Jump to content

Nieuwe cantilever of element


marc
 Share

Recommended Posts

hallo,

 

Aangezien mijn cantilever scheef staat (en nu op 1 kanaal een lichte storing hoorbaar is) lijkt het voor de hand om mijn Glider L2 te vervangen.

 

Bij audiosellers.nl kan ik echter ook de cantilever van mijn element vervangen door een Ruby cantilever met 'contour nude contact line diamond'. Een nieuwe Glider heeft een boron cantilever met Gyger S diamant.

 

Er is wel een prijs verschil, maar niet verschrikkelijk groot. Een nieuwe Glider kost (incl inruil) ruim

Link to comment
Share on other sites

Hoi Marc,

 

Ik heb 1 keer in mijn leven een duur element van een nieuwe naald laten voorzien, en heb daar enorme spijt van gehad.

 

Dat element kocht ik omdat ik dat een heel mooi klinkend element vond. Daarom ook laten retippen toen de naald versleten was. Helaas werd het daar niet het oude element van. Het klonk gewoon anders.

 

Daarna alweer snel zo'n zelfde element weer nieuw gekocht, en daar was ik weer veel meer tevreden over.

 

In jouw geval zul je met een nieuwe Glider S ook nog een verbetering krijgen tov de oude Glider.

Een Glider met Gyger S naald haalt meer details uit de groeven dan wat je Glider ooit heeft gedaan.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...