Jump to content

Songfestival?

tito
 Share

Recommended Posts

Vanavond is `t weer zover.

Treble kwam niet door de voorronde, maar Gwar doet wel mee.

Volgende jaar de gathering maar `ns afvaardigen? :rolleyes:

The Gathering afvaardigen? Tja, de muziek wordt er in ieder geval een stuk beter op, maar ze zouden wel enorm in mijn achting dalen hoor. Songfestival... Pfff... :rolleyes:

Ik ga voor een permanente boycot :rolleyes:

Ik vrees dat een groot deel van de homozuwele bevolking dan de revolutie gaat uitroepen..

Ik ben het wel met je eens hoor, ik geloof dat er van de oorspronkelijke gedachte achter het festival niet veel meer over is... Erg veel geld- en energieverspilling.. <_<

Heel mooi. Dat maakt nog eens duidelijk wat het Songfestival voorstelt: niets. :D

Heel mooi. Dat maakt nog eens duidelijk wat het Songfestival voorstelt: niets. :D

Nou, ik was aan de buis gekluisterd toen Moldavie kwam. Schitterend, vooral die spanningsopbouw (teasing).

Groet,

Jacco

Nou, ik was aan de buis gekluisterd toen Moldavie kwam. Schitterend, vooral die spanningsopbouw (teasing).

Groet,

Jacco

Ik heb alleen wat flarden op het journaal ofzo gezien. Moldavi

Groet,

Jacco

Ik heb alleen wat flarden op het journaal ofzo gezien. Moldavi

Dat waren er meer die dat hadden. (en dat is goed) Ik bedoel eigenlijk meer dat wanneer het refrein kwam, er een dame tevoorschijn kwam die steeds minder aan bleek te hebben. De een nalaatste ronde stond ze in haar ondergoed. (en dat is ook goed) Bij de laatste ronde had ze iets van een trouwpakje aan en gooide ze het boeket het publiek in. Van het liedje zelf heb weinig meegekregen.

Groet,

Jacco

Sommigen zijn gauw tevreden.... ;)