Jump to content

Gezocht: HVT artikel Quad

record marc
 Share

Recommended Posts

Marc,

Ik kan de betreffende HVT editie zo snel niet vinden. Gek want ik weet zeker dat ik diverse Quad revisie artikelen gezien heb in de HVT. Misschien kan iemand anders even kijken of de lading van de intenet pagina hetzelfde is??

Marc,

Ik kan de betreffende HVT editie zo snel niet vinden. Gek want ik weet zeker dat ik diverse Quad revisie artikelen gezien heb in de HVT. Misschien kan iemand anders even kijken of de lading van de intenet pagina hetzelfde is??

Ik heb het hier voor mij liggen maar het stuk op internet begint het zelfde maar gaat veel verder dan het stuk in de HVT.

Het stuk in de HVT lijkt wel een uittreksel van dit stuk.

Als je wilt kan ik het scannen en op sturen doe dan even een PBtje

Groetjes George.

Dat is denk ik wel zo prettig voor Marc.

Sorry Marc, dacht zeker te weten dat er een aantal Quad revisie artikelen in mijn stapel HVts zat. Misschien is net dit exemplaar zoek geraakt...

Ben HVT lid geweest tussen 2001 en 2005 of zoiets

Misschien is net dit exemplaar zoek geraakt...

Ben HVT lid geweest tussen 2001 en 2005 of zoiets

Ja ik heb ook jaargang 2001 compleet behalve nr 5, niet te geloven heh ......

Maar scannen en opsturen is niet meer nodig, ik lees de internet tekst wel. ;)

V.w.b de 303:

In de Quad 303 zit er per kanaal een tantaal ingangscondensator. Eentje is nogal beschadigd wegens doorlekken van voedingselco.

Het vreemde is dat Quad voor beide tantaaltjes verschillende waardes (0,68 en 1) en fabrikanten heeft gebruikt. Dit is niet ongebruikelijk bij oude (engelse) producenten, standaardisatie was vroeger ver te zoeken geloof ik.

Weet iemand of je een gepolariseerde tantaal weerstand kunt vervangen door een Wima MKP, MKT of MKS of is een MKM toch beter ? :ph34r: