deze rubriek heeft een wat hoog Metal gehalte gekregen. Misschien een idee voor de fanaten om daar eigen draad voor te openen (zoals de Jazz fusion liefhebbers hebben gedaan).

De reacties van een aantal andere 'volwassenen' zijn als altijd te wijten aan onbezonnen aanwezigheidsdrang. Gezelling in de eigen visie, overbodige flauwekul voor de ander.

Guest Rev. Fatman
Staat nu op

DexterGordonBallads.jpg

Geleend van mijn vriendin, kende hem niet, maar klinkt goed.

Even een onbezonnen overbodige flauwekul opmerking mijnerzijds:

Dexter Gordon heeft in de 60er jaren zo`n 6

Deze rubriek heeft een wat hoog Metal gehalte gekregen. Misschien een idee voor de fanaten om daar eigen draad voor te openen (zoals de Jazz fusion liefhebbers hebben gedaan).

Waarom zou er voor een bepaalde muzieksoort een eigen draad geopend moeten worden?

Metal is mss niet ieder zijn smaak, net als dat fusion, klassiek, Sahra K. achtig gepingel enz. dat ook (niet) is, maar het valt gewoon allemaal onder de noemer muziek.

Helaas zie ik idd de laatste tijd te weinig mensen hier nog posten, en ja, het metal gehalte is vrij hoog. Ook door mijn inbreng, omdat ik dat ook luister, maar niet alleen metal.

Ook fusion, klassiek, borrelhapjazz enz. worden hier gedraait. Kijk maar eens terug in de draad.

Mss een idee dat jij, maar ook anderen hier ook weer eens wat meer laten zien wat er gedraaid wordt. Dan zal het metal gehalte procentueel ook wel weer dalen. :P:D

Toch altijd leuk om te zien welke muziek andere mensen draaien, en daar idee

0000015658_350.jpg

chill man B)

Deze rubriek heeft een wat hoog Metal gehalte gekregen. Misschien een idee voor de fanaten om daar eigen draad voor te openen (zoals de Jazz fusion liefhebbers hebben gedaan).

Waarom zou er voor een bepaalde muzieksoort een eigen draad geopend moeten worden?

Metal is mss niet ieder zijn smaak, net als dat fusion, klassiek, Sahra K. achtig gepingel enz. dat ook (niet) is, maar het valt gewoon allemaal onder de noemer muziek.

Helaas zie ik idd de laatste tijd te weinig mensen hier nog posten, en ja, het metal gehalte is vrij hoog. Ook door mijn inbreng, omdat ik dat ook luister, maar niet alleen metal.

Ook fusion, klassiek, borrelhapjazz enz. worden hier gedraait. Kijk maar eens terug in de draad.

Mss een idee dat jij, maar ook anderen hier ook weer eens wat meer laten zien wat er gedraaid wordt. Dan zal het metal gehalte procentueel ook wel weer dalen. :P:D

Toch altijd leuk om te zien welke muziek andere mensen draaien, en daar idee