Roots Posted zaterdag om 21:20 Report Share Posted zaterdag om 21:20 Roots heeft een nieuwe draaitafel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jason Posted zaterdag om 21:22 Report Share Posted zaterdag om 21:22 Hopelijk zit er wel een goede phonostage bij Is het een MM of MC element? Leuk hoor zo’n nostalgisch ding Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted zaterdag om 22:43 Report Share Posted zaterdag om 22:43 Heel erg mooi Roots, maar heb je ook platen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted zaterdag om 22:59 Report Share Posted zaterdag om 22:59 (edited) Het is slechts voor decoratie. Ik heb nu 4 platen volgens mij. deze heb ik ook nog maar dan in veel slechtere staat. Die wel echt oud is...Die Horn is een replica. * deze ligt er nu op: Edited zaterdag om 23:42 by Roots Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 6 hours ago Report Share Posted 6 hours ago Wie Schoen das Lied mit die Blumen Roots (haha). Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 6 hours ago Report Share Posted 6 hours ago Als je dit leuk vindt, zou je een keer naar Nieuwleusen moeten gaan. Daar is een erg leuk grammofoon museum. Ik heb zelf geen vinyl, maar vond het er erg leuk. https://grammofoonmuseum.nl Voor Roots wel een eindje rijden. groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 1 hour ago Report Share Posted 1 hour ago Moeten we inderdaad een keer doen Leo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts