toernedisk Posted 7 juli Report Share Posted 7 juli Ik heb een rca kabel die als volgt is samengesteld : de afscherming is een webweefsel en verbonden met de buitenring van de stekker, 2 binnenaders, geel en rood, beiden samen gesoldeerd aan de pluspin. Ik zou denken dat 1 binnenader volstaat. Is dit (2 binnenaders) een gebruikelijke constructie en of is dit eerder noodzakelijk ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted 7 juli Report Share Posted 7 juli Dan is er een microfoonkabel voor gebalanceerde verbinding opgebouwd in een coax configuratie. Dat zou niet mijn voorkeur hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcelMR Posted 7 juli Report Share Posted 7 juli Hoogwaardige kabel in eerste instantie bedoeld voor gebalanceerde verbindingen. Dat de draden verbonden zijn verlaagd de weerstand en is denk ik beter dan een draad te laten zweven. Ik zou zeggen PRIMA KABEL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted 7 juli Report Share Posted 7 juli Verlaagt de weerstand, maar verhoogd de capaciteit … Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 7 juli Report Share Posted 7 juli Klopt niet nee...Normaal sluit je de binnen aders aan de plus en buitenring de afscherming maak je alleen vast aan de kant van de buitenring waar het signaal naartoe gaat, eindversterkers niet meegerekend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts